mikä emin leffan nimi olikaan? entä milloi se ilmesty??entä mikä on teiän mielest sen paras biisi? mun mielestä mockinbird
Eminemin leffa??
9
1207
Vastaukset
- hyat-89
yks Eminemin leffa on ainakin " 8-Mile " ja niitä on kuulema joku toinenkin. paras biisi on varmaankin Haeli's song tai Mockingbird, elokuvasta en tiedä muuta kuin nimen.
- aftermad
Se toinen leffa mis se ainakin on ollut on :Da wich hiphop.Mustahuumorin komedia.
- Sora-from-KH
leffan nimi oli 8 mile ja ilmestymisaikaa en muista.
parhaat biisit on like toysoldiers, mosh (vai mikä se oli) ja just lose it.
oikeestaan tykkään kyl kaikista eminemin kappaleista.. :P - gegs
Eminem on ollut tietääkseni kahdessa leffassa, 8Mile ja Da Hiphop witch.
Mielestäni jälkimmäinen ei ollut kyllä mistään kotoisin.. :P- Jerry Low
EI HELVETIN WNB EMINEMIT!
Jätkät tietää vaa uusimman levyn biisei , ja uusin levy oli kaikkein huonoin!!
Paras biisi: i just dont give a fuck tai sitte Criminal
Leffat: 8 mile , Da wich hip hop , Panic Crib ja sitte on tulos viel joku supersankari leffa mis embbu näyttelee pahista - mie
Jerry Low kirjoitti:
EI HELVETIN WNB EMINEMIT!
Jätkät tietää vaa uusimman levyn biisei , ja uusin levy oli kaikkein huonoin!!
Paras biisi: i just dont give a fuck tai sitte Criminal
Leffat: 8 mile , Da wich hip hop , Panic Crib ja sitte on tulos viel joku supersankari leffa mis embbu näyttelee pahistajoo oon kyllä samaa mieltä, täällä on kyllä aika wanna be faneja :D
tyyliin "oi oon ihan hirvee fani sen paras albumi on encore" joo ja sit se tyyppi ei muita albumeita tiiäkkään...
- night~shadow~
no ainaki yx sen leffa on 8mile....
mun mielest sen paras biisi on.... ääh, niitä on NIIIIIIIN paljon!! no muutama paras: mockingbird, just lose it, like toy soldiers, ash like that (hehe), hailie`s song, my dad`s gone grazy, business.... en jaksa kirjottaa enenpää!- laratus
Tykkään kaikist Eminemin biiseist, mut: White America, Without me, Sing for the moment, Lose yourself, Never enough, Cleaning out my closet, Stan, My name is, Just lose it, One shot 2 shot, Grazy in love. Siin oli jotai mitä kuuntelen usein. Se on muuten Ass like that, eikä Ash like that!!
- Nina
laratus kirjoitti:
Tykkään kaikist Eminemin biiseist, mut: White America, Without me, Sing for the moment, Lose yourself, Never enough, Cleaning out my closet, Stan, My name is, Just lose it, One shot 2 shot, Grazy in love. Siin oli jotai mitä kuuntelen usein. Se on muuten Ass like that, eikä Ash like that!!
Kiitos tosi paljon!! Eminemin kaikki kappaleet on tosi hyvii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892