tarvitsen Outlookiin vain SMTP-palvelimen jotta voin lähettää meilejä. POP3-palvelin on.
Onko joku taho joka tarjoaa ilmaista meiliä josta saisi tuon SMTP:n?
Fiksuista ja hyödyllisistä neuvoista kiitollinen.
MIstä ilmainen SMTP-palvelin?
6
6304
Vastaukset
- nertti
Kävisköhän operaattorisi smtp-palvelin?
- MadG
gmail
smtp.gmail.com portti 465 tai 587
hotpop.com- mie ite
g-mailin smtp:n käyttäminen ei oikeastaan ole ratkaisu, koska se merkitsee lähettäjäksi g-mailtilin, joten jos haluaa, että paluuviestit tulee kuitenkin siihen "oikeaan" sähköpostiin, ei tuolla onstu.
Help!
Minulla on sekä suomi24 että gmail sähköpostiosoitteet. kun yritän suomi24:sta välittää minulle tulleen postin, niin tulee texti "SMTP- palveluyhteyttä ei myönnetä".
Mitä minun pitäisi tehdä??? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tähän, ja vielä niin yksinkertaisesti kun vain voi, koska en ole mikään "hakkeri".- MS
Jaa-a
ilmoita ylläpidolle.
- dsadasdasasdas
suomi24 postia ei saa outlookiin eikä muuhunkaan...
Gmailin osalta katso gmailin OHJEsivustoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423