Neurobio forte

B-vitamiiniyhd.

Tästä b-vitamiiniyhdistelmästä on kokemukseni mukaan ollut selvää
hyötyä ns.tressipiikeissä(kun ottaa liikaa pattiin)

Ei haittaa, vaikka olisikin lumevaikutusta...potutus
tulee vaan hallittavammaksi;ajatus selkeytyy!

Vain apteekista.

matti 50 .

6

8636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko

kokeillut?

Neurovitan

B1 250mg
      B3 50mg
      B6 250mg
      B12 0,3mg

Etuina halvempi hinta/tehosuhde, voi tarvittaessa ottaa puolikkaan tabletin.

Lisäksi lisänä B3 vitamiini verrattuna neurobion:iin.

• B-vitamiiniyhd.

Kiitti vihjeestä.

mikko

• Eki

Yleensä B-vitamiineissa suositellaan valmistetta, joista saa kaikki kahdeksaa kerralla. Yksittäisten B-vitamiinien suuret annokset voivat jopa häiritä elimistön vitamiini- ja hivenainetasapainoa.

Tällaisia 8 vitamiinia sisältäviä valmisteita ovat ainakin apteekin Berex ja Bevitabs.

• Eki

B6:n, joka on B-vitamiineista "vaarallisin" turvarajan pidetään yleensä 200 mg/vrk. Pitkäaikainen käyttö suurempina annoksina voi aiheuttaa neurologisia ongelmia. Eli tuota Neurovitan-valmistetta ei varmaankaan kannata käyttää pitkiä aikoja ainakaan ilman asiantuntevan lääkärin tai ravintoterapeutin valvontaa.

• käyttöohje
        Eki kirjoitti:

B6:n, joka on B-vitamiineista "vaarallisin" turvarajan pidetään yleensä 200 mg/vrk. Pitkäaikainen käyttö suurempina annoksina voi aiheuttaa neurologisia ongelmia. Eli tuota Neurovitan-valmistetta ei varmaankaan kannata käyttää pitkiä aikoja ainakaan ilman asiantuntevan lääkärin tai ravintoterapeutin valvontaa.

sisälsi alussa 1-3 tabl. päivässä eli 250-750mg b6 vitamiinia, haittoja ei tietääkseni ilmaantunut. B6 vitamiinin turvallisuusrajana pidetään 800mg mutta turhaan tuskin kannattaa niin paljoa syödä.

Idea neurovitanin käyttöön olikin juuri hinta, voit syödä puolikkaan tabletin.

Olen käyttänyt neurovitania kaksi vuotta, ensin yhden tabletin, myöhemmin puolikkaan joka tai joka toinen päivä.

Lisäksi syön lääkärin määräämää b-vitamiinivalmistetta jossa on b2 30mg,b5 100mg, foolihappo 5mg ja biotiini 5mg. Näistä saan kaikki b-vitamiinit jotka tosiaan kannattaa syödä yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe