Mies menehtyi junan alle Kokkolassa

huh56

Mies menehtyi junan alle Kokkolassa

(KP)
Keski-ikäinen mies menehtyi hänen jäätyään junan alle perjantaina aamulla Kokkolassa. Poliisin alustavien tietojen mukaan mies olisi maannut radalla ennen junan tuloa. Kokkolaa kohti pohjoisesta tulleen pendolinon kuljettaja teki hätäjarrutuksen, mutta juna ei ehtinyt pysähtyä ajoissa. Kuljettajan arvion mukaan asemalle hiljentäneen junan nopeus oli ennen jarrutusta noin 70 km/h ja miehen kohdalla noin 30 km/h.

Onnettomuus sattui noin kilometri pohjoiseen Kokkolan keskustasta.

8

5291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskovaihdemies

Tämä on surullinen tapa!

• Jyrsijä

Ja raukkamainen

• Feme
        Jyrsijä kirjoitti:

Ja raukkamainen

:( Satuttiin joskus vuonna kivi ja keppi silloisen kaverin kans näkemään kun yks mies jäi junan alle prisman sillan alla. Ei siinä mitään verta ja suolenpätkiä ollu, kuului vain junan äänimerkki *poks* ja jarrujen kirskuntaa. Äijä meni mukkelismakkelis eikä noussu ylös. Me mentiin ihan paniikkiin, en muista millon oisin niin kovaa fillaroinu kotiin. Olin jotain 13v.

• perrrskatti
        Jyrsijä kirjoitti:

Ja raukkamainen

kuulepas nyt tuollainen jos joku vaatii rohkeutta!

• mmöööööö
        Feme kirjoitti:

:( Satuttiin joskus vuonna kivi ja keppi silloisen kaverin kans näkemään kun yks mies jäi junan alle prisman sillan alla. Ei siinä mitään verta ja suolenpätkiä ollu, kuului vain junan äänimerkki *poks* ja jarrujen kirskuntaa. Äijä meni mukkelismakkelis eikä noussu ylös. Me mentiin ihan paniikkiin, en muista millon oisin niin kovaa fillaroinu kotiin. Olin jotain 13v.

Missä kaupungissa kävi?

• jaajaaa

Mielestäni tossa miehessä oli "munaa" lähtee näyttävästi, eikä aina sitä pillerikuolemaa :/

• Jaa-a

Minun mielestäni taas mikään muu itsemurhatapa ei ole niin itsekäs ja raukkamainen kuin sellainen, mikä aiheuttaa syyttömille sivullisille (veturinkuljettaja, silminnäkijät) täysin tarpeetonta murhetta.

Sitä "näyttävyyttä" olisi ollut syytä hakea eläessään, kuoleman yhteydessä se on jokseenkin turhaa.

• Anonyymi

Eikös nyt viime viikolla ollut kans joku keski-ikäinen mies jäänyt junan alle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3812
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      60
      2406
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2203
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1147
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      124
      1117
    Aihe