Mitäs mieltä baikaleista olette? Itselläni päällekkäispiippuinen ja kovakromi piipuilla klassisilla kaksoisliipasimilla...tarkka ku mikä ja ainakin toimiva ja onpa siin komeet hanhikaiverruksetkin tehtaan puolesta.
BAIKAL???
8
1067
Vastaukset
- ei veli venäläinen
toimintavarmuus ja halpa hinta on tärkeitä niin Balalaikka on hyvä. Itse aseethan on kuin kirveellä veistettyjä, ja yleensä kankeita kuin rautakanki (toinen vaihtoehto, että ne on niin väljiä, että piipuissa on millin parin välys sivusuunnassa (mutta toimiihan sen silti =D). Baikal on juuri sitä mitä halvan venäläisen voi olettaakin olevan. Hyvänä puolena vielä se, että ei sen ole mitään väliä vaikka metsäreissulla kaatuu haulikon päälle ja se tulee täyteen naarmuja ja klommoja, kun ei arvo laske kuitenkaan.
- veikko
Baikal on jees. Pyyntimiehen peli. Ei mikään nykypäivän juppipojan arvoase; jos tällaisen itkupillin pyssy vähän naarmuuntuu mettällä han parahtaa poruun heti. Baikal-ukko porskuttaa kuin jätkä konsanaan pienistä vastoinkäymisistä huolimatta vahvalla itsetunnolla ja sitkeydellään! Svopoda!!!!!!!!!!!!!!!!
T. Maxi
- tussari...
on mullakin.. hyvin on pelannut ja hemmetin hyvä pyssy. tosin nyt olen kattellu Baikal MP-153 haulikkoa mutta kun hintahaarukka on välillä 365-500€ niin laitetaan herroihin säpinää ja kattotaan kuka haluaa rahat tililleen.
- Rahvajello
Ase on peruspyssy ilman turhanaikaisia krumeluureja ja toimii hyvin. Tappaa elikot yhtä hyvin kuin montakertaa arvokkaammat pyssyt. Ja mikä parasta, balalaikan voi viedä huonompaankin ilmaan - juppipössykät jää silloin lämpimiin tiloihin!
- joona
itelläni on tuo baikalin mp-153. oon ampunu n. 150 laukausta. alussa kaikki paukut käyny, mut kyllä se siitä ajan mittaan vertyi. ei oo ongelmia ilmenny. pyssy säähän kuin säähän, eikä tarvii aina olla hinkkaamassa. ostakaa, niin ei kaduta
- Anonyymi
Mistähän moinen luulo että NS, juppipyssyt jää kotio??
Ihme sontaa. Köyhien jörinää. Baikal sitä, Baikal tätä....
Kommari paska ja siinä se....- Anonyymi
Nuku yösi äläkä kaivele vanhoja ketjuja esiin.
- Anonyymi
Mulla on baikalin haulikko, tarkka peli, ampuu 5mm kasaa 100 metristä helposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783