tai jotain ideaa sukujuhliin ja häihin---
'
PITOPALVELUA???
6
2726
Vastaukset
- tarjoilija2
Tolvasen pitopalvelu tai Menuet Heinonen. Keltaisilta sivuilta löytyy myös monia muita pitopalveluja. Nämä kaksi ovat ehkä kalleimmasta päästä.
- sucks
Aivan perseestä koko heinosen touhu...ja omistajatkin ovat perseestä. jos valita saa niin kannattaa pitää kemut jonkun muun firman kautta
- ???
sucks kirjoitti:
Aivan perseestä koko heinosen touhu...ja omistajatkin ovat perseestä. jos valita saa niin kannattaa pitää kemut jonkun muun firman kautta
Mikäs kyseisessä firmassa mättää..? Olisi mielenkiintoista tietää kun tarkoitus olisi pitää ensi kesänä isommat juhlat ja ajattelin myöskin heiltä ottaa tarjouksen.. Onko ongelma omistajissa vai yrityksen toiminnassa..?
- Mä vaan
??? kirjoitti:
Mikäs kyseisessä firmassa mättää..? Olisi mielenkiintoista tietää kun tarkoitus olisi pitää ensi kesänä isommat juhlat ja ajattelin myöskin heiltä ottaa tarjouksen.. Onko ongelma omistajissa vai yrityksen toiminnassa..?
Minulla henkilökohtaisesti ei ole ainakaan muuta kuin positiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta ja sen henkilökunnasta.
Homma toimii ja ruoka on loistavaa!
- aaaa
Tolvanen on jees, jos tykkää tilata vanhanajan kouluruokaa:)
- sisko
Meillä sukujuhlissa oli Tolvasen pitopalvelu. Oli kallis, ruokaa varattu liian vähän (ketään ei käsketty ottamaan lisää) ja palvelu TODELLA TÖYKEÄÄ. Pomo huusi meille puhelimeen, ettei ollut mitään vikaa kun yritettiin hinnanalennusta. VÄLTÄ TÄTÄ FIRMAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699