Arvon Sheriffi, tällä palstalla on asiattomia aiheita/viestejä, jotka vaativat poistamista!
Tekisitkö ystävällisesti työsi ettei tarvitsisi valittaa!? Ärsyttävää.
Joo, tiedän sinulla voi olla kesäloma, talviloma tai syysloma, mutta silti. Oikeesti ärsyttävää..
No joo, anteeksi vain saarnaus mutta kun pännii tollanen..........................
SHERIFFI TEE TYÖSI!
12
1308
Vastaukset
- Pikitys.
Olen oikeastaan samaa mieltä. Tämä koko Potter-keskustelu täyttyy roskasta pikkuhiljaa. Shefu-hyvä, tee jotain, kiitos.
Teen aina kun ehdin.
En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.
Kiitos.- Mixer
blue-tree kirjoitti:
Teen aina kun ehdin.
En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.
Kiitos.Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.
Mixer kirjoitti:
Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.
Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
[email protected]
Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.- Mixer
blue-tree kirjoitti:
Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
[email protected]
Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:
----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
käyttäjän [email protected] puolesta
Kiitos viestistäsi.
Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
Automaattinen vastaaja. Mixer kirjoitti:
Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:
----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
käyttäjän [email protected] puolesta
Kiitos viestistäsi.
Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
Automaattinen vastaaja.Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
Kiitos huomautuksesta.- Mixer
blue-tree kirjoitti:
Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
Kiitos huomautuksesta.No hyvä, että tämäkin asia selvisi.
Mixer kirjoitti:
No hyvä, että tämäkin asia selvisi.
Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.
blue-tree kirjoitti:
Teen aina kun ehdin.
En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.
Kiitos.Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?
Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?Pat_Bateman kirjoitti:
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?
Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?Nimenomaanhan kirjoitetaan yhteen.
Pat_Bateman kirjoitti:
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?
Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?Minä selaan yleisemmin uusimmat viestit ja muutaman vastauksen. Jos keskustelu etenee asiallisesti, niin ei kannata ruveta selaamaan koko keskustelua.
- Mixer
blue-tree kirjoitti:
Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.
Kiitoksia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568