sataa sataa ropisee...

sadepisara

voivoi mikä syyssää! mutta eipä auta! ulos on mentävä. kierretään puisto ja tehdään tuttu lenkki, joka tehdään joka päivä samaan aikaan. vastaan ei tule muita kuin pari muuta koiranomistajaa, jotka ovat säästä huolimatta lähteneet liikkeelle. tälläisinä päivinä sitä joskus huokaa: mitä kaikkea onkaan koiransa eteen valmis tekemään! ja meidän neidillehän ei mikään korttelikierros riitä vaikka taivas tippuisi päälle: vakiolenkki on kierrettävä! siitä vastuusta ei emäntä noinvain pääsekkään tai loppuilta murjotetaan eteisessä. on ne niin rakkaita.

5

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään kun tulin töistä kotiin oli yksi vhs-kasetti sohvalla revittynä, ja keskellä olohuoneen seinää oli iso pala tapettia järsitty pois. On tuo kyllä välillä varsinainen kullanuppu!!

    • Riva

      on mies olemassa :)Antaa sataa vaan :)

      • ...miehestä olisi tuossa tilanteessa hyötyä. Kyllä se olen aina minä joka joutuu esim. just sateella, myöhään illalla, hyvän elokuvan aikana, kesken ruokailun tms erittäin epäinnostavalla hetkellä lähtemään sinne pihalle. No mutta onneksi edes käyttää yleensä aina aamupissalla kun joutuu töiden takia heräämään ennen minua =)


    • ei haluta

      Meidän neitokainen on niin hienohelmaa että kun tassut kastuu sateella niin kyykätään äkkiä lähimmälle nurmelle ja suunnistetaan takaisin kotiin :D. Tai mikäli yritän pakottaa lenkille niin katotaan niiiiiin säälittävällä ilmeellä silmät suurina ja istahetaan maahan, että "ja miehän en kävele sateella!" :>

      • hatamm

        kun taas sataa lakkaamatta seuraavat neljä, viisi kuukautta? Teillä taitaa koira jäädä aika vähälle liikunnalle?
        Ei vaan, ymmärrän kyllä.
        Meillä ei ilmoista välitetä. Sataa tai paistaa, aina mennään samaan aikaan pihalle ja tehdään samanpituiset lenkit. Eilen illalla oli vaimon vuoro viedä koiraa. Yksi ihminen lemmikkeineen oli kuulemma ollut ulkona. Me sitä olemmekin monesti ihmetelleet, että kun nuo sateet jatkuvat usein tuntitolkulla, miten ne koirat pystyvät pidättelemään hätäänsä. Onhan se hätä samalla tavalla, oli keli mikä hyvänsä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe