Häiriköille chat-kanava?

.........

Suomi24 chatiin on ehdotettu kanavaa, työnimeltään "Öykkärihuone". Idea sai alkunsa syksyllä 2003, ja se on vuosien varrella saavuttanut suuren suosion. Syksyllä 2003 Öykkärihuonetta ei saatu, joka lopulta johti Öykkärihuone-aatteen loppuun. Öykkärihuone oli unholassa aina kevääseen 2005, jolloin se uudelleen otettiin esille, hyvin perustein! Myös adressia alettiin keräämään ( http://www.freebok.net/books/addressi/view.html ), jota ylläpidetään yhä. Asiasta annettiin foorumeilla tarpeeksi infoa ja ylläpidollekin lähetettiin anomuksia. Kuitenkaan tuolloinkaan jostain syystä huonetta ei perustettu. Öykkärihuone-aatteen kannattajat alkoivat elämään hiljaiseloa, muttei Öykkärihuonetta olla unohdettu.

Syksyllä 2005, eli NYT Öykkärihuoneen kannattajat ovat taas nousseet esiin ja tällä kertaa on entistäkin parempia perusteita ja ideoita huoneen perustamiselle!

Katso lisää pari päivää sitten julkaistusta tiedotteesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000004&conference=4500000000001137&posting=220000000 10186930

Katso Öykkärihuone-adressia:
http://www.freebok.net/books/addressi/view.html

Katso Suomi24:n arkistoista Öykkärihuone-viestejä:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q= %D6ykk%E4rihuone

12

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BelleN

      että' tuolla kannattajaListalla olevat siirtyvät varmasti häirikkö huoneeseen :D Onko tuo siis virallinen sitoumus/lupaus :D

      (*.*)
      ™cuccuu™

      • Oisko se sitten nii et pysysitte myös siellä(?)
        Vähän eppäilen ...


      • BelleN
        Doopie kirjoitti:

        Oisko se sitten nii et pysysitte myös siellä(?)
        Vähän eppäilen ...

        *polkee jalkaa*

        mie en häirikkköjen kanssa samaa huoneeseen LÄHRE.

        (että-silleen)

        Huomenta Duupi. *hymy*


      • chatcat
        BelleN kirjoitti:

        *polkee jalkaa*

        mie en häirikkköjen kanssa samaa huoneeseen LÄHRE.

        (että-silleen)

        Huomenta Duupi. *hymy*

        kyllä joutaisit.... ihan pysyvästi


      • BelleN
        chatcat kirjoitti:

        kyllä joutaisit.... ihan pysyvästi

        ennenkuin meeet,,


        sano jotain typerää,,,
        joka mieleen ei eeees jäää...

        by P.Hanhiniemi ;D


      • ........
        BelleN kirjoitti:

        ennenkuin meeet,,


        sano jotain typerää,,,
        joka mieleen ei eeees jäää...

        by P.Hanhiniemi ;D

        Ellen sinne nimenomaan sopisikin, Öykkärihuoneeseen! Ellen se vasta häirikkö onkin!


      • BelleN
        ........ kirjoitti:

        Ellen sinne nimenomaan sopisikin, Öykkärihuoneeseen! Ellen se vasta häirikkö onkin!

        Jos olen häirikkö helllaNjummala,

        suosittelen karttamaan mua.

        Hus,hus. Oman Etusi Wuoksi.


      • |----------|
        BelleN kirjoitti:

        Jos olen häirikkö helllaNjummala,

        suosittelen karttamaan mua.

        Hus,hus. Oman Etusi Wuoksi.

        se karttaminen on niin watun waikeaa kun sä olet joka paikassa


      • BelleN
        |----------| kirjoitti:

        se karttaminen on niin watun waikeaa kun sä olet joka paikassa

        ainakin wäistämään kaikki nimimerkilläni Tehdyt ,,,> Wiestit :D

        Suosittelisin lämpimästi myös olemaan laittamatta mulle Wiestejä; saatan jopa vastata niihin ;D

        *ihmii* keskustelupalstan luonnetta ;D

        Täälläkö viestit hyppäävät silmillesi ;D
        JokaPaikasta ;D *kummallista*

        Kertowatkos viestit myös, että Ellenille on pakko laittaa jotain vastineeksi ;D

        Pöh-pöh- Äkkiä sie minusta pääset -

        Ohittamalla-honey-sivuuttamalla-Minut ;D


      • .........
        BelleN kirjoitti:

        ainakin wäistämään kaikki nimimerkilläni Tehdyt ,,,> Wiestit :D

        Suosittelisin lämpimästi myös olemaan laittamatta mulle Wiestejä; saatan jopa vastata niihin ;D

        *ihmii* keskustelupalstan luonnetta ;D

        Täälläkö viestit hyppäävät silmillesi ;D
        JokaPaikasta ;D *kummallista*

        Kertowatkos viestit myös, että Ellenille on pakko laittaa jotain vastineeksi ;D

        Pöh-pöh- Äkkiä sie minusta pääset -

        Ohittamalla-honey-sivuuttamalla-Minut ;D

        Öykkärihuoneeseen kuullut kaltaisiesi kanssa.


      • BelleN
        ......... kirjoitti:

        Öykkärihuoneeseen kuullut kaltaisiesi kanssa.

        En ole kiinnostunut häirinnästä, millään tasolla.

        Leave me alone ;D


      • kekri
        BelleN kirjoitti:

        En ole kiinnostunut häirinnästä, millään tasolla.

        Leave me alone ;D

        Edes taistelemaan häiriköintiä vastaan?
        Selitätkö, mikä motiivi aloituksillasi on?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe