Sara

Joppe

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!

15

4205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

no hyi vittu!!

• Sara

Toi on varmaan jotain sarkasmia. Mut en mä varmaan mikään HYI VITTU kuitenkaan ole xD

• Huuugo

Siis tämmönen nainen on oikeasti olemassa,kuva jostain, niin sanon minäkin mielipiteeni.

• Sara Sandelin

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

• Narri
        Sara Sandelin kirjoitti:

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

Eipä oo hullumpi!!

• Huuugo
        Sara Sandelin kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

• Dude
        Huuugo kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

no onhan se ihana!!

• Huuugo
        Dude kirjoitti:

no onhan se ihana!!

Suoraan sanoen, aika tavallinen 17 vuotias.Ei erityisen kaunis, ei rumakaan.Ihan nätti.

• Sara S

Juu, elikkäs kovasti kiinnostas kuka kaveri tän kepposen on tehnyt? :D "Joppe" ei herätä mitään hälytyskelloja soimaan. Anna joku vihje:)

• Rentut &..............

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

• Sara
        Rentut &.............. kirjoitti:

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

• Rentut &..................
        Sara kirjoitti:

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

Ei susta nyt niin kauheasti puhuta, ei ole meikäläisten korviin kuulunut.Et kyllä ollut ircin kuvista ees tutun näkönenkään.
        Ja liikumme aina kaikkialla, joka paikassa yht aikaa;)

• Anonyymi

Nykyään taitaa taas aineita käyttää.

• Anonyymi

Niinhän se tekee

• Anonyymi

Uljas Kandolin ja Paljas Mandolin Hyävä jengi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronan levittäminen kapakoissa on perusoikeus ja rokotus&rokotepassi on pian pakko, hienoa Hjallis!

Nyt Suomeen puuhataan rokotepassipakkoa - Hjallis Harkimo: sanktiot käyttöön rokottamattomille https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfdb73b1-d86e-481
      Maailman menoa
      306
      4325
    2. Sofia ja Stefan kihloissa

Sormus on kuvissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2504
    3. Hyvinvointivalmentaja voi pahoin

Kyllä niin kaikesta näkee että hyvin ei mene. Ktuota juoksua ja menoa on nyt jo liikaa . Miten käy kisojen. Keskeyttää tietenkin . Mitä sen jälkeen ..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      2100
    4. "Marbella tuntuu niin kodilta, on aina tuntunut" sanoo Martina.

Jep, nainen ei osaa edes vähän maan kieltä ja elää siellä turistielämää, urheilee ja syö dinnereitä. Ei mitään tekemistä oikean arjen kanssa kun pitää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1874
    5. Tuomo Ylipulli on kuollut

Olympiavoittaja Tuomo Ylipulli on kuollut tänään perjantaina sairauskohtaukseen kotonaan Rovaniemellä. Tuomo oli kuollessaan vasta 56-vuotias.
      Rovaniemi
      30
      1666
    6. Sofia ja Stefan yhdessä!

Tämä tieto henkilöllr, joka kyselee Sofian hinnastoa päivät. Ei ole sinkku, vaan lähes 2v parisuhteessa. Ei ole ollut Sofialla vuodessa 3 eri miestä!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1382
    7. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1318
    8. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      73
      855
    9. Atlantis FC:n pelaajia syytetään lapsiin

kohdistuneista raiskauksista ja seksuaalisista hyväksikäytöistä.
      Maailman menoa
      43
      852
    10. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      815
    Aihe