Miten saa varashälyttimen irti vaatteesta

jbgfd

Ostin tavaratalosta paidan ja kassalla he eivät irrottaneet varashälytintä.. Laitteet ei piipannu koska paita meni kassatiskin läpi... Saakohan sitä hälytintä kotikonstein irti? Se ei ole mikään maalipatruunalla varustettu hälytin, vaan normaali muovinen.

11

15876

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      kunhan käyttää vähän väkivaltaa.

    • yksinkertaista

      Otat pihdit (sellaiset joilla katkaistaan rautalankaa) ja leikkaat irti

      • dunnoo

        toimiiks oikeesti?
        ja pitääks olla isot vai iha normi kokoset pihdit?


    • tyyppi88

      Et sä sitä irti saa...... Hajotat sen paidan... Kuittia näytät ja pyydät irrottaan....
      Mut se on kuitenkin pöllitty nii eihän se käy.. Vai mitä? :)

    • myyjä

      Voi että mikä urpo :D niin kuin tossa nyt joku jo neuvoi, mene kuitin kanssa kauppaan ja pyydä myyjää irroittamaan hälytin.Kun todennäköisesti olet pöllinyt sen,niin mene itseesi ja mieti haluatko rikosrekisteriä.Et voi olla niin persaukinen että pitäisi varastaa?Vaikka olisitkin,niin koittaisit kuule vaan kestää ja yrittäisit edes pitää itsesi rehellisenä.Ihan tiedoksi muuten kaikille muillekin teineille,että tavaratalot ovat täynnä tallentavia videokameroita,joita ette edes huomaa ja joilla pystyy zoomaamaan millimetrin tarkkuudella niin lähelle,että ihohuokosetkin näkyvät ja vieläpä hyvin kaukaa..teidän on ihan totta turha lähteä tohon leikkiin mukaan.Pliis,
      ettei teidän tarttis hävetä omaa junttiutta myöhemmin..on muuten todella vaikeaa/mahdotonta saada jatkossa töitäkin,kun on jotain merkintöjä rikosrekisterissä.Se rupee kuulkaa vituttamaan jo siinä vaiheessa kun opiskelette ammattikorkeassa tai yliopistossa ja haluaisitte tehdä opiskelun ohella töitä,että saisitte vuokran,ruuan ja muut menonne maksettua.

      • Anonyymi

        Ehkä hieman ikävä kommentti. Joskus kun nimimerkkisi mukainen myyjäkin voi tehdä virheen ja unohtaa irrottaa hälyn. Ihmisiähän hekin ovat.
        Ostajalle kurjaa, koska häly ei ihan helposti irtoa.


      • Anonyymi

        Ok, Karen..🤣🤣🤣🤡


    • Menisikö varas takaisin kau...

      Ostin vaatekappaleen ja kotona huomasin, että hälytin oli jäänyt paikalle. Seuraavana päivänä kävelin kaupan infoon kuitin kanssa ja pyysin irrottamaan hälyttimen. Infossa sanoivat, että ilmeisesti jokin portti on ollut rikki. Jos kauppa on pienempi, niin varmaan kannattaa soittaa etukäteen, ellet sitten ole jo itse saanut hälytintä irti.

    • Enpä todellakaan ole varas....

      Enpä tosiaan ole varastanut sitä.. Ja asun n.100km päässä tuosta ostospaikasta niin ajattelin ekana kysästä saako sitä himassa irti ennenkun teen matkaa sinne yhden paidan takia...

      • rrtg

        enkä edes tajuu miten pystys varastaa paidan mis on hälytin.... Kai nyt ku porttien läpi menee hälyttimen kans ni alkaa huutaa, mut siinä kassatiskin läpimenevil tavaroil ei ole aktiivisia portteja, ne on vaan niillä "käytävillä" mistä asiakkaat menee läpi...


      • testattu on
        rrtg kirjoitti:

        enkä edes tajuu miten pystys varastaa paidan mis on hälytin.... Kai nyt ku porttien läpi menee hälyttimen kans ni alkaa huutaa, mut siinä kassatiskin läpimenevil tavaroil ei ole aktiivisia portteja, ne on vaan niillä "käytävillä" mistä asiakkaat menee läpi...

        vaatteeseeni jäi hälytin ja en viitsinyt lähteä takaisin. Hälytin lähti irti näin: riko musta pallukkaosa pihdeillä, saksilla tms. kovaa väkivaltaa. Pallukan alla on valkoinen pallukka. Riko se. Lähtee alaosastaan irti suht. helposti. Osan alta lennähtää jousi. Poista myös metallinen tötterö ja pienet kuulat. Tämän jälkeen se on auki ja kankaaseen ei tule jälkeä. Jos yrität kankaan ja piikin välistä, saat reiän aikaiseksi :(. Näitä tapahtuu, kun kassa pakkaa vaatteet kassiin ja laittaa tavarat hihnan kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe