Sara

Joppe

Sara Sandelin on erittäin seksikäs ja haluttava nainen!!! ja tuntuu omaavan erittäin tiukat mielipiteetkin...haluun sua!!!

18

5525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

no hyi vittu!!

• Sara

Toi on varmaan jotain sarkasmia. Mut en mä varmaan mikään HYI VITTU kuitenkaan ole xD

• Huuugo

Siis tämmönen nainen on oikeasti olemassa,kuva jostain, niin sanon minäkin mielipiteeni.

• Sara Sandelin

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Lightenius

• Narri
        Sara Sandelin kirjoitti:

Jep. Oikeasti olen olemassa, mutta tuosta kuvauksesta taas en tiedä, miten paikkaansapitävä on jos on ollenkaan. Kiitos nyt vaan paljon "Jopelle", pitää kattoa ettei nouse hattuun moinen:). Kuvaa kyselit, galleriasta löytyy.

Eipä oo hullumpi!!

• Huuugo
        Sara Sandelin kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

• Dude
        Huuugo kirjoitti:

Ihan nätti nuori neito.

no onhan se ihana!!

• Huuugo
        Dude kirjoitti:

no onhan se ihana!!

Suoraan sanoen, aika tavallinen 17 vuotias.Ei erityisen kaunis, ei rumakaan.Ihan nätti.

• Anonyymi
        Sara Sandelin kirjoitti:

Herran kiitos - kuva poistettu!

• Sara S

Juu, elikkäs kovasti kiinnostas kuka kaveri tän kepposen on tehnyt? :D "Joppe" ei herätä mitään hälytyskelloja soimaan. Anna joku vihje:)

• Rentut &..............

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

• Sara
        Rentut &.............. kirjoitti:

Hetki luultiin että olisi oma pilasi.Mikäs sen kätevämpää mainosta ja kehua itelleen, tyhjästä.Meinaan et sinä mikään kaunotar kylläkään ole.Sori.

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

• Rentut &..................
        Sara kirjoitti:

Juu kiitos vaan , mutta mun itsetunto on kyllä kohdillaan, ei mun tarvitse yrittää egoani pönkittää jollain keskustelupalstoilla. :D Kaunotar tai en, sehän on ihan katsojassa. Mä en myöskään kaipaa kehuja, olen realisti. Niillä kehuilla kun ei kauppalaskua makseta. Eikä omia mielipiteitään tarvitse anteeksipyydellä :) Ja eiköhän sellaiset Imatralaiset joilla ei omaa elämää ole ole mainostaneet mua ja mun tekemisiä "suurelle" yleisölle ihan tarpeeksi, kuuluin ennen itsekkin sellasiin joista on kiva puhua muiden elämästä ja spekuloida kunkin tekemisiä, mutta enpä kuulu enää. Mutta en käy arvostelemaan muita, koska mulla ei ole siihen varaa . Hyvää syksyä vaan teillekkin.

Ei susta nyt niin kauheasti puhuta, ei ole meikäläisten korviin kuulunut.Et kyllä ollut ircin kuvista ees tutun näkönenkään.
        Ja liikumme aina kaikkialla, joka paikassa yht aikaa;)

• Anonyymi

Nykyään taitaa taas aineita käyttää.

• Anonyymi

Niinhän se tekee

• Anonyymi

Uljas Kandolin ja Paljas Mandolin Hyävä jengi

• Anonyymi

Sara on taas ruvennut aineita käyttämään

• Anonyymi

Alottaja on kivikautinen. Moraali koiran tasolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe