JOULU laivalla?

tonttu

Millaisia kokemuksia jouluristeilyista Siljalla? kannattaako lähteä? ruoka? ohjelma? Kiitos kokemuksista!

11

2118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glögi

mitä iloa siitä on ko jengi ottaa lärvät ja siellä nähäänkin parhaat perhe riidat
      kyllä joulu kuuluu viettää kotona saa syödä millo haluaa ja juodakkin ilman hälinöitä.

• mieltä

pysy pois laivalta.kotona perheen parissa

• Tepi

Etpä ole käynyt laivalla joulua viettämässä. Melko hillitty meno, ei mahdotonta lärvien vetämistä, vaan siistiä ottamista, kunnon juomilla. Kummasti örveltäjät karsiutuu jouluristeilyn (ainakin Siljan) hinnoilla.

• Muusa
        Tepi kirjoitti:

Etpä ole käynyt laivalla joulua viettämässä. Melko hillitty meno, ei mahdotonta lärvien vetämistä, vaan siistiä ottamista, kunnon juomilla. Kummasti örveltäjät karsiutuu jouluristeilyn (ainakin Siljan) hinnoilla.

Sinkkuystäväni vietti pari vuotta sitten joulun laivalla. Hän odotti, että laiva on täynnä nuortaporukka ja muita sinkkuja. Pettymys oli hänelle suuri, kun laiva olikin lastattu lapsiperheillä :) Se siitä vauhdikkaasta joulun juhlinnasta.

• J_K
        Muusa kirjoitti:

Sinkkuystäväni vietti pari vuotta sitten joulun laivalla. Hän odotti, että laiva on täynnä nuortaporukka ja muita sinkkuja. Pettymys oli hänelle suuri, kun laiva olikin lastattu lapsiperheillä :) Se siitä vauhdikkaasta joulun juhlinnasta.

Jaa, mun kokemuksien, 2 jouluristeilyä, mukaan siellä ei juurikaan ole lapsiperheitä, ainakaan Siljan jouluristeilyllä. 2002 Finnjetillä oli ehkä 10 alle 10v vanhaa 800sta matkustajasta, viime jouluna Riian risteilyllä ehkä 30 alle 10v vuotiasta 1800:sta. Kesällä, vaikka Visbyn risteilyllä varmaan joka toinen oli alle 10v vanha.

• J_K

Kirjoittelin sinne.

Erittäin hyvät kokemukset, hyvä ohjelma, kirkkojutuista juomiseen.

• Millaista

Kohta taas ajankohtaista. Millaista on nykyisin. Esimerkiksi ensi jouluna?

• Pukkijii

Jouluisin ruotsinlaivat on nuorten sinkujen valtakuntaa ja meno on mahtava! Kunnon sinkkujen panopaatti. Suosittelen jos piparia tekee mieli ;)

• jouluristeilylle2016

Katselin hintoja 848e 4:jältä henkilöltä 2 aikuista ja 2 lasta luulisi hinnan karsivan pahimmat juopot.

• Sannaliisa123654789

Vietin joulun Viking LInellä pari vuotta sitten. Ihan kiva reissu, hyvää ruokaa, eikä juoppoja ollenkaan. Mukavampi reissu kuin normiristeily joka on juoppoja täynnä.

• panomieskotka

Piparia tosiaan saa... muutakin kuin sitä ruskeaa.... hahahaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe