Sara

Joppe

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!

18

5527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      no hyi vittu!!

      • Sara

        Toi on varmaan jotain sarkasmia. Mut en mä varmaan mikään HYI VITTU kuitenkaan ole xD


    • Huuugo

      Siis tämmönen nainen on oikeasti olemassa,kuva jostain, niin sanon minäkin mielipiteeni.

      • Sara Sandelin

        Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.


        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius


      • Narri
        Sara Sandelin kirjoitti:

        Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.


        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

        Eipä oo hullumpi!!


      • Huuugo
        Sara Sandelin kirjoitti:

        Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.


        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

        Ihan nätti nuori neito.


      • Dude
        Huuugo kirjoitti:

        Ihan nätti nuori neito.

        no onhan se ihana!!


      • Huuugo
        Dude kirjoitti:

        no onhan se ihana!!

        Suoraan sanoen, aika tavallinen 17 vuotias.Ei erityisen kaunis, ei rumakaan.Ihan nätti.


      • Anonyymi
        Sara Sandelin kirjoitti:

        Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.


        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

        Herran kiitos - kuva poistettu!


    • Sara S

      Juu, elikkäs kovasti kiinnostas kuka kaveri tän kepposen on tehnyt? :D "Joppe" ei herätä mitään hälytyskelloja soimaan. Anna joku vihje:)

      • Rentut &..............

        Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.


      • Sara
        Rentut &.............. kirjoitti:

        Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

        Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.


      • Rentut &..................
        Sara kirjoitti:

        Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

        Ei susta nyt niin kauheasti puhuta, ei ole meikäläisten korviin kuulunut.Et kyllä ollut ircin kuvista ees tutun näkönenkään.
        Ja liikumme aina kaikkialla, joka paikassa yht aikaa;)


    • Anonyymi

      Nykyään taitaa taas aineita käyttää.

      • Anonyymi

        Niinhän se tekee


    • Anonyymi

      Uljas Kandolin ja Paljas Mandolin Hyävä jengi

    • Anonyymi

      Sara on taas ruvennut aineita käyttämään

    • Anonyymi

      Alottaja on kivikautinen. Moraali koiran tasolla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1549
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      1002
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      186
      875
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      658
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe