Suomi24 chatiin on ehdotettu kanavaa, työnimeltään "Öykkärihuone". Idea sai alkunsa syksyllä 2003, ja se on vuosien varrella saavuttanut suuren suosion. Syksyllä 2003 Öykkärihuonetta ei saatu, joka lopulta johti Öykkärihuone-aatteen loppuun. Öykkärihuone oli unholassa aina kevääseen 2005, jolloin se uudelleen otettiin esille, hyvin perustein! Myös adressia alettiin keräämään ( http://www.freebok.net/books/addressi/view.html ), jota ylläpidetään yhä. Asiasta annettiin foorumeilla tarpeeksi infoa ja ylläpidollekin lähetettiin anomuksia. Kuitenkaan tuolloinkaan jostain syystä huonetta ei perustettu. Öykkärihuone-aatteen kannattajat alkoivat elämään hiljaiseloa, muttei Öykkärihuonetta olla unohdettu.
Syksyllä 2005, eli NYT Öykkärihuoneen kannattajat ovat taas nousseet esiin ja tällä kertaa on entistäkin parempia perusteita ja ideoita huoneen perustamiselle!
Katso lisää pari päivää sitten julkaistusta tiedotteesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000004&conference=4500000000001137&posting=220000000 10186930
Katso Öykkärihuone-adressia:
http://www.freebok.net/books/addressi/view.html
Katso Suomi24:n arkistoista Öykkärihuone-viestejä:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q= %D6ykk%E4rihuone
Häiriköille chat-kanava?
12
950
Vastaukset
- BelleN
että' tuolla kannattajaListalla olevat siirtyvät varmasti häirikkö huoneeseen :D Onko tuo siis virallinen sitoumus/lupaus :D
(*.*)
™cuccuu™- BelleN
Doopie kirjoitti:
Oisko se sitten nii et pysysitte myös siellä(?)
Vähän eppäilen ...*polkee jalkaa*
mie en häirikkköjen kanssa samaa huoneeseen LÄHRE.
(että-silleen)
Huomenta Duupi. *hymy* - chatcat
BelleN kirjoitti:
*polkee jalkaa*
mie en häirikkköjen kanssa samaa huoneeseen LÄHRE.
(että-silleen)
Huomenta Duupi. *hymy*kyllä joutaisit.... ihan pysyvästi
- BelleN
chatcat kirjoitti:
kyllä joutaisit.... ihan pysyvästi
ennenkuin meeet,,
sano jotain typerää,,,
joka mieleen ei eeees jäää...
by P.Hanhiniemi ;D - ........
BelleN kirjoitti:
ennenkuin meeet,,
sano jotain typerää,,,
joka mieleen ei eeees jäää...
by P.Hanhiniemi ;DEllen sinne nimenomaan sopisikin, Öykkärihuoneeseen! Ellen se vasta häirikkö onkin!
- BelleN
........ kirjoitti:
Ellen sinne nimenomaan sopisikin, Öykkärihuoneeseen! Ellen se vasta häirikkö onkin!
Jos olen häirikkö helllaNjummala,
suosittelen karttamaan mua.
Hus,hus. Oman Etusi Wuoksi. - |----------|
BelleN kirjoitti:
Jos olen häirikkö helllaNjummala,
suosittelen karttamaan mua.
Hus,hus. Oman Etusi Wuoksi.se karttaminen on niin watun waikeaa kun sä olet joka paikassa
- BelleN
|----------| kirjoitti:
se karttaminen on niin watun waikeaa kun sä olet joka paikassa
ainakin wäistämään kaikki nimimerkilläni Tehdyt ,,,> Wiestit :D
Suosittelisin lämpimästi myös olemaan laittamatta mulle Wiestejä; saatan jopa vastata niihin ;D
*ihmii* keskustelupalstan luonnetta ;D
Täälläkö viestit hyppäävät silmillesi ;D
JokaPaikasta ;D *kummallista*
Kertowatkos viestit myös, että Ellenille on pakko laittaa jotain vastineeksi ;D
Pöh-pöh- Äkkiä sie minusta pääset -
Ohittamalla-honey-sivuuttamalla-Minut ;D - .........
BelleN kirjoitti:
ainakin wäistämään kaikki nimimerkilläni Tehdyt ,,,> Wiestit :D
Suosittelisin lämpimästi myös olemaan laittamatta mulle Wiestejä; saatan jopa vastata niihin ;D
*ihmii* keskustelupalstan luonnetta ;D
Täälläkö viestit hyppäävät silmillesi ;D
JokaPaikasta ;D *kummallista*
Kertowatkos viestit myös, että Ellenille on pakko laittaa jotain vastineeksi ;D
Pöh-pöh- Äkkiä sie minusta pääset -
Ohittamalla-honey-sivuuttamalla-Minut ;DÖykkärihuoneeseen kuullut kaltaisiesi kanssa.
- BelleN
......... kirjoitti:
Öykkärihuoneeseen kuullut kaltaisiesi kanssa.
En ole kiinnostunut häirinnästä, millään tasolla.
Leave me alone ;D - kekri
BelleN kirjoitti:
En ole kiinnostunut häirinnästä, millään tasolla.
Leave me alone ;DEdes taistelemaan häiriköintiä vastaan?
Selitätkö, mikä motiivi aloituksillasi on?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504