Sara

Joppe

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!

18

5319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

no hyi vittu!!

• Sara

Toi on varmaan jotain sarkasmia. Mut en mä varmaan mikään HYI VITTU kuitenkaan ole xD

• Huuugo

Siis tämmönen nainen on oikeasti olemassa,kuva jostain, niin sanon minäkin mielipiteeni.

• Sara Sandelin

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

• Narri
        Sara Sandelin kirjoitti:

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

Eipä oo hullumpi!!

• Huuugo
        Sara Sandelin kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

• Dude
        Huuugo kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

no onhan se ihana!!

• Huuugo
        Dude kirjoitti:

no onhan se ihana!!

Suoraan sanoen, aika tavallinen 17 vuotias.Ei erityisen kaunis, ei rumakaan.Ihan nätti.

• Anonyymi
        Sara Sandelin kirjoitti:

Herran kiitos - kuva poistettu!

• Sara S

Juu, elikkäs kovasti kiinnostas kuka kaveri tän kepposen on tehnyt? :D "Joppe" ei herätä mitään hälytyskelloja soimaan. Anna joku vihje:)

• Rentut &..............

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

• Sara
        Rentut &.............. kirjoitti:

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

• Rentut &..................
        Sara kirjoitti:

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

Ei susta nyt niin kauheasti puhuta, ei ole meikäläisten korviin kuulunut.Et kyllä ollut ircin kuvista ees tutun näkönenkään.
        Ja liikumme aina kaikkialla, joka paikassa yht aikaa;)

• Anonyymi

Nykyään taitaa taas aineita käyttää.

• Anonyymi

Niinhän se tekee

• Anonyymi

Uljas Kandolin ja Paljas Mandolin Hyävä jengi

• Anonyymi

Sara on taas ruvennut aineita käyttämään

• Anonyymi

Alottaja on kivikautinen. Moraali koiran tasolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe