tarvitsen Outlookiin vain SMTP-palvelimen jotta voin lähettää meilejä. POP3-palvelin on.
Onko joku taho joka tarjoaa ilmaista meiliä josta saisi tuon SMTP:n?
Fiksuista ja hyödyllisistä neuvoista kiitollinen.
MIstä ilmainen SMTP-palvelin?
6
6360
Vastaukset
- nertti
Kävisköhän operaattorisi smtp-palvelin?
- MadG
gmail
smtp.gmail.com portti 465 tai 587
hotpop.com- mie ite
g-mailin smtp:n käyttäminen ei oikeastaan ole ratkaisu, koska se merkitsee lähettäjäksi g-mailtilin, joten jos haluaa, että paluuviestit tulee kuitenkin siihen "oikeaan" sähköpostiin, ei tuolla onstu.
Help!
Minulla on sekä suomi24 että gmail sähköpostiosoitteet. kun yritän suomi24:sta välittää minulle tulleen postin, niin tulee texti "SMTP- palveluyhteyttä ei myönnetä".
Mitä minun pitäisi tehdä??? Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tähän, ja vielä niin yksinkertaisesti kun vain voi, koska en ole mikään "hakkeri".- MS
Jaa-a
ilmoita ylläpidolle.
- dsadasdasasdas
suomi24 postia ei saa outlookiin eikä muuhunkaan...
Gmailin osalta katso gmailin OHJEsivustoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877