SHERIFFI TEE TYÖSI!

V*tuttaa!

Arvon Sheriffi, tällä palstalla on asiattomia aiheita/viestejä, jotka vaativat poistamista!

Tekisitkö ystävällisesti työsi ettei tarvitsisi valittaa!? Ärsyttävää.

Joo, tiedän sinulla voi olla kesäloma, talviloma tai syysloma, mutta silti. Oikeesti ärsyttävää..

No joo, anteeksi vain saarnaus mutta kun pännii tollanen..........................

12

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikitys.

      Olen oikeastaan samaa mieltä. Tämä koko Potter-keskustelu täyttyy roskasta pikkuhiljaa. Shefu-hyvä, tee jotain, kiitos.

      • Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.

        Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.


      • Mixer kirjoitti:

        Kun ilmoitan asiattomasta viestistä ja kirjoittelen pitkät perustelut miksi näin on, niin joka kerta suomi24 postilaatikkooni ilmestyy viesti, jossa kerrotaan, ettei sähköpostisi toimi. Tästä voisi päätellä ettei sinulle voi lähettää ilmoituksia asiattomista viesteistä.

        Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
        [email protected]

        Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Tähän mennessä yleisemmin ilmoitukset ovat tulleet perille, osoitteeseen:
        [email protected]

        Jos postiinne ilmestyy moinen viesti, niin en voi sille mitään. Teidän täytyy lähettää palautetta Ylläpidolle palaute osiosta, kiitos.

        Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:

        ----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
        käyttäjän [email protected] puolesta

        Kiitos viestistäsi.
        Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
        Automaattinen vastaaja.


      • Mixer kirjoitti:

        Tällainen viesti ilmestyy postilaatikkooni:

        ----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
        käyttäjän [email protected] puolesta

        Kiitos viestistäsi.
        Sähköpostin omistajalla on ongelmia tietokoneen kanssa. Postiin vastaamisessa saattaa kestää hieman. Siis jos viestiin ei vastata, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että viestisi ei ole tullut perille. Eli viestiisi vastataan ajallaan! Kiitämme sinua.
        Automaattinen vastaaja.

        Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
        Kiitos huomautuksesta.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Ai, anteeksi. Minulta oli jäänyt eräs asetus päälle. Otin sen nyt pois.
        Kiitos huomautuksesta.

        No hyvä, että tämäkin asia selvisi.


      • Mixer kirjoitti:

        No hyvä, että tämäkin asia selvisi.

        Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.


      • blue-tree kirjoitti:

        Teen aina kun ehdin.
        En välttämättä aina huomaa jotain viestiä, niin olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa siitä "Ilmoita asiattomasta viestistä" kohdasta.

        Kiitos.

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?

        Nimenomaanhan kirjoitetaan yhteen.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että sinä et siis selaa jokaista uutta otsikkoa ja aloituspostia läpi? Sehän on ymmärrettävää, ettei kaikkia ketjujen viestejä tule luettua, mutta eikös seriffin - toisin sanoen *palstan valvojan* - kuulu nimen omaan valvoa palstaa ja sen viestejä?

        Ja jos ei aika riitä, niin kerrotko miksi niin hanakasti pidät kiinni siitä seriffin tittelistä?

        Minä selaan yleisemmin uusimmat viestit ja muutaman vastauksen. Jos keskustelu etenee asiallisesti, niin ei kannata ruveta selaamaan koko keskustelua.


      • Mixer
        blue-tree kirjoitti:

        Hyvä, Hyvä... Nyt pitäisi kaiken olla kunnossa.

        Kiitoksia. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe