Sara

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!
185537
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

no hyi vittu!!

Äänestä
  • Toi on varmaan jotain sarkasmia. Mut en mä varmaan mikään HYI VITTU kuitenkaan ole xD

Äänestä

Siis tämmönen nainen on oikeasti olemassa,kuva jostain, niin sanon minäkin mielipiteeni.

Äänestä
  • Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

Äänestä

• Sara Sandelin kirjoitti:

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

Eipä oo hullumpi!!

Äänestä

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

Ihan nätti nuori neito.

Äänestä

• Huuugo kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

no onhan se ihana!!

Äänestä

• Dude kirjoitti:

no onhan se ihana!!

Suoraan sanoen, aika tavallinen 17 vuotias.Ei erityisen kaunis, ei rumakaan.Ihan nätti.

Äänestä

Herran kiitos - kuva poistettu!

Äänestä

Juu, elikkäs kovasti kiinnostas kuka kaveri tän kepposen on tehnyt? :D "Joppe" ei herätä mitään hälytyskelloja soimaan. Anna joku vihje:)

Äänestä
  • Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

Äänestä

• Rentut &.............. kirjoitti:

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

Äänestä

• Sara kirjoitti:

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

Ei susta nyt niin kauheasti puhuta, ei ole meikäläisten korviin kuulunut.Et kyllä ollut ircin kuvista ees tutun näkönenkään.
    Ja liikumme aina kaikkialla, joka paikassa yht aikaa;)

Äänestä

Nykyään taitaa taas aineita käyttää.

Äänestä
  • Niinhän se tekee

Äänestä

Uljas Kandolin ja Paljas Mandolin Hyävä jengi

Äänestä

Sara on taas ruvennut aineita käyttämään

Äänestä

Alottaja on kivikautinen. Moraali koiran tasolla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Joppe kirjoitti:

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu