Onko teillä kyseisessä koneessa sillä tavalla, että virran pystyy katkaisemaan virtanapista vaikka lapsilukko on päällä? Meillä huomasi 1,5 -vuotias tyttö moisen "ominaisuuden" ja pesuohjelma piti aloittaa alusta.
Ohjekirjan mukaan:"Kun lapsilukko on aktivoitu, painikkeiden painaminen ei vaikuta ohjelmaan."
Onkohan kyseessä jokin softavirhe, vai tosiaan ihan ominaisuus?
LG FWD-14112FD lapsilukko
5
1598
Vastaukset
- pyykkiguru
joku ystävällisesti kokeilla, onko teidän lg:ssä samaa vikaa, eli pysähtyykö ohjelma virtanapista lapsilukon ollessa päällä.
- hoh hoi
Ei pysähdy ja eikä saa pysähtyä
- pena
Soitin asiasta LG finlad: toimistoon...
Kuulemma joku direktiivi pakottaa että kone on saatava pysähtymään hätätilanteessa yhdellä napilla...
Asiasta tulee kuulemma kiukkuisia puheluita joka päivä..:(
Arvaa onko meidän yksi ja 2.5 vuotiaat keksineet saman. Tietävät ensi yrittämällä juuri oikean napin...:( - pyykkiguru
pena kirjoitti:
Soitin asiasta LG finlad: toimistoon...
Kuulemma joku direktiivi pakottaa että kone on saatava pysähtymään hätätilanteessa yhdellä napilla...
Asiasta tulee kuulemma kiukkuisia puheluita joka päivä..:(
Arvaa onko meidän yksi ja 2.5 vuotiaat keksineet saman. Tietävät ensi yrittämällä juuri oikean napin...:(koneessa ei toisin sanoen ole lapsilukkoa, vaikka niin markkinoidaan. Jokin innokas voisi tästäkin nostaa oikeusjutun.
- LG Life's good
Ei voi tehä lakujuttua, koska se direktiivihän sanoi niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255