SHERIFFI TEE TYÖSI!

V*tuttaa!

Arvon Sheriffi, tällä palstalla on asiattomia aiheita/viestejä, jotka vaativat poistamista!

Tekisitkö ystävällisesti työsi ettei tarvitsisi valittaa!? Ärsyttävää.

Joo, tiedän sinulla voi olla kesäloma, talviloma tai syysloma, mutta silti. Oikeesti ärsyttävää..

No joo, anteeksi vain saarnaus mutta kun pännii tollanen..........................

12

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikitys.

      Olen oikeastaan samaa mieltä. Tämä koko Potter-keskustelu täyttyy roskasta pikkuhiljaa. Shefu-hyvä, tee jotain, kiitos.

      • Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.

        Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.


      • Mixer kirjoitti:

        Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.

        Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
        [email protected]

        Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
        [email protected]

        Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.

        Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:

        ----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
        käyttäjän [email protected] puolesta

        Kiitos viestistäsi.
        Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
        Automaattinen vastaaja.


      • Mixer kirjoitti:

        Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:

        ----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
        käyttäjän [email protected] puolesta

        Kiitos viestistäsi.
        Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
        Automaattinen vastaaja.

        Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
        Kiitos huomautuksesta.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
        Kiitos huomautuksesta.

        No hyvä, että tämäkin asia selvisi.


      • Mixer kirjoitti:

        No hyvä, että tämäkin asia selvisi.

        Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.


      • blue-tree kirjoitti:

        Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?

        Nimenomaanhan kirjoitetaan yhteen.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?

        Minä selaan yleisemmin uusimmat viestit ja muutaman vastauksen. Jos keskustelu etenee asiallisesti, niin ei kannata ruveta selaamaan koko keskustelua.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.

        Kiitoksia. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe