Monitoimitulostin

koomäki

Terve!

Olen etsimässä kotiin monitoimitulostinta tilan säästämiseksi. Tulostimen ei tarvitse olle huippulaatuinen eikä mielellään kallis, koska valokuvia sillä tulostetaan ainoastaan omalle seinälle silloin tällöin.

Vaatimuksia on siis kohtuullinen valokuvatulostus ja kohtuullinen skanneri. Hinta saisi pyöriä hieman sadan euron molemmin puolin. Olen netistä katsellut canon pixma mp110 ja hp psc 1315. Myös HP:n psc 2355 kiinnostaa, mutta kannattaako 2xA4 tulostus mahdollisuudesta maksaa pari sataa euroa ja tuollaisia 21x600 papereita saatavissa?

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF02a/7167-7409-7366 139.html

http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals /Multifunctionals/index.asp?ComponentID=25232&SourcePageID=2 6009#2

T: Juha

Muokkaaja juha_karimaki 27.08.2005 klo 13:54

6

10698

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarion

osta canoni niihin saa musteet puolta edulisemmin kuin hp:een. ite erehdyin ostamaan tuon hp rutkun jälki on hyvä mutta yks tuloste maksaa pitkästi pääle egen!
      yks väripati on kirjakaupassa 37 euroa siitä tekee just 20 a4 valokuvaa.

• Jäbä

Ja pahoja sellasia, mä ostin vitun hyvän skannerin ja sitte tulostimen. Kaverilla ollu pari vuotta sellanen monitoimilaite ja on se toisaalta hyvä toisaalta paska. Ne mm. yleensä käyttää yhtä tai kahta värikasettia, eli kun tulostat pari kuvaa josssa on paljon esim. sinistä, loppuu sininen kasetista ja koko kasetti vaihtoon, vaikka punaista olisi vileä 50% jäljellä. Osta tulostin joka käyttää vähintään 5 eri kasettia, lopulta säästät rahaa paljon. Jos vielä tahdot säästää, osta musteet jostain tukusta ja täytä vanhat säiliöt itse injektioruiskulla.

• patruunoilla olevaa mallia

Joo, mulla on tuo lexmarkki p3150 ja kyllä syö väriä. Käy juuri noin että kun joku väri loppuu säiliöstä niin ostappa koko halvatun kasetti vaikka muita värejä olisi vielä vaikka kuin. Tulee kalliiksi. Menee kohta vaihtoon tuo ahmatti.

• utelias

Ideaali tapaus olisi varmaan että olisi useampi noita kasetteja. Vaan mikä laite olisi sellainen joka pärjäisi hintavertailussa esim HP 2355 kanssa?

• ostoaikeissa
        utelias kirjoitti:

Ideaali tapaus olisi varmaan että olisi useampi noita kasetteja. Vaan mikä laite olisi sellainen joka pärjäisi hintavertailussa esim HP 2355 kanssa?

epsonilta löytyy ainakin erillispatruunoilla smyk väreillä. Ja hinnat monitoimivehkeillä siinä 100-200 sisällä. inkclubilla 11egeä/patruuna.

• mielessäni

itsellänikin. Mutta väripatruunoiden hinta on järkyttävä. Olisin tullut siihen tulokseen että kannattaa hankkia värilaser. On kalliimpi hankkia mutta halvempi käytössä. Hinat jossain 400 € höyteillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      98
      3084
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2506
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      50
      1321
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1047
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      298
      1012
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      901
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      851
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      685
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe