Moukkamaisimmat artistit?

käytöstavat

Ketkä artistit käyttäytyvät mielestäsi kaikista moukkamaisimmin ?

51

4381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Etsimättä mieleen tulee Tapani Kansa.Ehdoton ykkönen tässä sarjassa.

• meitsi

Kerran kun eräs ihminen yski jossain konsertissa keskenkaiken Tapsan laulun, niin Tapsa häiriintyi siitä ja tokaisi mikrofoniin, että :" Yskitään kaikki yhdesä".

• joku vaan

Tapsa on niin tempperamenttinen ja suorasukainen. Hän sanoo äkkipikaistuksissaan suoraan mitä ajattelee. Ehkä se on jossain mielessä moukkamaista. Pitäisi osata olla hienovaraisempi.
        Enimmäkseen Tapsa kuitenkin on hyvin ystävällinen ja huomaavainen yleisöään kohtaan.

• Nimetön

Veit sanat suustani, ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Kiitos siitä!

• Voihan nyt vihvero !!! Tapsa ei ole mikään moukka. Jos se olisi moukka ,niin minkä takia se sitten esim. fanejaan kohtaan on poikkeuksetta mukava ja hyvin huomioiva ? Jos joku on moukka, niin kyllä sellanen on moukka sitten kaikille.

Tapsa sanoo kyllä takaisin ,jos joku on ensin sitä kohtaan moukkamainen. Ei se kuuntele kovin kauaa jonkun kännikalan v...lua. Tapsa joutuu niitä kännikalojen näsäviisasteluja ja herjanheittoa kuuntelemaan ylinopeuskaahailujensa takia varmasti paljon enemmän, kuin moni muu artisti. Välillä tuntuu siltä ,että joku oikein tahalalan koittaa saadase ärsyyntymään jasitten kun tapsa sanoo jotain takaisin, niin soitetaan Seiskan juoruosastolle ja lirpataan suuvaahdossa ,että siellä se Tapsa taas ärjyi. ÄRSYTTÄÄ !

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Voihan nyt vihvero !!! Tapsa ei ole mikään moukka. Jos se olisi moukka ,niin minkä takia se sitten esim. fanejaan kohtaan on poikkeuksetta mukava ja hyvin huomioiva ? Jos joku on moukka, niin kyllä sellanen on moukka sitten kaikille.

Tapsa sanoo kyllä takaisin ,jos joku on ensin sitä kohtaan moukkamainen. Ei se kuuntele kovin kauaa jonkun kännikalan v...lua. Tapsa joutuu niitä kännikalojen näsäviisasteluja ja herjanheittoa kuuntelemaan ylinopeuskaahailujensa takia varmasti paljon enemmän, kuin moni muu artisti. Välillä tuntuu siltä ,että joku oikein tahalalan koittaa saadase ärsyyntymään jasitten kun tapsa sanoo jotain takaisin, niin soitetaan Seiskan juoruosastolle ja lirpataan suuvaahdossa ,että siellä se Tapsa taas ärjyi. ÄRSYTTÄÄ !

Ei oo Tapani huomannu että sitä saa mitä tilaa.Sinä se sitten jaksat selitellä asioita parhain päin vaikkei tässä ole mitään epäselvää.

• Karita
        rita kirjoitti:

Ei oo Tapani huomannu että sitä saa mitä tilaa.Sinä se sitten jaksat selitellä asioita parhain päin vaikkei tässä ole mitään epäselvää.

Niin just!Pitäis itse tajuta käyttäytyä niin ettei toiset pääse piikittelemään.

• eenukki

t kansa

• Kikka
        rita kirjoitti:

Voisiko arvoisa Rita tai joku muu sitten kertoa ,että miten tämä Kansan ylivertainen moukkamaisuus sitten muka ilmenee ? Minä kun en ole sitä huomannut.

• rita
        Kikka kirjoitti:

Voisiko arvoisa Rita tai joku muu sitten kertoa ,että miten tämä Kansan ylivertainen moukkamaisuus sitten muka ilmenee ? Minä kun en ole sitä huomannut.

En jaksa käydä "lyömään päätäni seinään" ja selittämään ilmiselvää asiaa jonka ymmärtää kuka tahansa realistisesti asioita katsova normaali ihminen.Eiköhän kyseinen asia olis jo valjennut jopa sullekin jos olis valjetakseen,niin paljon siitä on täällä kirjoitettu.

• öö7

Johanna Pakonen

• perustelet?

Aika erikoinen mielipide mielestäni?Että Johanna Pakonen olisi moukkamainen.Itse en ole keikalla käynyt,mutta olen saanut Johannasta tosi iloisen ja positiivisen kuvan!!

• ajattelin
        perustelet? kirjoitti:

Aika erikoinen mielipide mielestäni?Että Johanna Pakonen olisi moukkamainen.Itse en ole keikalla käynyt,mutta olen saanut Johannasta tosi iloisen ja positiivisen kuvan!!

iloinen, positiivinen on joo mutta yli on neitokaisella mennyt ja lujaa. Heti kuningattareksi valittuaan kömpi Hän tanssilattialta laulelemaan joskus 23 aikoihin ja nykyään asut on karmeaa katsottavaa. Hän on meidän palvelija eikös käytös pitäs olla sen mukaista.

• karolina

totta puhut. Pakonen on julkisuudessa itse neiti aurinkoisuus, iloisuus, positiivisuus ja täydellisyys, mutta siviilissä AIVAN toista maata. Toisaalta, kai se ihmeellisen ihmisen esittäminen varmaan voimille käykin eikä sitä sitten jaksa olla niin ihana enää kun lehdet tai tanssiva kansa ei ole lähellä...

• Hui!
        ajattelin kirjoitti:

iloinen, positiivinen on joo mutta yli on neitokaisella mennyt ja lujaa. Heti kuningattareksi valittuaan kömpi Hän tanssilattialta laulelemaan joskus 23 aikoihin ja nykyään asut on karmeaa katsottavaa. Hän on meidän palvelija eikös käytös pitäs olla sen mukaista.

Onkohan sulla menny jotain sekasi pikku pääkopassa.. Eihän niin voi sanoa että artistit ovat Palvelijoita! Ilman muuta työtä tehdään yleisölle ja niin että asiakkaat viihtyy, mutta tuo palvelija on pikkusen liikaa. Kysy ihan keltä vaan artistilta, joka esim. haastattelussa sanoo että yleisönpalvelijoitahan tässä ollaan, keikalla sama juttu. Veikkaanpa että jokaikinen artisti tietää oman paikkansa ja käyttäytyy niinkuin tähti. Suomessa ei oo yhtään niin nöyrää artistia joka ei omaa arvoansa tietäis, näytellä on aina helppo. En oikein ymmärrä mitä lipun maksavat keikkaböönat kuvittelee olevansa kun ne voi vaan alistaa täällä mm. kaikki naisartistit joiden naama ei miellytä.. sitte ne kyseiset artistit on yhtäkkiä ylimielisiä, koppavia, tyhmiä, rumia, lihavia ja pukeutuuki vielä huonosti! Voi voi.. noilla keikkamäärillä saattaa sattua se huono päivä silloin tällöin ja miettikää nyt ite, se ei välttämättä kuulu siihen "ammatinvalintaan" että oudot ihmiset tulee halaileen sun muuta.. ei voi olla aina helppoa. Ja toiseks siitä lehti- ja mediapuolesta, kaikkein artistien ei tarvi notkua lehtien palstoilla jotta niillä riittäis keikkaa. Esim. Pakonen, Kantola, Lunnas, Soidinmäki tulee nyt ekana mieleen, jotka ei huutele omista asioista eikä roiku missään juhlissa eikä liioin paljastele perheasioitaan ja silti niillä kaikilla on ihan älyttömästi töitä. Viisas pääsee vähemmällä kohulla :) ja artistit ei päätä itse niiden lauluaikoja vaan tanssijärjestäjät sen määräävät.

• nina

Reetu on todella ällö ja moukka. Ensinnäkin luulee itsestään liikoja, ja käyttäytyy kuin omistaisi koko maailman ja kaikki naiset olisivat aivan hulluina häneen. Yök. Ällötys koko kulahtanut ukko!

• glaudia

esa nummela

• edefsa

ei vaan mun makuuni
      samoin arja koriseva

• moukka vaan

Jos joku ihminen ei ole omaan makuun onks se sillo moukka? Vai onks moukka se, jonka mielestä semmonen ihminen on moukka, josta ite ei vaan tykkää. Nih!

• Netri

on juuri tätä sarjaa,

• Saapas

Muista en sano mittää, mutta Kirka ja Topi Sorsakoski ovat.

• Kirka ja Paula Koivuniemi.

• Myös Danny

• Eikka
        Justiinax kirjoitti:

Myös Danny

on ainaskin

• moukahko
        Eikka kirjoitti:

on ainaskin

Finlandersin Lammela ja puusta pudonneen näköinenkin. Sorsakoski on emämoukka samoin Varjus!

• rita
        moukahko kirjoitti:

Finlandersin Lammela ja puusta pudonneen näköinenkin. Sorsakoski on emämoukka samoin Varjus!

Ihan vaan mielenkiinnosta,kumpi on Lammela,se pulskempi vai se laiheliini joka venyttää enempi naamaansa laulaessaan?

• moukahko
        rita kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta,kumpi on Lammela,se pulskempi vai se laiheliini joka venyttää enempi naamaansa laulaessaan?

on se onttokatseinen muissa maailmoissa oleva typerä hymy naamalla isomahainen vetelän oloinen rummuissa istuva ukko. se toinen on taas Hartelinin Arska joka on ihan mukiinmenevä ja ainakin siinä on poweria! kokeiles esittää levytoivomus tälle Lammelalle. katsoo kuin ei mitään tajuaisi ja tuskin toivomustasi tulet illan aikana kuulemaan. jos haluaa että viesti menee perille kannattaa sanoa Aku Toivoselle. se kosketinsoittaja siellä lavan oikeassa reunassa.

• k. ansa

Pitkän harkinnan jälkeen
      1.   tapani kansa
      2.   tapani kansa
      3.   tapani kansa
      4.   tapani kansa
      5.   tapani kansa
      6.   tapani kansa
      7.   tapani kansa
      8.   tapani kansa
      9.   tapani kansa
      10.   tapani kansa
      11.   tapani kansa
      12.   tapani kansa
      13.   tapani kansa
      14.   tapani kansa
      15.   tapani kansa
      16.   tapani kansa
      17.   tapani kansa
      18.   tapani kansa
      19.   tapani kansa
      20.   tapani kansa
      21.   tapani kansa
      22.   tapani kansa
      23.   tapani kansa
      24.   tapani kansa
      25.   tapani kansa
      26.   tapani kansa
      27.   tapani kansa
      28.   tapani kansa
      29.   tapani kansa
      30.   tapani kansa
      31.   tapani kansa
      32.   tapani kansa
      33.   tapani kansa
      34.   tapani kansa
      35.   tapani kansa
      36.   tapani kansa
      37.   tapani kansa
      38.   tapani kansa
      39.   tapani kansa
      40.   tapani kansa
      41.   tapani kansa
      42.   tapani kansa
      43.   tapani kansa
      44.   tapani kansa
      45.   tapani kansa
      46.   tapani kansa
      47.   tapani kansa
      48.   tapani kansa
      49.   tapani kansa
      50.   tapani kansa
      51.   tapani kansa
      52.   tapani kansa
      53.   tapani kansa
      54.   tapani kansa
      55.   tapani kansa
      56.   tapani kansa

• Mulla taitaa olla mahdoton tehtävä, osoittaa ,ettei T.Kansa ole moukka... No ei se mitään pääasia on ,että mä itse tiedän ettei se ole moukka..paitsi ehkä joskus, silloin kun se on kiukuttelu tuulella (myönnettäköön se, ettei tule kelleen sitten taas ihan liian ruusuista kuvaakaan ).

Aika ison vaivan näit tuon listan laatimisessa... Kuka muuten on 57. ?

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Mulla taitaa olla mahdoton tehtävä, osoittaa ,ettei T.Kansa ole moukka... No ei se mitään pääasia on ,että mä itse tiedän ettei se ole moukka..paitsi ehkä joskus, silloin kun se on kiukuttelu tuulella (myönnettäköön se, ettei tule kelleen sitten taas ihan liian ruusuista kuvaakaan ).

Varmaan t. kansa tuon listan laatijan mukaan. Älä Justinaxu välitä. Eivät kaikki vaan voi pitää sun mieluisimmasta artistista, vaikka onkin tyhmää mollata tuolla lailla. Pidä sinä vaan se mikä hyvää on! En minäkään luovu omasta ystävästäni/ mieliartististani sen takia, että joku viittii häntä mollata.

• Saapas kirjoitti:

Varmaan t. kansa tuon listan laatijan mukaan. Älä Justinaxu välitä. Eivät kaikki vaan voi pitää sun mieluisimmasta artistista, vaikka onkin tyhmää mollata tuolla lailla. Pidä sinä vaan se mikä hyvää on! En minäkään luovu omasta ystävästäni/ mieliartististani sen takia, että joku viittii häntä mollata.

Kiitti! :)Tuo on hieno ja oikea periaate tuo ! Pidä siitä kiinni ! En minäkään kyllä tuosta omasta suosikistani aio luopua ,vaikka muut mollaisi sitä kuinka.
        Sulla on ainakin muuten hyviä lempilaulajia. Etenkin Tomi Markkola ja Janne Tulkki on JEES ! :)

• nimetön
        Justiinax kirjoitti:

Mulla taitaa olla mahdoton tehtävä, osoittaa ,ettei T.Kansa ole moukka... No ei se mitään pääasia on ,että mä itse tiedän ettei se ole moukka..paitsi ehkä joskus, silloin kun se on kiukuttelu tuulella (myönnettäköön se, ettei tule kelleen sitten taas ihan liian ruusuista kuvaakaan ).

Luule, että se olisi kansan tappi.

• riina
        Saapas kirjoitti:

saa mollata,mut oman kantani pidän ja vakaasti

• ###

Kari Tapio ja Danny tulee mieleen.

• anna.h

Kari Tapio on viimeinen henkilö, jota voi sanoa moukkamaiseksi. Hän ottaa aina faninsa huomioon, on kohtelias, sympaattinen ja oikea herrasmies. Taitaa olla provo tuo sinun kommenttisi.

Eiköhän Danny käyttäydy myös aina asiallisesti fanejaan kohtaan.

• Saapas
        anna.h kirjoitti:

Kari Tapio on viimeinen henkilö, jota voi sanoa moukkamaiseksi. Hän ottaa aina faninsa huomioon, on kohtelias, sympaattinen ja oikea herrasmies. Taitaa olla provo tuo sinun kommenttisi.

Eiköhän Danny käyttäydy myös aina asiallisesti fanejaan kohtaan.

Pidä kiinni Kari Tapiosta vaan! Ihan oikein on tykätä siitä josta oikeesti tykkää! Hyvää jatkoa sinulle ja kaikille toisillekin lempiartistinsa keikoilla ja kuunteluilla!

• jotka eivät vastaa meiliin:(

• vienekas

jokainen pitään idolinsa ,mää pidän _________________

• ounou..

T. Kansan muija sanoi taannoin ,että heidän perheessä ei ole ukon( siis Tapsan) uhmaikä mennyt vieläkään ohi :)

• Tomi

Kuuntelin joskus Iskelmää, kun hän erään toisen artistin kanssa höpötteli siinä. En ollut todeksi uskoa,millaisia sammakoita suustaan päästeli, arvosteli kollegoitaan ym. Nainen on kuitenkin jo lähes kolmekymmentä,ettei nuoruuden ja ajattelemattomuuden piikkiinkään voi laittaa.

• Tomi
        Tomi kirjoitti:

Kuuntelin joskus Iskelmää, kun hän erään toisen artistin kanssa höpötteli siinä. En ollut todeksi uskoa,millaisia sammakoita suustaan päästeli, arvosteli kollegoitaan ym. Nainen on kuitenkin jo lähes kolmekymmentä,ettei nuoruuden ja ajattelemattomuuden piikkiinkään voi laittaa.

Korjaus.

• rita
        Tomi kirjoitti:

Melkoinen kana koko nainen.Täydellisen sopimaton juontajaks muutenkin,ihme kikatusta ja epäselvää sönkötystä sen juontaminen.

• silminnäkijä

Eräällä T.Kansan keikalla yks nainen meni pyytämään Tapsa Kansalta nimmaria kesken laulun. Nainen huitoi biisin aikana siinä lavan edessä kynä kädessä. Kun biisi siiten loppui. T.Kansa sanoi sille naiselle, että :"Laita vaan se kynä pois. Mä olen laulaja, en kirjailija". Se muija tuhahti siihen,että "moukka! ", mutta kumpi niistä loppujen lopuksi oli moukka ? Mun mielestä se nainenkaan ei ollut kovin fiksu, kun oletti ,että laulaja kesken biisin alkaa nimmaria kirjoittamaan. Vai tekeekö joku artisti niin ?

• No miettikääpä ite ? Mistä laulajalle maksetaan palkka ? Laulamisesta vai nimmarien kirjoittelusta ? Nimmareita kirjoitellaan tauolla tai keikan jälkeen ei kesken laulamisen .

• Tintti
        Justiinax kirjoitti:

No miettikääpä ite ? Mistä laulajalle maksetaan palkka ? Laulamisesta vai nimmarien kirjoittelusta ? Nimmareita kirjoitellaan tauolla tai keikan jälkeen ei kesken laulamisen .

Laulaj tekee työtään ja jakaa nimmarit sit keikan jälkeen.

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

No miettikääpä ite ? Mistä laulajalle maksetaan palkka ? Laulamisesta vai nimmarien kirjoittelusta ? Nimmareita kirjoitellaan tauolla tai keikan jälkeen ei kesken laulamisen .

Ei todellakaan ole fiksu tapa mennä huitomaan esiintymisen aikaan nimmaria pyytämään! Kyllä fiksut artistit tulevat kirjoittamaan nimmareitaan silloin, kun se heille sopii parhaiten. Ei varmaan moni laulaja ala kesken laulamisen nimmarien kirjoitteluun! Siinä kärsii koko esiintyminen.

• Ansku
        Saapas kirjoitti:

Ei todellakaan ole fiksu tapa mennä huitomaan esiintymisen aikaan nimmaria pyytämään! Kyllä fiksut artistit tulevat kirjoittamaan nimmareitaan silloin, kun se heille sopii parhaiten. Ei varmaan moni laulaja ala kesken laulamisen nimmarien kirjoitteluun! Siinä kärsii koko esiintyminen.

Näin on. Artisti on kuitenkin latautunut nimenomaan siihen laulamiseen ja esiintymiseen ja varmaan keskittyminen kärsii, jos joutuu jotain muuta säheltämään siinä välissä. eikä se ole kiva muun yleisönkään kannalta ( esim. tanssijoiden) jos artisti kesken biisin tai biisien välissäkin ryhtyy nimmarien jakoon. Kyllä sen nimmarin varmasti ehtii saamaan tauolla tai keikan jälkeenkin.

• rita

Tuo nyt on sanomattakin selvää että nimmareita ei jaella kesken laulun,tartteeko tuota edes ihmetellä.Nainen oli tyhmä mut torvi on artistikin jos ei osaa asiallisesti sanoa.

• Kikka
        rita kirjoitti:

Tuo nyt on sanomattakin selvää että nimmareita ei jaella kesken laulun,tartteeko tuota edes ihmetellä.Nainen oli tyhmä mut torvi on artistikin jos ei osaa asiallisesti sanoa.

Niin, olishan T.K sen asian kieltämättä voinut kauniimminkin sanoa, mutta totta on sekin ,että tosi typerää mennä esiintymisen aikana pyytämään nimmaria.

• Kikka

Tykkään kyllä T.Kansasta kovasti, mutta jos rehdisti sanon , niin ei hän mikään kultaisenkäytöksen malliesimerkki suinkaan aina ole ( kerran yhdellä keikalla mm. pruittasi juomansa veden suustaan lavalle). Tosin nyt hänen viimeaikaisten esiintymisten perusteella voin sanoa, että Tapsa on kyllä ryhdistäytynyt kivasti!:D

• liikavarpainen

Ei kai meistä kukaan ole koskaan täydellinen, eikä niin kai ole tarkoitettukaan...yks moka ei tarkoita Aina mokaamista...ja kehnot päivät lienee itse kullakin joskus...oli sitten artisti tai ei...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe