Sahaja Yoga ja Seksi

Kalki_Avatar

Sahaja Yoga ja Seksuaalisuus

Olen ajatellut kirjoittaa herkästä aiheesta, jälleen kerran. Tai, - on tuntunut lähes välttämättömättömältä että nostan tämän kissan pöydälle, julkiseksi ja avoimeksi. Haluan kirjoittaa yksittäisenä sahaja yogina, siitä mitä sahaja yoga on ollut MINULLE. Se ei ole näin muille. Haluan kirjoittaa oppineesti ja vaikeaselkoisesti, sanskritin, latinan ja englannin kieltä pelkäämättä. Ek nou eis noun dia meson logon - Sielulta sielulle, ilman kirjoitusta; ilman pelkoa että asia joutuu ymmärtämättömän rahvaan tietoisuuteen; kuin muinaiset alkemistit. Haluaisin että salattu pysyy salattuna; ja pyydän tätä Jumalattarelta: olkoon kirjoitukseni julkeilta katseilta yhtä verhottu kuin joogiveljeni BibbyCinen blogi - julkaistu, mutta ei-julkaistu.

"Platon sanoi kirjoittaessaan Dionysiokselle korkeimpiin substansseihin liittyvistä asioista: " Ne täytyy sanoa arvoituksissa, jotta kirjeen sattumalta joutuessa vieraisiin käsiin lukija ei sinulle tarkoitettuja sanoja ymmärrä. " ( - Giovanni Pico della Mirandola, Oratio de hominis dignitate, 1486 )

MITÄ OLEN näiden vuosien aikana, jolloin olen ollut aktiivinen sahaja yogi, keskustellut joogiveljieni ja -siskojeni kanssa; toistuvasti joutuu törmäämään kehittymättömiin, jopa lapsellisiin uumoiluihin siitä mitä mahtaa olla seksuaalisuuden oikea paikka sahaja joogassa. Ensimmäisenä, ja kovaäänisimpänä tulevat kokemukseni mukaan seksuaalisuuteen tuomitsevasti suhtautuvat; jotka puheessa kylläkin puhuvat kauniisti luonnollisen seksuaalisuuden hyväksymisestä, mutta heti jos näkevät tämän luonnollisen seksuaalisuuden ilmenemistä muissa, he tuomitsevat. Tässä olen ollut näkevinäni julmuutta.

Seksuaalisuus on nähty jonkinlaisena pahuuden maksiiminä, johon verrattuna tuomitsevuus, ja henkinen väkivalta on "small potatoes", - ihan olematon synti tai ei synti lainkaan. Syvällisemmät s.joogit ovat kauhistuneet tällaista piirrettä; että rakkaus on muka suurempi synti kuin sota; Mars muka korkeampi kuin Venus. Onko se näin? Miten Jumalattaren-palvontaan keskittyvässä kultissa naiseuden syvin olemus; halun energia, vasemman kanavan puhdas voima jotua tällaisen pompotuksen kohteeksi? Ja auttaako asiaa, jos siihen päälle lätkäistään tarra jossa lukee että luonnollinen seksuaalisuus on Mooladharan olemus, tai muuta johon kuitenkaan ei kukaan usko. Että hauki on kala, mutta käytännössä lintu?

KÄSITYKSENI MUKAAN tämä juuressa ilmenevä vika on syynä sahaja yogien loputtomiin riitoihin; ja näihin viimeaikisiin tapahtumiin joissa ennen niin yhtenäinen sahaja yoga on hajonnut palasiksi. Sahaja maat, liiderit, ja joogit nousevat toisiaan vastaan, - raja railona aukeaa, eikä pystytä antamaan anteeksi toiselle sahaja yogille. Jopa mennään niin pitkälle että demonisoidaan muut sahaja yogit antijumalallisiksi, ja ajatellaan että oma itse, ja se oma kuppikunta vain on todellista sahaja yogaa, ja kaikki muut ovat valheveljiä, yogi bhastreja, demonikuningas Ravanan kavereita. On ollut vastenmielistä katsoa tätä draamaa; ja vaikka yritän hillitä joogien tuomitsevuutta muistuttamalla Jeesuksen sanoista "millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tullaan tuomitsemaan", on kaikunut kuuroille korville. Varmuus siitä että oma ego on oikeassa, on ollut jotenkin.. ylitsepääsemätön este. Ja siitä egon huumasta on kaiketi vaikea laskeutua alas, ja myöntää erehtyväisyytensä?

Oli olemassa haave, kaukaista perua, - löytää sellainen guru kuin Carlos Castanedalla oli yaqui intiaaninoita don Juan. Mentäisiin kaksistaan Sonoran autiomaassa, ja yliluonnolliset tapahtumat olisivat arkista leipää. Kirjoittelin Shri Matajille Cabellaan, ja pyysin että Hän hoitaisi homman; sotkut sahaja yogassa, havaitsemani epäkohdat, ja oman surkean tilanteeni - selvittäisi, tai edes vastaisi henk. koht. juuri minulle. Minua suoraansanoen tympi olla vain tavallinen rivijoogi, joka on saanut massaitseoivalluksen, sellaisen megagurun huomassa johon ei voi olla inhimillisessä yhteydessä. Pettymyksekeseni Shri Mataji ei vastaillut, kuten ei MGM vastaillut Juice Leskiselle vaikka unissaan kuvitteli ties mitä Marilynistä. Tai vastaili virallisemmin.
Mitä minulla oli; peltoon kätketty aarre, minulla oli voimakas seksuaalivietti, ja olin hämmennyksissäni sen kanssa. Olin kahlittu Karttikeyan rekeen ja reki kiidätti pitkin maita ja mantuja. En ymmärtänyt Shri Matajin vihjauksista yhtään mitään; Ganesha-puheiden aikana suljin suurinpiirtein korvani, ja sanoin Äidille, että nyt olemme eri mieltä tästä asiasta.

" The most highly sexed beings upon the planet are the creators, the poets, sculptors, painters, musicians ..... and so it has been from the beginning. And among them sex is a beautiful and exalted gift. Sex is always beautiful, and it is always shy." ( Kahlil Gibran)

Ajattelin kuten Henry Miller; että seksuaalisuus ei ole kaikkia varten; että se on epädemokraattinen voima; energia joka toisille on tie helvettiin, toisille tie pyhyyteen; riippuen persoonan laadusta. Tämä ajatus; että sama asia voi vaikuttaa sekä hyvää että pahaa. Aloin ajatella samoin meditaatiosta, vaibreissoneista. Että niissä on se bumerangiefekti, jos sahaja yogaa käyttää väärin. Ja kuulinkin tarinoita miten s.joogeja oli kuollut.. syöpään. Että sahaja yoga ei suojaakaan vakavilta sairauksilta kuten oli luvattu. Ehkä tästä syystä? Sahaja yogit olivat alkaneet syytellä minua, ja olin tympääntynyt siihenkin että aina sai kuulla olevansa ganeshan, kalkin tai jeesuksen myöhempi ja ivallisempi inkarnaatio. Ehkä olen joskus huvikseni sanonut, mutta so what; unohtunut ja anteeksiannettu. Väitin mm. olevani "maailmanliideri" - seuraava maailmanliideri. Nautin egoni hurjasteluista; ja halusin seurata Salvador Dalin paranoidis-kriittistä logiikkaa; jota joogiveljeni harvoin ymmärsivät; siis huumoriani, dadaistisesti virittynyttä. Minusta oli tärkeintä että vain puhuu, että joku puhuu kun kaikki muut vaikenevat. Viimeiseksi olisin halunnut lammasmaisesti alistua jollekin jonka koin olevani omaatuntoani vastaan.

Sitten.. se oli tämän vuoden keväänä, huomasin olevani Appalakeilla, ja kiipeäväni eräälle huipulle erään joogiveljen kanssa, joka oli väittänyt aika suoraan olevansa Shri Kalkin inkarnaatio. Castaneda-uneni toteutui. Shri Mataji vastasi kirjeisiini. Ja egoani hiveli tietoisuus siitä että olin ensimmäinen sahaja yogi joka tunnisti. Koko maailmasta, ainoa. Se oli vavisuttavan järkyttävää ja ihmeellistä; ja yhtäkkiä olin joku; Ishmael oli kuin joku omempi itseni. En välittänyt lainkaan vaikka romanialaiset ja kanadalaiset sahaja yogit hyökkäilivät raivokkaasti hänen persoonaansa vastaan; ja harjoittivat sitä demonisaatiota mitä olin itsekin saanut kokea kukkurakaupalla sahaja yogassa. Minua oksettaa nähdä kun sahaja yogi sanoo toiselle sahaja yogille nuo sanat mitkä Shri Mataji niin selvästi kielsi meiltä; "sinä et ole sahaja yogi". Miten pitkälle Jumalattaren anteeksianto venyy?

Minua ei olenkaan hämmentänyt se, että Ishmael puhui avoimesti mm. harjoittaneensa seksiä Adi Shaktin kanssa. Hän sanoi "heavenly intercourse", "heavenly intercourse", ja näytti pitävän Lingamia keskeisenä asiana sahaja yogassa. Punastuin ehkä. Kysyin vaan että miten se tehdään, halusin seurata perässä. Ja mitä tuo vallaton poika vastasi!! "Valitettavasti en ole homoseksuaali"!! Mutta moraaliani, ja maailmankatsomustani nuo eivät järkyttäneet, koska olin jo itse ajatellut samoin. Minulla oli jonkinlainen varmuus että Shri Mataji oli tarkoituksella jättänyt nämä asiat sanomatta.

Sitten on ollut turhauttavaa kuunnella anti-sahaja yogien ja ex-sahaja yogien katkeraa ryöpytystä siitä miten sahaja yoga on tukahduttanut heidän seksuaalisuutensa; kierouttanut Mooladhara chakran, pakottanut selibaattiin, miten muka Shri Mataji vaatii selibaattia; ja ei muka saisi nauttia alastomuudesta Blaken, Michelangelon ja Sokrateen tyyliin. Yritin vakuuttaa, ettäa asia ei ole näin. Että Jumalatar on hurjempi, uskomattomampi. Ei sahaja yoga ole mikään nunnakonventti; ei se tarkoita katolisia siveysvöitä ja pappien outoja viettejä, ei voi tarkoittaa! Ihmiskunta on aivan tarpeeksi kokeillut seksuaalisuuden väkisin tukahduttamista, ja se tie ei johda mihinkään hyvään.

Mainsteram sahaja tähän argumentti olisi, että seksistä ei saa puhua, koska se on tarkoitettu avioliiton sisälle, että moraalikoodi, maryadas määrää että tietyistä asioista ei puhutra julkisesti. Mutta tuo moraalikoodi kuulostaa niin samalta kuin minkä tahansa puritaanisen uskonnnon koodi; jonka vain joku nero kuten Da Vinci uskaltaa purkaa! Ei ole näin. Shri Mataji ei kieltänyt meiltä seksistä puhumista. Eihän ole tarkoitus että kauniista joogastamme tulee jonkinlainen taleban? Ja mitä se on, uskonnollisen vakaumuksen perusteella mennä yhä syvemmälle puritanismiin; se on niin moneen kertaan nähty, se on fanatismia, joka johtaa vasemman kanavan energian kuoleutumiseen, aivan kuin Paavali jo opetti. Pitääkö siis seurata Paavalia vai Shri Matajia?

Miksi puhua seksistä joogan yhteydessä? Koska seksuaalisuus johtaa valaistumiseen, koska Kundalini on halun voima; on seksuaalienergia. Koska vain siten vältymme tuomitsemasta Shri Kalkia oman ymmärtämättömyytemme ja sokeutemme takia. Olisimmeko puhumatta Kundalinista? Ei Hän ole vain äiti, vaan myös vaimo, ja rakastaja. Koska vasen kanava antaa tuen Kundalinille, niin että Kundalini pysyy Sahasrarassa, ja vakiintuu nirvikalpa samadhiksi. Ilman seksuaalisuuden hyväksyntää, kukaan sahaja yogi ei voi päästä nirvicharasta eteenpäin, koska se on se kynnys.

"... ongelma joka on oikeanpuoleisilla ihmisillä, on että vasen puoli ja Mooladhara laiminlyödään, ja ei ymmärretä siinä olevan mitään pahaa." ( Shri Mataji, Shri Buddha puja, Barcelona 1989)

Ishmael sanoo olevansa Shri Skandan inkarnaatio; mitä se tarkoitaa? Puhun avoimesti, ehkä provosoivasti, ja minusta löytää kyllä kritisoitavaa, jos joku kritisoida haluaa. Eikä nämä ole mitään kaukaa haettua. Keräsin tähän päätteeksi Puranoissa kuvattuja myyttejä Shivasta ja Skandasta. Ne ovat ihan yhtä shokeeraavia kuin Ishmaelin ja minun jutut. Pieni ihminen kauhistuu, ja tyrmistyy ja ehkä myrtyy. Mutta sahaja yoga on rohkeita varten; pelkuruus on synti, niinhän Äiti opetti.
Mihin tämä kaikki liittyy; Jumalten syntyyn liittyvät myytit ovat seksuaalisia; jo universumi sai alkunsa kun Vishnu kirnusi alkumerta. Shiva ja Shakti olivat tuhatvuotuisessa yhdynnässään, kun muiden jumalien oli pakko häiritä heitä ja pyytää apua.

Kuka on tämä Shiva; - jokainen sahaja yogi on Shiva; ja pitäisi sanoa minä olen Shiva, minä olen Shiva!

Aurinkoisena aamuna, Suomessa,
- Kalki_Avatar

" To be today, is to be a garden without walls, a wineyard without guards, a treasery always open to those who passes by. " (Kahlil Gibran)

http://www.shaivam.org/gallery/image/shiva/shiva_mandala.jpg
http://www.sanatansociety.com/beeld/pix/hj_shiva_shakti.jpg

When Lord Shiva and Pārvatī were having coitus, the celestials were disturbed by the might of the demon Tāraka and deputed Agni to Lord Shiva to seek protection. When Lord Shiva was disturbed in his privacy, his semen fell on the ground. Lord Shiva directed Agni to swallow it. Agni did as directed but he could not retain it and released it into the river Gangā. She got impregnated and later cast the child onto the bank. Then the asterism known as Krttikā assumed human form as the Krttikā nymphs and nursed the child. Hence he got the name Kārttikeya. There are certain minor variations in the above legend in the different Purānas. The Mārkandeya Purāna, Nārada Purāna and Kūmara Purāna have no reference to the origin of Skanda.
http://murugan.org/research/gangadharan.htm
Shiva and Parvati are coupling, and the god-/titan-like Taraka causes an earthquake, which results in a coitus interruptus when the other gods seek Shiva’s aid. He speaks to the gods and tells them that the solution will come from whoever takes up his sperm, whereupon he ejaculates on the ground. Agni, the fire god, became a dove and swallowed the spilt seed; and after he is reproached by Parvati, since all the gods receive a part of offerings into the mouth of Agni (i.e. fire), they are all impregnated and suffer greatly. Shiva pities them and allows all of them to vomit up his semen, which they do in a shining golden shower “like a mountain of fire.” This penetrates the skin of the wives of the seven celestial sages, who burn and are repudiated by their husbands, whereupon they regurgitate the semen to the mountain king Himavat, who in turn spews it into the Ganges. Soon, it becomes the splendid and glorious infant Skanda. (In simpler versions, it is taken first by Agni and then goes directly into the Ganges.)
http://www.liminalityland.com/skanda.htm

SHIVA AS ARDHANARISHWAR:

Once upon a time Lord Brahma, not seeing an expansion in his creation became very worried. A heavenly voice instructed him to commence creation with the help of copulative activities. But since all the incarnation of Shiva had been males till then, therefore lord Brahma was finding it impossible.

Lord Brahma contemplated on the form of Shiva and Shakti. Lord Shiva became very pleased with him and appeared in his form of 'Ardhanarishwar (half male half female). Left side of his body resembled like a woman while the right side appeared like a man. Lord Brahma worshipped this form of Shiva.

Lord Shiva then separated the feminine part of his body and thus manifested mother Shakti. Lord Brahma worshipped her and requested to bestow such power by which he could create a woman.

Goddess Shakti blessed him by saying – 'So be it' and vanished. This way Lord Brahma became capable of commencing copulative creation.
http://www.hindunet.com/forum/printthread.php?Board=puja&main=31086

Brahmā flew upward as a swan, while Vishnu, as a boar, dove into the ocean's depths seeking the ends of this fiery

36

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obs.
      • Kalki_Avatar

        Kiitos linkistä...

        Ainakin meillä sahaja yogassa yleisesti nähdään että seksi/seksuaalisuus on kokonaan eri asia kuin se varsinainen asia, eli henkinen kasvu.

        Tuo nimim. Caesar vaikuttaa sen verran fiksulta että on selkeästi tajunnut henkisen tien pahimman sudenkuopan. Hupaisaa lukea vastakommentteja.

        Huvittaisi sanoa ihmisille vastaan, että ei! Ei ole mitään dualismia! Seksi ihmisen kanssa on myös hengellinen kokemus. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        JOS SEKSI ei olisi mitenkään yhteydessä henkiseen kasvuun, miksi sitten uskovaiset niin pelkäävät, niin torjuvat tämän aiheen? Silloinhan seksillä ei olisi myöskään mitään negatiivista vaikutusta henkiseen kasvuun.

        TOSIASIASSA seksuaalisuus ja henkisyys ovat yhteydessä, ja kaikki sen tietävät.

        MITEN? - Sanoisin että ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on luonteeltaan sekä kiihkeämpi että pehmeämpi. Hän on sulanut. Hän ei ole tuomitseva, vaan pohjimmiltaan rakastava; ja saa suurimmat kiksit rakastamisesta, ja rakastettuna olemisesta.

        JA VAIKKA inhimillinen tantra ei johtaisikaan valaistumiseen, niin se toimii kuitenkin valmistavana pohjana siihen varsinaiseen, eli jumalalliseen tantraan.

        OLEN HUOMANNUT että seksuaalisuuteen torjuvasti suhtautuvat henkisyyden etsijät poikkeuksetta sortuvat tuomitsevuuteen. Heidän egonsa nousee kuin pilvi; henkinen ego, yogi ego - ja pimentää näkökyvyn. Koska he ovat korottaneet itsensä enkeleitä korkeammaksi, vastapainon vuoksi toisen täytyy olla demoneita alempi, kiikkulaudan logiikan mukaisesti. Ja sitten alkaa hillitön vikojen etsintä, tuomitseminen, sapelinkalistus, henkinen väkivalta - omien vikojen projisointi toisiin ihmisiin; eli yleensä niihin etsijöihin jotka ovat enemmän tasapainossa itsensä, l. seksuaalisuuden kanssa.

        Ehkä he ovat katkeroituneita kun eivät ole löytäneet sitä unelmien kumppania, jonka kanssa olisi mahdollista kokea onni?? Heistä tulee tyypillinen tapaus Syyttäjästä. Oliko se Bulwer-Lyttonilla, kun oli se kirja "Munkki", jossa herkkä nuorukainen tulee torjutuksi ensirakkaudessa, ja alkaa sen jälkeen kiihkeästi vihata naisia, ja haaveilemaan saavansa valtaa, jotta voisi kostaa. Tyypillinen inkvisiittorin sielunrakenne; - ja tällaisella sielunrakenteella ei sitten ole mitään tekemistä henkisen kasvun kanssa. Se on putoamista sudenkuoppaan, ja sekä itsensä että muiden vahingoittamista.

        Henkisyyden alkuperäinen tarkoitus oli RAKKAUS; ja gurumme Shri Mataji sanoi että mikään ei ilahduta Häntä enempää kuin nähdä sahaja yogien nauttivan toistensa seurasta. Ja että sahaja yoga on rakkauden valtameri.

        Melkein itku tulee, kun tajuaa mitä toivotonta asemasotaa; mikä sodan arkkityyppi kaikesta sitten suukeutui. Mutta kait näin käy KAIKISSA uskonlahkoissa, vääristyihän Jeesuksen opetus samalla tavalla, hänen antaessa gnoosiksen Magdalan Marialle; ja Pietari ja Paavali sitten misogynistisessa ja seksikielteisessä raivossaan aloittivat Ainoan Puhtaan Opin ja kansanmurhat.

        "Ainakin nykyään tuntuu siltä että kaikkialla uskonnollisista yhteisöistä tulee sellaista negatiivista palautetta seksuaalisuudesta. Aivan kuin seksuaalisuudesta ei olisi muuta kuin haitta henkiselle kasvulle.

        Luettuani Da Vinci- koodin ajatukseni hämmentyivät entisestään.
        Mikäli kirjassa mainitut jutut siitä miten alkujaan pakanauskonnoissa ja juutalaisissakin piireissä harjoitettiin seksiä/seksuaalisuuteen liittyviä eri osa alueita tapana päästä yhteyteen Jumaluuteen. Tuolloin pyhät papit yhtyivät pyhiin papittariin tavoitteenaan edellämainittu asia.

        Jos näin on todella ollut niin miksi nykyäänkin henkisestä kehityksestä saadun tieto määrän kasvaessa, seksuaalisuus koetaan yhä niin kielteisenä asiana, vaikka sen itseasiassa pitäisi toimia henkisyyttä edistävänä tekijänä?"
        - Caesar, 11.05.2005, 20:06, Aikainviisauden keskustelufoorumi


      • Sophie
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Kiitos linkistä...

        Ainakin meillä sahaja yogassa yleisesti nähdään että seksi/seksuaalisuus on kokonaan eri asia kuin se varsinainen asia, eli henkinen kasvu.

        Tuo nimim. Caesar vaikuttaa sen verran fiksulta että on selkeästi tajunnut henkisen tien pahimman sudenkuopan. Hupaisaa lukea vastakommentteja.

        Huvittaisi sanoa ihmisille vastaan, että ei! Ei ole mitään dualismia! Seksi ihmisen kanssa on myös hengellinen kokemus. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        JOS SEKSI ei olisi mitenkään yhteydessä henkiseen kasvuun, miksi sitten uskovaiset niin pelkäävät, niin torjuvat tämän aiheen? Silloinhan seksillä ei olisi myöskään mitään negatiivista vaikutusta henkiseen kasvuun.

        TOSIASIASSA seksuaalisuus ja henkisyys ovat yhteydessä, ja kaikki sen tietävät.

        MITEN? - Sanoisin että ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on luonteeltaan sekä kiihkeämpi että pehmeämpi. Hän on sulanut. Hän ei ole tuomitseva, vaan pohjimmiltaan rakastava; ja saa suurimmat kiksit rakastamisesta, ja rakastettuna olemisesta.

        JA VAIKKA inhimillinen tantra ei johtaisikaan valaistumiseen, niin se toimii kuitenkin valmistavana pohjana siihen varsinaiseen, eli jumalalliseen tantraan.

        OLEN HUOMANNUT että seksuaalisuuteen torjuvasti suhtautuvat henkisyyden etsijät poikkeuksetta sortuvat tuomitsevuuteen. Heidän egonsa nousee kuin pilvi; henkinen ego, yogi ego - ja pimentää näkökyvyn. Koska he ovat korottaneet itsensä enkeleitä korkeammaksi, vastapainon vuoksi toisen täytyy olla demoneita alempi, kiikkulaudan logiikan mukaisesti. Ja sitten alkaa hillitön vikojen etsintä, tuomitseminen, sapelinkalistus, henkinen väkivalta - omien vikojen projisointi toisiin ihmisiin; eli yleensä niihin etsijöihin jotka ovat enemmän tasapainossa itsensä, l. seksuaalisuuden kanssa.

        Ehkä he ovat katkeroituneita kun eivät ole löytäneet sitä unelmien kumppania, jonka kanssa olisi mahdollista kokea onni?? Heistä tulee tyypillinen tapaus Syyttäjästä. Oliko se Bulwer-Lyttonilla, kun oli se kirja "Munkki", jossa herkkä nuorukainen tulee torjutuksi ensirakkaudessa, ja alkaa sen jälkeen kiihkeästi vihata naisia, ja haaveilemaan saavansa valtaa, jotta voisi kostaa. Tyypillinen inkvisiittorin sielunrakenne; - ja tällaisella sielunrakenteella ei sitten ole mitään tekemistä henkisen kasvun kanssa. Se on putoamista sudenkuoppaan, ja sekä itsensä että muiden vahingoittamista.

        Henkisyyden alkuperäinen tarkoitus oli RAKKAUS; ja gurumme Shri Mataji sanoi että mikään ei ilahduta Häntä enempää kuin nähdä sahaja yogien nauttivan toistensa seurasta. Ja että sahaja yoga on rakkauden valtameri.

        Melkein itku tulee, kun tajuaa mitä toivotonta asemasotaa; mikä sodan arkkityyppi kaikesta sitten suukeutui. Mutta kait näin käy KAIKISSA uskonlahkoissa, vääristyihän Jeesuksen opetus samalla tavalla, hänen antaessa gnoosiksen Magdalan Marialle; ja Pietari ja Paavali sitten misogynistisessa ja seksikielteisessä raivossaan aloittivat Ainoan Puhtaan Opin ja kansanmurhat.

        "Ainakin nykyään tuntuu siltä että kaikkialla uskonnollisista yhteisöistä tulee sellaista negatiivista palautetta seksuaalisuudesta. Aivan kuin seksuaalisuudesta ei olisi muuta kuin haitta henkiselle kasvulle.

        Luettuani Da Vinci- koodin ajatukseni hämmentyivät entisestään.
        Mikäli kirjassa mainitut jutut siitä miten alkujaan pakanauskonnoissa ja juutalaisissakin piireissä harjoitettiin seksiä/seksuaalisuuteen liittyviä eri osa alueita tapana päästä yhteyteen Jumaluuteen. Tuolloin pyhät papit yhtyivät pyhiin papittariin tavoitteenaan edellämainittu asia.

        Jos näin on todella ollut niin miksi nykyäänkin henkisestä kehityksestä saadun tieto määrän kasvaessa, seksuaalisuus koetaan yhä niin kielteisenä asiana, vaikka sen itseasiassa pitäisi toimia henkisyyttä edistävänä tekijänä?"
        - Caesar, 11.05.2005, 20:06, Aikainviisauden keskustelufoorumi

        Da Vinci -koodi on vain huono jännitysromaani. Historiallista totuutta siinä ei ole ollenkaan. Tutustu mieluummin niihin alkuperäislähteisiin, joita Dan Brown on joko uskonut ilman kritiikkiä tai vääristellyt tarkoitukseensa sopivaksi.

        Onko oikeasti niin vaikea myöntää, että kristinuskoa ei kerta kaikkiaan saa kaikilta osin sovitettua nykyisiin ideologioihin?


      • Kalki_Avatar
        Sophie kirjoitti:

        Da Vinci -koodi on vain huono jännitysromaani. Historiallista totuutta siinä ei ole ollenkaan. Tutustu mieluummin niihin alkuperäislähteisiin, joita Dan Brown on joko uskonut ilman kritiikkiä tai vääristellyt tarkoitukseensa sopivaksi.

        Onko oikeasti niin vaikea myöntää, että kristinuskoa ei kerta kaikkiaan saa kaikilta osin sovitettua nykyisiin ideologioihin?

        Sophie, oletko koskaan huomannut että usein ihmisen tuomitsemisen tarve kulkee nopeammin kuin perässä laahaava ajatus? Oikeasti, on kyse tuomitsemisesta; sekunnin sadasosan matelijaaivon väläyksistä. Meditaation pitäisi olla keino katkaista tämä.

        Miksi me tuomitsemme? Eiköhän siksi, koska jokainen koettaa varjella omaa egoaan toisten egojen hyökkäyksiltä? Ihminen elää jatkuvassa sotatilassa.

        Dan Brownista en tiedä oikeastaan mitään, en ole koskaan edes ottanut käsiini tuota kirjaa Da Vinci -koodi. En luota menestystarinoihin, ja en tunne Brownin hepussa oikeastaan vaibreissoneita.

        Mikäköhän sitten on "nykyiset ideologiat". kuulostaa samalta kuin jokin "Moolok" tai "globalisaatio"; kuin jokin nimetön hirviö jonka kitaan kaikki pitäisi heittää. NYKYAIKA!! Hiiteen vaan nykyaika ja sen vaatimukset.

        Nykyisellä ideologialla viittaat ilmeisesti kvartäärikapitalismiin? Mikäs siinä sitten on niin erinomaista?

        The Gnostic Society Library
        http://www.gnosis.org/library.html


      • Sophie
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Sophie, oletko koskaan huomannut että usein ihmisen tuomitsemisen tarve kulkee nopeammin kuin perässä laahaava ajatus? Oikeasti, on kyse tuomitsemisesta; sekunnin sadasosan matelijaaivon väläyksistä. Meditaation pitäisi olla keino katkaista tämä.

        Miksi me tuomitsemme? Eiköhän siksi, koska jokainen koettaa varjella omaa egoaan toisten egojen hyökkäyksiltä? Ihminen elää jatkuvassa sotatilassa.

        Dan Brownista en tiedä oikeastaan mitään, en ole koskaan edes ottanut käsiini tuota kirjaa Da Vinci -koodi. En luota menestystarinoihin, ja en tunne Brownin hepussa oikeastaan vaibreissoneita.

        Mikäköhän sitten on "nykyiset ideologiat". kuulostaa samalta kuin jokin "Moolok" tai "globalisaatio"; kuin jokin nimetön hirviö jonka kitaan kaikki pitäisi heittää. NYKYAIKA!! Hiiteen vaan nykyaika ja sen vaatimukset.

        Nykyisellä ideologialla viittaat ilmeisesti kvartäärikapitalismiin? Mikäs siinä sitten on niin erinomaista?

        The Gnostic Society Library
        http://www.gnosis.org/library.html

        Nykyisillä ideologioilla tarkoitan lähinnä modernia länsimaista (eko)humanismia, joka on mielestäni erinomaisen kaunis ajatus. Nykyään on kovin muodikasta yhdistää se kristinuskon tulkintoihin ja ohittaa samalla Raamatun sana. Vaikka Raamattukin on olevinaan rakkauden kirja, todellisuudessa sielläkin lukee paljon sellaista, mikä ei kuulosta kovin rakastavalta tai modernilta. Kompromissit saattavat toimia käytännön yhteiskunnassa, mutta eivät ole erityistä henkistä rehellisyyttä.


      • Kalki_Avatar
        Sophie kirjoitti:

        Nykyisillä ideologioilla tarkoitan lähinnä modernia länsimaista (eko)humanismia, joka on mielestäni erinomaisen kaunis ajatus. Nykyään on kovin muodikasta yhdistää se kristinuskon tulkintoihin ja ohittaa samalla Raamatun sana. Vaikka Raamattukin on olevinaan rakkauden kirja, todellisuudessa sielläkin lukee paljon sellaista, mikä ei kuulosta kovin rakastavalta tai modernilta. Kompromissit saattavat toimia käytännön yhteiskunnassa, mutta eivät ole erityistä henkistä rehellisyyttä.

        >> Nykyään on kovin muodikasta yhdistää se kristinuskon tulkintoihin ja ohittaa samalla Raamatun sana. Vaikka Raamattukin on olevinaan rakkauden kirja, todellisuudessa sielläkin lukee paljon sellaista, mikä ei kuulosta kovin rakastavalta tai modernilta. Kompromissit saattavat toimia käytännön yhteiskunnassa, mutta eivät ole erityistä henkistä rehellisyyttä.

        Muodikkuus, Raamattu, nykyään, nykyaika, moderni, henkinen rehellisyys...

        Siis mitä????????????????????????


      • jaffamustafa
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Kiitos linkistä...

        Ainakin meillä sahaja yogassa yleisesti nähdään että seksi/seksuaalisuus on kokonaan eri asia kuin se varsinainen asia, eli henkinen kasvu.

        Tuo nimim. Caesar vaikuttaa sen verran fiksulta että on selkeästi tajunnut henkisen tien pahimman sudenkuopan. Hupaisaa lukea vastakommentteja.

        Huvittaisi sanoa ihmisille vastaan, että ei! Ei ole mitään dualismia! Seksi ihmisen kanssa on myös hengellinen kokemus. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

        JOS SEKSI ei olisi mitenkään yhteydessä henkiseen kasvuun, miksi sitten uskovaiset niin pelkäävät, niin torjuvat tämän aiheen? Silloinhan seksillä ei olisi myöskään mitään negatiivista vaikutusta henkiseen kasvuun.

        TOSIASIASSA seksuaalisuus ja henkisyys ovat yhteydessä, ja kaikki sen tietävät.

        MITEN? - Sanoisin että ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on luonteeltaan sekä kiihkeämpi että pehmeämpi. Hän on sulanut. Hän ei ole tuomitseva, vaan pohjimmiltaan rakastava; ja saa suurimmat kiksit rakastamisesta, ja rakastettuna olemisesta.

        JA VAIKKA inhimillinen tantra ei johtaisikaan valaistumiseen, niin se toimii kuitenkin valmistavana pohjana siihen varsinaiseen, eli jumalalliseen tantraan.

        OLEN HUOMANNUT että seksuaalisuuteen torjuvasti suhtautuvat henkisyyden etsijät poikkeuksetta sortuvat tuomitsevuuteen. Heidän egonsa nousee kuin pilvi; henkinen ego, yogi ego - ja pimentää näkökyvyn. Koska he ovat korottaneet itsensä enkeleitä korkeammaksi, vastapainon vuoksi toisen täytyy olla demoneita alempi, kiikkulaudan logiikan mukaisesti. Ja sitten alkaa hillitön vikojen etsintä, tuomitseminen, sapelinkalistus, henkinen väkivalta - omien vikojen projisointi toisiin ihmisiin; eli yleensä niihin etsijöihin jotka ovat enemmän tasapainossa itsensä, l. seksuaalisuuden kanssa.

        Ehkä he ovat katkeroituneita kun eivät ole löytäneet sitä unelmien kumppania, jonka kanssa olisi mahdollista kokea onni?? Heistä tulee tyypillinen tapaus Syyttäjästä. Oliko se Bulwer-Lyttonilla, kun oli se kirja "Munkki", jossa herkkä nuorukainen tulee torjutuksi ensirakkaudessa, ja alkaa sen jälkeen kiihkeästi vihata naisia, ja haaveilemaan saavansa valtaa, jotta voisi kostaa. Tyypillinen inkvisiittorin sielunrakenne; - ja tällaisella sielunrakenteella ei sitten ole mitään tekemistä henkisen kasvun kanssa. Se on putoamista sudenkuoppaan, ja sekä itsensä että muiden vahingoittamista.

        Henkisyyden alkuperäinen tarkoitus oli RAKKAUS; ja gurumme Shri Mataji sanoi että mikään ei ilahduta Häntä enempää kuin nähdä sahaja yogien nauttivan toistensa seurasta. Ja että sahaja yoga on rakkauden valtameri.

        Melkein itku tulee, kun tajuaa mitä toivotonta asemasotaa; mikä sodan arkkityyppi kaikesta sitten suukeutui. Mutta kait näin käy KAIKISSA uskonlahkoissa, vääristyihän Jeesuksen opetus samalla tavalla, hänen antaessa gnoosiksen Magdalan Marialle; ja Pietari ja Paavali sitten misogynistisessa ja seksikielteisessä raivossaan aloittivat Ainoan Puhtaan Opin ja kansanmurhat.

        "Ainakin nykyään tuntuu siltä että kaikkialla uskonnollisista yhteisöistä tulee sellaista negatiivista palautetta seksuaalisuudesta. Aivan kuin seksuaalisuudesta ei olisi muuta kuin haitta henkiselle kasvulle.

        Luettuani Da Vinci- koodin ajatukseni hämmentyivät entisestään.
        Mikäli kirjassa mainitut jutut siitä miten alkujaan pakanauskonnoissa ja juutalaisissakin piireissä harjoitettiin seksiä/seksuaalisuuteen liittyviä eri osa alueita tapana päästä yhteyteen Jumaluuteen. Tuolloin pyhät papit yhtyivät pyhiin papittariin tavoitteenaan edellämainittu asia.

        Jos näin on todella ollut niin miksi nykyäänkin henkisestä kehityksestä saadun tieto määrän kasvaessa, seksuaalisuus koetaan yhä niin kielteisenä asiana, vaikka sen itseasiassa pitäisi toimia henkisyyttä edistävänä tekijänä?"
        - Caesar, 11.05.2005, 20:06, Aikainviisauden keskustelufoorumi

        Olisko näin....niin kauan kun ihmisellä on keho, ja olit henkinen tai et niin pitää syödä, juoda, nukkua, käydä vessassa ja seksiä tekee mieli jos et ole sairas.Turha pähkäily sotkee päät. Hoida henkistynyt kumppani ja yhdytte säännöllisesti kukkaniityillä käsikädessä.Syyllisyydet ja muut turhat tuntemukset voi heittää vantaankoskeen.Jäljelle jääneellä ajatusenergialla voi sitten vaikka ratkoa sudokua..


    • Kalki_Avatar

      Ishmael sahaja yogasta:

      " It has been said , yes men are evil, but real evil is only possible after self realisation... "

      - Ishmael, Sun Aug 28, 2005 6:34 am, TASY

      Tällainen. Sitten anti-sy heput kuten Suka vielä sanoo etteikö hän muka näe mitä peliä sahaja yogassa tapahtuu! Kyllähän sen näki jo Shri Mataji, ja Violet toi sen äskettäin esiin; mutta jotenkin kaikki ihmiset vaikuttavat pudottaneen korvansa.

      • Kalki Avatar

        No, ... Näyttää muiltakin s.joogeilta proput palavan. "So-called-leaders". The World Council for the Advancement of Sahaja Yoga. - WCASY Lucifer? Adishaktissa tänään:

        "The moment I read the words that WCASY now `present the Will of Shri Mataji', my whole being reverberated with shock… of lies, deceit and treachery. When I finally overcame the shock of this Pronouncement of WCASY to now `present the Will of Shri Mataji'… i was reminded of the Pope's claim to represent the Will of God… I was also reminded of Lucifer's claim to be Equal to God.
        ...
        Shri Mataji has repeatedly warned 'so-called leaders' about the desire for power. The `WCASY-not-only-desire-for-power, but the actual `WCASY -grab-for-power' has to be seen for what it really is.
        ...
        We must realize that at this Time of the Last Judgment and Resurrection, we have been warned about `spiritual wickedness in high places'."

        In adishakti_sahaja_yoga: Date: Mon Aug 29, 2005 2:50 am
        Subject: WCASY do not officially uphold Shri Mataji's Great Message as She has requested


    • juusovain

      Otahan vähän rennommin.
      Sun juttus on niin höyrypäistä,että kohta pollas sekoo.

      Vai haluatko esittää täällä viisasta kun muualla et pysty?

      Taidat asua yksin korvessa ja lähelläs ei ole muuta kuin yksi poloinen joka ei sulle puhu?
      Ehkä se pakkas just kassinsa ja nyt purat patoumias?

      Lopeta tommonen! Ketään ei toi kiinnosta!
      Ota vaikka kätees aku ankka-"bokkari" ja lue se niin saat ajatuksettomuutesi taas oikeille raiteille vai onko se liian myöhäistä?

      Olet tosi rasittavan ahdistunut!!

      • Kalki_Avatar

        Tuo tuomitsevuus viittaa vähän siihen suuntaan, ja mainitsit ajatuksettomuuden.

        Ajatuksettomuus ei kuitenkaan ole täysin tunteeton tila, kuten moni luulee. Tuntevathan esim. monet inkarnaatiot myötätuntoa, ja joskus suutahtavat. Vain uskovaiset ovat kyllin pöhköjä kuvitellakseen olevansa yläpuolelle.

        >> Otahan vähän rennommin.

        Vai tekee mieli tuomita ja syyttää?

        >> Sun juttus on niin höyrypäistä,että kohta pollas sekoo.

        Niin; kuka sanoi että joka tuomitsee veljensä hulluksi on ansainnut helvetin tulen?

        >> Vai haluatko esittää täällä viisasta kun muualla et pysty?

        Älä tuomitse.

        >> Taidat asua yksin korvessa ja lähelläs ei ole muuta kuin yksi poloinen joka ei sulle puhu?

        Älä tuomitse. Haja-asutusalueella asuminen sitäpaitsi ei ole synti. Tuomitseminen on.

        >> Ehkä se pakkas just kassinsa ja nyt purat patoumias?

        Älä tuomitse.

        >> Lopeta tommonen! Ketään ei toi kiinnosta!

        Olet vain yksi ihminen; pimentynyt egosi uskottelee sinulle että puhut koko ihmiskunnan suulla.

        >> Ota vaikka kätees aku ankka-"bokkari" ja lue se niin saat ajatuksettomuutesi taas oikeille raiteille vai onko se liian myöhäistä?

        Lopeta tuomitseminen.

        >> Olet tosi rasittavan ahdistunut!!

        Olet 100 % TUOMITSEVA TUOMION ENKELI.


      • Kalki_Avatar
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Tuo tuomitsevuus viittaa vähän siihen suuntaan, ja mainitsit ajatuksettomuuden.

        Ajatuksettomuus ei kuitenkaan ole täysin tunteeton tila, kuten moni luulee. Tuntevathan esim. monet inkarnaatiot myötätuntoa, ja joskus suutahtavat. Vain uskovaiset ovat kyllin pöhköjä kuvitellakseen olevansa yläpuolelle.

        >> Otahan vähän rennommin.

        Vai tekee mieli tuomita ja syyttää?

        >> Sun juttus on niin höyrypäistä,että kohta pollas sekoo.

        Niin; kuka sanoi että joka tuomitsee veljensä hulluksi on ansainnut helvetin tulen?

        >> Vai haluatko esittää täällä viisasta kun muualla et pysty?

        Älä tuomitse.

        >> Taidat asua yksin korvessa ja lähelläs ei ole muuta kuin yksi poloinen joka ei sulle puhu?

        Älä tuomitse. Haja-asutusalueella asuminen sitäpaitsi ei ole synti. Tuomitseminen on.

        >> Ehkä se pakkas just kassinsa ja nyt purat patoumias?

        Älä tuomitse.

        >> Lopeta tommonen! Ketään ei toi kiinnosta!

        Olet vain yksi ihminen; pimentynyt egosi uskottelee sinulle että puhut koko ihmiskunnan suulla.

        >> Ota vaikka kätees aku ankka-"bokkari" ja lue se niin saat ajatuksettomuutesi taas oikeille raiteille vai onko se liian myöhäistä?

        Lopeta tuomitseminen.

        >> Olet tosi rasittavan ahdistunut!!

        Olet 100 % TUOMITSEVA TUOMION ENKELI.

        Ja lukaisin tuon aloitukseni uudestaan.

        En havaitse mitään kuumuutta, tai rauhattomuutta. Puhuin vain totuuden, minkä sillä hetkellä tunsin, huomio Sahasrarassa, suunnilleen todistajatilassa. Tunsin vähän iloa; kirjoittamisen iloa; mutta ei muuta tunteita, ei sen suurempia odotuksia. Lähinnä kirjoittelen itseni takia.

        Ah!

        Unohdin tietysti tuon Jumalattaren ennustuksen. Shri Mataji sanoi minulle, että ihmiset tulevat nousemaan persoonaani vastaan, ja tärisevät edessäni raivosta, ja minun on viileästi todistettava asia, reagoimatta. Että niin asia vain on; sellaista on elämä ja ihmiset.

        Jos jotain sanoo vilpittömästä sydämestä, juupelit hertsaavat, ja pimahtavat, ja syyttävät minua hertsaamisesta ja pimahtamisesta.

        Puhutaan asiasta. Ei mennä henkilöön.

        " Why cant monkey's stop attacking someone's character just because they dont have a clue?
        i have never said anything but the truth to this imbicile yet he takes up his paper sword of ignorance..." (Ishmael)


      • yugyhgj
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Tuo tuomitsevuus viittaa vähän siihen suuntaan, ja mainitsit ajatuksettomuuden.

        Ajatuksettomuus ei kuitenkaan ole täysin tunteeton tila, kuten moni luulee. Tuntevathan esim. monet inkarnaatiot myötätuntoa, ja joskus suutahtavat. Vain uskovaiset ovat kyllin pöhköjä kuvitellakseen olevansa yläpuolelle.

        >> Otahan vähän rennommin.

        Vai tekee mieli tuomita ja syyttää?

        >> Sun juttus on niin höyrypäistä,että kohta pollas sekoo.

        Niin; kuka sanoi että joka tuomitsee veljensä hulluksi on ansainnut helvetin tulen?

        >> Vai haluatko esittää täällä viisasta kun muualla et pysty?

        Älä tuomitse.

        >> Taidat asua yksin korvessa ja lähelläs ei ole muuta kuin yksi poloinen joka ei sulle puhu?

        Älä tuomitse. Haja-asutusalueella asuminen sitäpaitsi ei ole synti. Tuomitseminen on.

        >> Ehkä se pakkas just kassinsa ja nyt purat patoumias?

        Älä tuomitse.

        >> Lopeta tommonen! Ketään ei toi kiinnosta!

        Olet vain yksi ihminen; pimentynyt egosi uskottelee sinulle että puhut koko ihmiskunnan suulla.

        >> Ota vaikka kätees aku ankka-"bokkari" ja lue se niin saat ajatuksettomuutesi taas oikeille raiteille vai onko se liian myöhäistä?

        Lopeta tuomitseminen.

        >> Olet tosi rasittavan ahdistunut!!

        Olet 100 % TUOMITSEVA TUOMION ENKELI.

        tais olla edellinen kirjoittaja ihan tavallinen pullisko. eikä tajunnut asiasta mitään. mulla ei ainakaan tullut tunnetta että olisi sahaja jooogi.


      • NikosK

        Höpö höpö, minusta ainakin Kalki A:n tekstit ovat inspiroivia niin aiheiltaan kuin sisällöltään. Jos ne sinua vaivaavat "höyrypäisyydellään", ole toki lukematta.

        >>Ketään ei kiinnosta!


      • Kalki_Avatar
        yugyhgj kirjoitti:

        tais olla edellinen kirjoittaja ihan tavallinen pullisko. eikä tajunnut asiasta mitään. mulla ei ainakaan tullut tunnetta että olisi sahaja jooogi.

        Miksi reagoin tavalliseen pulliaiseen?

        Moni joka on pari kertaa käynyt proggiksessa pitää jo itseään jonkinmoisena asiantuntijoina, - eli on onnistunut muodostamaan mielipiteen.


      • Kalki_Avatar
        NikosK kirjoitti:

        Höpö höpö, minusta ainakin Kalki A:n tekstit ovat inspiroivia niin aiheiltaan kuin sisällöltään. Jos ne sinua vaivaavat "höyrypäisyydellään", ole toki lukematta.

        >>Ketään ei kiinnosta!

        " From 2003 to 2005 Mahdi will be the most active. But He will reveal Himself to public only in year 2006. ... So I ask all sahaja yogis to search Internet or any other sources for exact prophecies of our time. This can be very interesting. We must find out - whether the prophecy we heard is true or not. My personal opinion is that the prophecy is true one - it has nice vibrations. " ( - Ishmael 26.8.2005 0:23:35)
        Kalki_Avataran blogi:
        http://www.blogs.fi/main/index.php/avadhuta


      • Joogi
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Tuo tuomitsevuus viittaa vähän siihen suuntaan, ja mainitsit ajatuksettomuuden.

        Ajatuksettomuus ei kuitenkaan ole täysin tunteeton tila, kuten moni luulee. Tuntevathan esim. monet inkarnaatiot myötätuntoa, ja joskus suutahtavat. Vain uskovaiset ovat kyllin pöhköjä kuvitellakseen olevansa yläpuolelle.

        >> Otahan vähän rennommin.

        Vai tekee mieli tuomita ja syyttää?

        >> Sun juttus on niin höyrypäistä,että kohta pollas sekoo.

        Niin; kuka sanoi että joka tuomitsee veljensä hulluksi on ansainnut helvetin tulen?

        >> Vai haluatko esittää täällä viisasta kun muualla et pysty?

        Älä tuomitse.

        >> Taidat asua yksin korvessa ja lähelläs ei ole muuta kuin yksi poloinen joka ei sulle puhu?

        Älä tuomitse. Haja-asutusalueella asuminen sitäpaitsi ei ole synti. Tuomitseminen on.

        >> Ehkä se pakkas just kassinsa ja nyt purat patoumias?

        Älä tuomitse.

        >> Lopeta tommonen! Ketään ei toi kiinnosta!

        Olet vain yksi ihminen; pimentynyt egosi uskottelee sinulle että puhut koko ihmiskunnan suulla.

        >> Ota vaikka kätees aku ankka-"bokkari" ja lue se niin saat ajatuksettomuutesi taas oikeille raiteille vai onko se liian myöhäistä?

        Lopeta tuomitseminen.

        >> Olet tosi rasittavan ahdistunut!!

        Olet 100 % TUOMITSEVA TUOMION ENKELI.

        Minkä takia jos joku sanoo asiat niinkuin ne on, kaikessa yksinkertaisuudessaan, (tai ainakin niinkuin ne REHELLISESTI itse näkee), niin hänet TUOMITAAN heti tuomitsevaksi, sen sijaan että mentäisiin edes hieman itseen?

        Jos joku kirjoittaa asiaa, mikä ei omaa egoa miellytä, niin hän on sitten tuomitseva.

        Sitten tuomitaan hänet, eikä edes egoltamme nähdä että itse juuri tuomitsemme, vaan puhumme tekopyhästi tuomitsemista vastaan.

        Tuskin K_A kovin moni oikeasti jaksaa juttujasi lukea, en minä ainakaan.

        En tiedä onko Juuso joogi, veikkaisin että ei, mutta luulenpa että aika moni näkee saman, minkä Juusokin, mutta sinä valitettavasti et.

        Samalla haluan vielä lisätä, pitkästä aikaa, että luulisinpa että tuo joogien ylimielisiksi ja tuomitseviksi väittäminen johtuu omasta huonosta vishuddhista, eli ollaan itse alemmuudentuntoisia.

        On täydellisen väärä käsitys, että aina joka asiassa pitäisi vain silitellä päätä ja ojennella ruusuja.
        Jos joku toimii väärin tai typerästi, niin on diskreetimpää korjata häntä, kuin pelkuruuttaan myötäillä.

        Nykypäivän trendi on ylisuvaitsevaisuus, missä kaikki pitäisi hyväksyä.
        Jos joku on puhtautta vastaan, ei sitä pidä hyväksyä.
        Toki häntäkin pitäisi osata rakastaa, mutta rakkaus ei ole sitä että myötäillään egoa ja pelätään reaktioita.


      • Kalki_Avatar
        Joogi kirjoitti:

        Minkä takia jos joku sanoo asiat niinkuin ne on, kaikessa yksinkertaisuudessaan, (tai ainakin niinkuin ne REHELLISESTI itse näkee), niin hänet TUOMITAAN heti tuomitsevaksi, sen sijaan että mentäisiin edes hieman itseen?

        Jos joku kirjoittaa asiaa, mikä ei omaa egoa miellytä, niin hän on sitten tuomitseva.

        Sitten tuomitaan hänet, eikä edes egoltamme nähdä että itse juuri tuomitsemme, vaan puhumme tekopyhästi tuomitsemista vastaan.

        Tuskin K_A kovin moni oikeasti jaksaa juttujasi lukea, en minä ainakaan.

        En tiedä onko Juuso joogi, veikkaisin että ei, mutta luulenpa että aika moni näkee saman, minkä Juusokin, mutta sinä valitettavasti et.

        Samalla haluan vielä lisätä, pitkästä aikaa, että luulisinpa että tuo joogien ylimielisiksi ja tuomitseviksi väittäminen johtuu omasta huonosta vishuddhista, eli ollaan itse alemmuudentuntoisia.

        On täydellisen väärä käsitys, että aina joka asiassa pitäisi vain silitellä päätä ja ojennella ruusuja.
        Jos joku toimii väärin tai typerästi, niin on diskreetimpää korjata häntä, kuin pelkuruuttaan myötäillä.

        Nykypäivän trendi on ylisuvaitsevaisuus, missä kaikki pitäisi hyväksyä.
        Jos joku on puhtautta vastaan, ei sitä pidä hyväksyä.
        Toki häntäkin pitäisi osata rakastaa, mutta rakkaus ei ole sitä että myötäillään egoa ja pelätään reaktioita.

        Siinä mennään taas niin oikealla äärilaidalla viuhuen ettei maisemat erotu kuin ohuina viivoina. Se –sa puoli Hamsasta…. hohhoijaa..

        Taisi kapula osua oikeaan kohteeseen?

        Shri Mataji, varoittaa 11.8.1983 Italian Tivolissa puhuessaan kuinka herättää Shri Ganeshan voima sisällämme:

        ” Olen myös huomannut kuinka ihmisistä tulee myös sahaja yogassa fanaattisia. He alkavat kuvitella olevansa oikeita Napoleoneja tai Shivajeja. He alkavat ohjata sinua kaikessa, ”- tämä ei ole hyvää, tämä ei ole hyvää, minä olen suuri Sahaja Yogi(ni) ja kaikkea sellaista.. Hyvin kuumaluonteisia, joten he ovat fanaattisia.”

        Puhumme oikealla äärilaidalla olemisesta, jonka yksi tunnusmerkki on tuomitsevainen mielenlaatu.

        Oikeanpuoleinen ihminen helposti tuomitsee ihmisiä SYYTTÄ, AIHEETTA; ja tämän tuomitsemisen tuomitsen Jeesuksen sanojen perusteella: millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan. Se ei ole Jumalan mielen mukaista tuomitsevuutta, vaan sapelinkalistelua.

        Niin, rakkaus.

        JA KUITENKIN Jumaluuteen kuuluu myös oikeudenmukaisuus. Ja kuitenkin itse Shri Mataji Nirmala Devi on TUOMINNUT oikealle kanavalle menemisen; Hän on myös tuominnut vasemmanpuolisten ihmisten vainon; ja jos joku kielloista huolimatta tekee syntiä, hän totisesti ei ole sahaja yogi.

        Ei ole kyse siitä että olisin "lepsun liberaali", ja "suvaitsisin mitä tahansa", jos huomaat. Tai että kaikki mitä sanon, voidaan selittää jostain ihme ”huonosta itsetunnosta” käsin. Sanoin että ne sahaja yogit jotka menevät liikaa oikealle, EIVÄT KASVA HENKISESTI, ja jopa menevät takapakkia, ja keräävät itselleen ja läheisilleen huonoa karmaa. Ishmael sanoi että todellinen pahuus tulee mahdolliseksi ihmiselle vasta itseoivalluksen jälkeen.

        ”Mitään henkistä kasvua, tai valaistumista en usko näillä asenteilla lähestyttävän; ja olenhan sanonut monta monituista kertaa, että pelkoni on, että vasen kanava ja Mooladhara laiminlyödään, ja sahaja yogit sortuvat fanatismiin, ja varsinkin tuomitsevuuteen. Itsessä ei nähdä mitään vikaa, sensijaan toisessa kyllä. ”
        - kirjoittaja avadhuta @ 2005-08-31 - 07:37:37 am
        http://www.blogs.fi/main/index.php/avadhuta

        Jos tätä lähtee miettimään, niin Ekadesha Rudrassa on kaksi tuhon suuntaa; toinen kohdistuu potentiaalisti itseen, ja toinen muihin. Itseen kohdistuva tuhoenergia ilmenee depressiona, ja äärimmillään itsemurhana. Toiseen kohdistuva tuhoenergia ilmenee sadismina ja äärimmillään murhana. Shri Mataji sanoi näin Ekadesha Rudra –puheessa.

        Huomaa myös uudestaan tämä: "... ongelma joka on oikeanpuoleisilla ihmisillä, on että vasen puoli ja Mooladhara laiminlyödään, ja ei ymmärretä siinä olevan mitään pahaa." ( Shri Mataji, Shri Buddha puja, Barcelona 1989)

        Lopuksi pari sanaa rakkaudesta. Mainitsit rakkauden: ”Toki häntäkin pitäisi osata rakastaa, mutta rakkaus ei ole sitä että myötäillään egoa ja pelätään reaktioita.” Sanoisin että ylipäänsä mitä olen lahkoja tutkinut, niissä yleensä annetaan tällaisia katteettomia rakkauslupauksia. Luvataan että saa rakkautta osakseen jos noudattaa tiukasti sääntöjä, jos alistuu, jos tottelee. Mutta mitä vähempi rakkautta, sen tiukemmat normit, sen vaikeampi on sopeutua sääntöihin. Kyse on silkasta valtapelistä; - siitä kumpi pääsee niskan päälle. On ihan HARHAA puhua rakkaudesta tässä yhteydessä. Tässä mutapainiringissä ei ole sen enempää inhimillistä kuin jumalaista rakkautta. Ei elätellä näitä harhaluuloja.
        Mutta, jokaisella on omatunto; Shri Matajilla on myös ne tuhon voimat; ayudha, olisko se sana? Jos ehkä vähättelin aikoinaan pienessä mielessäni Ganesha-juttuja, niin Rudraa ja Kalkia rakastin. Ja ehkä juuri siksi Shri Kalki otti minut siipiensä suojaan. Mielistelenkö ja nöyristelenkö ja pelkäänkö ja ylisuvaitsenko nyt oikeanpuoleisia joogeja?

        VASEN KANAVA on muutakin kuin huonoa itsetuntoa ja negatiivisuutta. Vasen, - Ida Nadi on ÄIDIN PUOLI; ja odottaisi joogilta edes jonkinlaista kunnioitusta Äitiä kohtaan, vai painaako se oma joogi-ego kupissa kuin lyijy?

        “And also among Sahaja Yogis I've seen that this is there. That the Sahaja Yogis who are like Shesha cannot see the goodness of other Sahaja Yogis who are very good people, extremely sacrificing, nice people but their intentions are not understood, are misunderstood, which is a very sad thing. You must see the intentions also of another type of people who may not be so hot tempered, may not be so much angry but their intentions are very good. They have come actually to ask for the sandals of Shri Rama.”
        - Shri Mataji, Shri Rama's Birthday - Ram navami, Chelsham Road, London, 2nd April 1982.


      • Kalki_Avatar
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Siinä mennään taas niin oikealla äärilaidalla viuhuen ettei maisemat erotu kuin ohuina viivoina. Se –sa puoli Hamsasta…. hohhoijaa..

        Taisi kapula osua oikeaan kohteeseen?

        Shri Mataji, varoittaa 11.8.1983 Italian Tivolissa puhuessaan kuinka herättää Shri Ganeshan voima sisällämme:

        ” Olen myös huomannut kuinka ihmisistä tulee myös sahaja yogassa fanaattisia. He alkavat kuvitella olevansa oikeita Napoleoneja tai Shivajeja. He alkavat ohjata sinua kaikessa, ”- tämä ei ole hyvää, tämä ei ole hyvää, minä olen suuri Sahaja Yogi(ni) ja kaikkea sellaista.. Hyvin kuumaluonteisia, joten he ovat fanaattisia.”

        Puhumme oikealla äärilaidalla olemisesta, jonka yksi tunnusmerkki on tuomitsevainen mielenlaatu.

        Oikeanpuoleinen ihminen helposti tuomitsee ihmisiä SYYTTÄ, AIHEETTA; ja tämän tuomitsemisen tuomitsen Jeesuksen sanojen perusteella: millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan. Se ei ole Jumalan mielen mukaista tuomitsevuutta, vaan sapelinkalistelua.

        Niin, rakkaus.

        JA KUITENKIN Jumaluuteen kuuluu myös oikeudenmukaisuus. Ja kuitenkin itse Shri Mataji Nirmala Devi on TUOMINNUT oikealle kanavalle menemisen; Hän on myös tuominnut vasemmanpuolisten ihmisten vainon; ja jos joku kielloista huolimatta tekee syntiä, hän totisesti ei ole sahaja yogi.

        Ei ole kyse siitä että olisin "lepsun liberaali", ja "suvaitsisin mitä tahansa", jos huomaat. Tai että kaikki mitä sanon, voidaan selittää jostain ihme ”huonosta itsetunnosta” käsin. Sanoin että ne sahaja yogit jotka menevät liikaa oikealle, EIVÄT KASVA HENKISESTI, ja jopa menevät takapakkia, ja keräävät itselleen ja läheisilleen huonoa karmaa. Ishmael sanoi että todellinen pahuus tulee mahdolliseksi ihmiselle vasta itseoivalluksen jälkeen.

        ”Mitään henkistä kasvua, tai valaistumista en usko näillä asenteilla lähestyttävän; ja olenhan sanonut monta monituista kertaa, että pelkoni on, että vasen kanava ja Mooladhara laiminlyödään, ja sahaja yogit sortuvat fanatismiin, ja varsinkin tuomitsevuuteen. Itsessä ei nähdä mitään vikaa, sensijaan toisessa kyllä. ”
        - kirjoittaja avadhuta @ 2005-08-31 - 07:37:37 am
        http://www.blogs.fi/main/index.php/avadhuta

        Jos tätä lähtee miettimään, niin Ekadesha Rudrassa on kaksi tuhon suuntaa; toinen kohdistuu potentiaalisti itseen, ja toinen muihin. Itseen kohdistuva tuhoenergia ilmenee depressiona, ja äärimmillään itsemurhana. Toiseen kohdistuva tuhoenergia ilmenee sadismina ja äärimmillään murhana. Shri Mataji sanoi näin Ekadesha Rudra –puheessa.

        Huomaa myös uudestaan tämä: "... ongelma joka on oikeanpuoleisilla ihmisillä, on että vasen puoli ja Mooladhara laiminlyödään, ja ei ymmärretä siinä olevan mitään pahaa." ( Shri Mataji, Shri Buddha puja, Barcelona 1989)

        Lopuksi pari sanaa rakkaudesta. Mainitsit rakkauden: ”Toki häntäkin pitäisi osata rakastaa, mutta rakkaus ei ole sitä että myötäillään egoa ja pelätään reaktioita.” Sanoisin että ylipäänsä mitä olen lahkoja tutkinut, niissä yleensä annetaan tällaisia katteettomia rakkauslupauksia. Luvataan että saa rakkautta osakseen jos noudattaa tiukasti sääntöjä, jos alistuu, jos tottelee. Mutta mitä vähempi rakkautta, sen tiukemmat normit, sen vaikeampi on sopeutua sääntöihin. Kyse on silkasta valtapelistä; - siitä kumpi pääsee niskan päälle. On ihan HARHAA puhua rakkaudesta tässä yhteydessä. Tässä mutapainiringissä ei ole sen enempää inhimillistä kuin jumalaista rakkautta. Ei elätellä näitä harhaluuloja.
        Mutta, jokaisella on omatunto; Shri Matajilla on myös ne tuhon voimat; ayudha, olisko se sana? Jos ehkä vähättelin aikoinaan pienessä mielessäni Ganesha-juttuja, niin Rudraa ja Kalkia rakastin. Ja ehkä juuri siksi Shri Kalki otti minut siipiensä suojaan. Mielistelenkö ja nöyristelenkö ja pelkäänkö ja ylisuvaitsenko nyt oikeanpuoleisia joogeja?

        VASEN KANAVA on muutakin kuin huonoa itsetuntoa ja negatiivisuutta. Vasen, - Ida Nadi on ÄIDIN PUOLI; ja odottaisi joogilta edes jonkinlaista kunnioitusta Äitiä kohtaan, vai painaako se oma joogi-ego kupissa kuin lyijy?

        “And also among Sahaja Yogis I've seen that this is there. That the Sahaja Yogis who are like Shesha cannot see the goodness of other Sahaja Yogis who are very good people, extremely sacrificing, nice people but their intentions are not understood, are misunderstood, which is a very sad thing. You must see the intentions also of another type of people who may not be so hot tempered, may not be so much angry but their intentions are very good. They have come actually to ask for the sandals of Shri Rama.”
        - Shri Mataji, Shri Rama's Birthday - Ram navami, Chelsham Road, London, 2nd April 1982.

        On sanottu että sahaj yoga on viimeinen tuomio. Mitä se tarkoittaa?

        Mitä se ei tarkoita? Se ei voi tarkoittaa absoluuttista pelastusvarmuutta ja oikeutta käyttää avainten valtaa.

        Se tarkoittaa sellaista nöyryyttä, että sitä kyselee itseltään että Äiti, teinköhän minä nyt varmasti oikein. Kyselee, koska ihminen on ihminen, ja Jumaluus on Jumaluus.

        Nyt jos jollain joogilla, / etsijällä on sellainen asenne että kyllä hän tietää; tietää varsinkin muiden ihmisten asiat, niin minusta se on antijumalallista. Se on asettumista Jumalan paikalle, kuten Lucifer. Mitä ihminen voi tietää?

        Kun kirjoitan näitä sanoja, en tiedä. Haen totuutta. Yritän olla vilpitön. Sanat tulevat jostain.

        Minusta kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta tuomita toista ihmistä helvettiin.

        Tietysti kritiikkiä voi esittää, ja eihän kaikista voi pitää, kun ihmiset ovat niin erilaisia.

        Nyt, jos kuitenkin keskittyy siihen mitä Shri Mataji on sanonut, niin eihän hän kertaakaan varoita, että vasemmanpuoliset joogit olisivat jotain jota tulisi vastustaa. Hänen kritiikkinsä kohdistuu 100 % oikeanpuoleisiin joogeihin; joilla on joogi-ego; jotka käyttäytyvät kuin olisivat herra ja hidalgo, Napoleon, kukko tunkiolla. Näihin, jotka ovat kärkkäästi tuomitsemassa veljiään ja siskojaan helvettiin; jotka ovat sulkemassa ashramien ovia, jotka sensuroivat kärppinä foorumeita.

        Shri Mataji kehoittaa välttämään bombastisia, egoistisia joogeja, joilla on ehkä valta-asema. Kuitenkaan sahaja yogassa ei ole hierarkiaa, ei ole ylennyksiä, ei uraa, ei ole seniorijoogeja, jotka tietäisivät miten "asiat oikeasti ovat". Se on vain fuulaa:

        Easter Puja Talk - Calcutta
        April 1995

        There are people in Sahaja Yoga, I have seen who are very ambitious. And they start saying that Mother we want to be God realised, I want to do this and do that. There is no office going on here that you give somebody promotion, you have to grow yourself. They start proclaiming I am this and that. We call them 'Mahayogis'.

        Some of them had started saying that, they have reached very high position and they ended up in the lunatic asylum. All such suggestions if people give you then you should shun such people.

        But there are also other people who join such a bombastic fellow. So, you must remember that this Last Judgment is working and all the time there is a big sieving out, a very big arrangement of choices. Those who are subtle, start getting subtler and subtler and subtler. But those who are frivolous, gross, idiotic, stupid, they start frittering away. So this last sieving starts very fast, working out where we realise, where are we?


        Shri Mataji Nirmala Devi


      • iesdjfiosdujifo
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        Miksi reagoin tavalliseen pulliaiseen?

        Moni joka on pari kertaa käynyt proggiksessa pitää jo itseään jonkinmoisena asiantuntijoina, - eli on onnistunut muodostamaan mielipiteen.

        No sittenhän se on tavallinen pullisko mitä siihen nyt reakoimaan. Kyllä sullakin on vielä kysymyksiä mielessäsi. Mutta sä sentään etsit. Sun juttujas on ihan kiva lueskella.


      • SahajaYogi
        iesdjfiosdujifo kirjoitti:

        No sittenhän se on tavallinen pullisko mitä siihen nyt reakoimaan. Kyllä sullakin on vielä kysymyksiä mielessäsi. Mutta sä sentään etsit. Sun juttujas on ihan kiva lueskella.

        Useinhan sanotaan että Shri Matajin perimmäinen sanoma ei ole niissä ajatuksissa joita Hän heittelee; vaan niissä vaibreissoneissa joita Hänen äänensä välittää suoraan.

        Sahaja yogien ihanteena usein on; - mielestäni jonkinlaisena keinotekoisena ihanteena on joogi, joka ei ajattele, jolla ei ole kysymyksiä, jonka mieli on tyhjä.

        Nimittäisin tällaista orjajoogiksi; ja tuollaista mieltä orjamentaliteetiksi. Sillä eihän kenenkään mieli ole minään hetkenä aivan hiljaa, niin että olisi kuollut, zombie, tai kylmä kuin jääkaapissa viruva kaalinkerä.

        Sitä ehkä, epäilen - vain teeskennellään, että oma pää on tyhjä, jotta paremmin päästään syyttämään toisia. Teeskennellään, koska kuvitellaan että synnitömän kivi lentää terhakammin.

        Perustelen näkemykseni puhumisesta sillä, että inkarnaatiot ajattelivat ja puhuivat "kuin ruuneperi". Edes Shri Mataji, vaikka puhuikin sanattoman yhteyden mahdollisuudesta, ei selvinnyt kuitenkaan ilman sanoja.

        Tosiasiassa, jos otetaan suomukset pois silmiltä, ja tarkastellaan asiaa: Shri Mataji puhuu paljon, asiaa, kautta rantain, laajasti selittelee asioita.

        Eilen ajattelin että mainstream-joogin elämä mahtaa olla hankalaa, kun pitää taistella ollakseen jonkinlainen keinotekoinen valiojoogi, kun pitää pelätä; - pelätä kaduilla, kaupoissa. pelätä jos joutuu samaan tilaan ihmisten kanssa, pelätä raksashoiden näkymättömiä hyökkäyksiä. Ja käsittääkseni mitä valiompi joogi, niin sitä enemmän hän ajattelee että lähimmäiset ovat raksashoiden, bhoottien ja synnin pesiä? Tätä internettiäkin pitää pelätä kuin jokin vanhan kansan karvahattumies, joka ei uusista venkutuksista perusta.

        Internetissä on muka jotain "negatiivista", vaikka tämä on pelkkä väline. Pelkkä työkalu, pelkkä Hanumanin lahja ihmiskunnalle.

        Näitä joogi-mielen ehdollistumia....


      • juusovain
        SahajaYogi kirjoitti:

        Useinhan sanotaan että Shri Matajin perimmäinen sanoma ei ole niissä ajatuksissa joita Hän heittelee; vaan niissä vaibreissoneissa joita Hänen äänensä välittää suoraan.

        Sahaja yogien ihanteena usein on; - mielestäni jonkinlaisena keinotekoisena ihanteena on joogi, joka ei ajattele, jolla ei ole kysymyksiä, jonka mieli on tyhjä.

        Nimittäisin tällaista orjajoogiksi; ja tuollaista mieltä orjamentaliteetiksi. Sillä eihän kenenkään mieli ole minään hetkenä aivan hiljaa, niin että olisi kuollut, zombie, tai kylmä kuin jääkaapissa viruva kaalinkerä.

        Sitä ehkä, epäilen - vain teeskennellään, että oma pää on tyhjä, jotta paremmin päästään syyttämään toisia. Teeskennellään, koska kuvitellaan että synnitömän kivi lentää terhakammin.

        Perustelen näkemykseni puhumisesta sillä, että inkarnaatiot ajattelivat ja puhuivat "kuin ruuneperi". Edes Shri Mataji, vaikka puhuikin sanattoman yhteyden mahdollisuudesta, ei selvinnyt kuitenkaan ilman sanoja.

        Tosiasiassa, jos otetaan suomukset pois silmiltä, ja tarkastellaan asiaa: Shri Mataji puhuu paljon, asiaa, kautta rantain, laajasti selittelee asioita.

        Eilen ajattelin että mainstream-joogin elämä mahtaa olla hankalaa, kun pitää taistella ollakseen jonkinlainen keinotekoinen valiojoogi, kun pitää pelätä; - pelätä kaduilla, kaupoissa. pelätä jos joutuu samaan tilaan ihmisten kanssa, pelätä raksashoiden näkymättömiä hyökkäyksiä. Ja käsittääkseni mitä valiompi joogi, niin sitä enemmän hän ajattelee että lähimmäiset ovat raksashoiden, bhoottien ja synnin pesiä? Tätä internettiäkin pitää pelätä kuin jokin vanhan kansan karvahattumies, joka ei uusista venkutuksista perusta.

        Internetissä on muka jotain "negatiivista", vaikka tämä on pelkkä väline. Pelkkä työkalu, pelkkä Hanumanin lahja ihmiskunnalle.

        Näitä joogi-mielen ehdollistumia....

        Vähän asianpuoltakin välillä.

        Nuo K.A.:n tekstit on niin pitkiä ja oman tietäväisyyden kohottamista ettei niitä viitsi lukea.
        Asian pitäisi saada tiivistettyä oleelliseen.Turha pitkä jaaritus on uuvuttavaa.

        Ajatelkaapa jos jossain prokkiksessa joku "pälpättäis" samat tekstit?
        Kuka jäisi kuuntelemaan?
        Sitä meinasin sillä:"lopeta tuo".

        Ai,niin.EN ole s.y,enkä koskaan aio tullakkaan.
        Oman viisauden korostaminen näyttää olevan s.y.:lle elinehto.Totuus on yksinkertainen ja ytimekäs.Se huokuu olemuksesta.Ei siinä tarvita kaikenmaailman viisaitten tietoa.

        Nöyrtykää niin teidät ylennetään.:-)


      • SahajaYogi
        juusovain kirjoitti:

        Vähän asianpuoltakin välillä.

        Nuo K.A.:n tekstit on niin pitkiä ja oman tietäväisyyden kohottamista ettei niitä viitsi lukea.
        Asian pitäisi saada tiivistettyä oleelliseen.Turha pitkä jaaritus on uuvuttavaa.

        Ajatelkaapa jos jossain prokkiksessa joku "pälpättäis" samat tekstit?
        Kuka jäisi kuuntelemaan?
        Sitä meinasin sillä:"lopeta tuo".

        Ai,niin.EN ole s.y,enkä koskaan aio tullakkaan.
        Oman viisauden korostaminen näyttää olevan s.y.:lle elinehto.Totuus on yksinkertainen ja ytimekäs.Se huokuu olemuksesta.Ei siinä tarvita kaikenmaailman viisaitten tietoa.

        Nöyrtykää niin teidät ylennetään.:-)

        Ja mistähän johtuu että Kalki A:n tekstit ovat pitkiä ja uuvuttavia? Se johtuu pelkästään yksinäisyydestä. Siksi kieli on muuttunut solipsistiseksi monologiksi. Ihminen on hakenut ystävyyttä, ja kommunikaatiota, ja joutunut pettymään.

        Kalki A ei "pälätä" proggiksissa, vaan on hiljaa, koska hän kokee useimmiten että hänet painostetaan olemaan hiljaa. Ne muutamat kerrat kun hän on avannut sydämensä, ja puhunut ashramissa, ovat johtaneet ylikuumentuneeseen vastareaktioon; joogit ovat raivostuneet niin, että mikään keskustelu ei ole ollut mahdollista.

        Rakkaus ei laske sanoja, vaan rakastaa. Ihan samoja onko sanoja miljoona, tai vaan yksi. Harva jaksaa pysähtyä Hänen luokseen, kuten Maria.


      • fdkjvklzxdj
        juusovain kirjoitti:

        Vähän asianpuoltakin välillä.

        Nuo K.A.:n tekstit on niin pitkiä ja oman tietäväisyyden kohottamista ettei niitä viitsi lukea.
        Asian pitäisi saada tiivistettyä oleelliseen.Turha pitkä jaaritus on uuvuttavaa.

        Ajatelkaapa jos jossain prokkiksessa joku "pälpättäis" samat tekstit?
        Kuka jäisi kuuntelemaan?
        Sitä meinasin sillä:"lopeta tuo".

        Ai,niin.EN ole s.y,enkä koskaan aio tullakkaan.
        Oman viisauden korostaminen näyttää olevan s.y.:lle elinehto.Totuus on yksinkertainen ja ytimekäs.Se huokuu olemuksesta.Ei siinä tarvita kaikenmaailman viisaitten tietoa.

        Nöyrtykää niin teidät ylennetään.:-)

        tuntemukset sinun suhteen olivat sitten niin kuin ajattelin. Et ole sahaja jooki etkä syyttele ketään ,vaan olet ihan kypsä lukeen tuota tekstiä. kalki avatar vaan luuli että taas häntä mollataan joogien puolelta.


      • juusovain
        fdkjvklzxdj kirjoitti:

        tuntemukset sinun suhteen olivat sitten niin kuin ajattelin. Et ole sahaja jooki etkä syyttele ketään ,vaan olet ihan kypsä lukeen tuota tekstiä. kalki avatar vaan luuli että taas häntä mollataan joogien puolelta.

        Ei tarvitse aina olla edes joogi kun tajuaa jonkun tekstistä "missä mennään".

        K.A. käy pahasti ylikierroksilla.Koittakaa saada hänet rauhoittumaan.Hän saa esiintymisellään "hallaa" asiaanne kohtan.

        Tiedän kyllä että joukossanne on monia,jotka ei "lennä pilvissä" ja on jalat maassa,ainakin siedettävällä tasolla.


      • sdijuoi
        juusovain kirjoitti:

        Ei tarvitse aina olla edes joogi kun tajuaa jonkun tekstistä "missä mennään".

        K.A. käy pahasti ylikierroksilla.Koittakaa saada hänet rauhoittumaan.Hän saa esiintymisellään "hallaa" asiaanne kohtan.

        Tiedän kyllä että joukossanne on monia,jotka ei "lennä pilvissä" ja on jalat maassa,ainakin siedettävällä tasolla.

        ootko sä kuitenkin saanut itseoivalluksen?


      • juusovain
        sdijuoi kirjoitti:

        ootko sä kuitenkin saanut itseoivalluksen?

        Mitä sillä sitten tarkoitetaan?

        Minä katson olevani uudestisyntynyt,Jumalan lapsi.
        Katson tätä maailmaa hieman toiselta kulmalta kun te,mutta en heitä kenenkään päälle kiveä.

        Yksi tuomitsee ja Hän on Jumala.
        Kuljen tietä yhä syvempään rakkauteen,jonka minulle opettaa Jumala.
        Koko elämäni on vaellusta tällä tiellä ja toivon pääseväni siinä yhä syvemmälle.


      • jdksfvnhskdh
        juusovain kirjoitti:

        Mitä sillä sitten tarkoitetaan?

        Minä katson olevani uudestisyntynyt,Jumalan lapsi.
        Katson tätä maailmaa hieman toiselta kulmalta kun te,mutta en heitä kenenkään päälle kiveä.

        Yksi tuomitsee ja Hän on Jumala.
        Kuljen tietä yhä syvempään rakkauteen,jonka minulle opettaa Jumala.
        Koko elämäni on vaellusta tällä tiellä ja toivon pääseväni siinä yhä syvemmälle.

        Itekkin ajattelen kutakuinkin nuin. sain itse oivalluksen ja paljon muuta.. . En kuulu sahaja joogaan niin kuin ihmiset sen käsittävät, eikä tarvitsekkaan, mutta se kaikki muu on olennaisempaa. Ei minun suutani tarvitse avata heille, eivät he haluaisi kuunnella. Vaikeneminen on kultaa. Miksi taistella heidän egojansa vastaan?


      • SahajaYogi
        juusovain kirjoitti:

        Ei tarvitse aina olla edes joogi kun tajuaa jonkun tekstistä "missä mennään".

        K.A. käy pahasti ylikierroksilla.Koittakaa saada hänet rauhoittumaan.Hän saa esiintymisellään "hallaa" asiaanne kohtan.

        Tiedän kyllä että joukossanne on monia,jotka ei "lennä pilvissä" ja on jalat maassa,ainakin siedettävällä tasolla.

        >> K.A. käy pahasti ylikierroksilla.Koittakaa saada hänet rauhoittumaan.Hän saa esiintymisellään "hallaa" asiaanne kohtan.

        Mikähän se asia sitten on, olisi kiva kuulla? Alunperin minä, ja muutama muu sahaja yogi huolestuimme näkemistämme epäkohdista. Aloimme ihmetellä että tietääköhän Shri Mataji kaikkea mitä organisaatiossa tehdään, mitä hänen nimissään tehdään.

        Kirjoitin Shri Matajille Cabellaan, ja kirjoitin sahaja liidereille, useimmille. Halusin aloittaa keskustelun, mutta tuntui että sain aikaan vain reaktioita, joissa keskityttiin mitätöimään persoonani. Olin tyrmistynyt, ja hämmentynyt, halusin saada selvyyden asiaan.

        Olinko tosiaan kelvoton joogi, tai jonkinlainen bhootti, tai raksasha?

        Kiersin koko maailman, käytännössä; kuulin monien joogien, ex-joogien ja anti-s.joogien tarinoita. Tajusin ettei minun tapaukseni ole ainutlaatuinen. Monet muut olivat huomanneet samat epäkohdat, ja kukin reagoi eri tavalla. Kaikki tuntuivat olevan hämmentyneitä siitä mitä on tapahtunut, ja miksi.

        Minua hyssyteltiin. Minulle raivottiin. Minulle näytettiin ovea. Tajusin että asioista ei saa puhua; että puhumisesta saa maksaa hinnan. Ja maksoin tuon hinnan, ja oma omatuntoni korvasi salassa mitä olin maksanut.

        Mielestäni olen niitä rauhallisimpia sahaja joogeja. Yleensä viivyin pisimpään meditaatiossa. Muut menivät jo juttelemaan teepöydän ääreen, minä istuin lootusasennossa, ja nautin sisäisestä kokemuksesta. Joskus minua harmitti ihmisten rauhattomuus; se, että kukaan ei näyttänyt pystyvän istumaan viittä minuuttia pitempään paikoillaan.

        Usein koin itseni henkisesti yksinäiseksi ashrameiksi. Lueskelin; ja sitä enemmän kirjoittelin. Nautin kirjoittamisesta. Kerran eräs joogini ihmetteli, miten jaksan aina vaan istia aloillaan ja kirjoittaa. Hän sanoi että sahaja yogit ovat kiireistä porukkaa.

        Ihmettelin tätä kovin. Minusta tuntui että juoksentelu ja kiireisyys on henkisen kasvun vastainen asia, eikä jotain mistä ylpeillä.

        Tottakai, jos istuu hiljaa paikoilaan, sitä vajoaa syvälle itseensä, ja pasiivisuuden lain mukaan alkaa kokea tunteet voimaakkammin. Se kuuluisa "vasen".

        Minulla on voimakkaat tunteet.

        Ihmiset ehkä kuvittelevat että "käyn ylikierroksilla"; mutta ei se niin ole. Ennemminkin olen pysähtynyt, ja pysähdykseen verrattuna vauhti korostuu.

        Vertaus:

        Jos kaksi autoa ajaa rinnakkain samaa vauhtia, ja kuljettavat keskustelavat aukinaisista ikkunoista, vaikuttaa että he pysyvät paikoillaan toisiinsa nähden. Maisema kiitää nauhana, mutta ehkä he ovat niin tohkeissaan toisistaan että eivät huomaa maisemia.

        Nyt, jos toinen auto pysähtyy, niin siitä ihmisestä joka jatkaa samalla vauhdilla, näyttää siltä kuin yhtäkkiä vieruskaveri ampaisisi rakettina taaksepäin.

        Kenellä on vauhti päällä?

        Ehkä se vauhdin, ylikierrosten illuusio syntyy siitä että suomalainen ihminen on melko vieraantunut tunteista. Ei olla totuttu ylipäänsä minkäänlaisiin tunteisiin. Tai ehkä jonkinlaisiin aneemisiin, sellaiseen vihreyteen jota näkee kun jos nostaa kesällä kumollaan olevan veneen, niin ruoho siinä alla on olminvalkoista.

        Se vauhdin illuusio syntyy omasta reaktiosta tunteeseen. Shri mataji puhui miltä ihmisestä tuntuu Shri Vishnumayan ensimmäiset kosketukset, kun vasen kanava herää.

        Mieletön häpeä. Shokki. Itseinho, tajunta pimenee, tulee mustia aukkoja, hikoiluttaa, raivo kiehuu, tuntuu voimattomalta. Tulee näitä salamareaktioita. Ja siinä tilassa haluataan löytää helppo selitys, ja se on omien tunteiden projisoiminen toiseen ihmiseen, ja toisen ihmisen syyttäminen.

        Sahaja yogin päämäärä on saavuttaa nirvikalpa samadhi, ja ehkä sitten mahasamadhi. Kuka sanoi että tie olisi helppo? Valinta on jokaisen ikioma.

        Jos henkisyys ei kiinnosta, niin miksi sitten lukea näitä? Me emme elä totalitarismissa, ei ole vain yhtä oikeaa tietä. Tämä on minun tieni, ja siitä kerron. Jolla on korvat, kuulee.


      • juusovain
        SahajaYogi kirjoitti:

        >> K.A. käy pahasti ylikierroksilla.Koittakaa saada hänet rauhoittumaan.Hän saa esiintymisellään "hallaa" asiaanne kohtan.

        Mikähän se asia sitten on, olisi kiva kuulla? Alunperin minä, ja muutama muu sahaja yogi huolestuimme näkemistämme epäkohdista. Aloimme ihmetellä että tietääköhän Shri Mataji kaikkea mitä organisaatiossa tehdään, mitä hänen nimissään tehdään.

        Kirjoitin Shri Matajille Cabellaan, ja kirjoitin sahaja liidereille, useimmille. Halusin aloittaa keskustelun, mutta tuntui että sain aikaan vain reaktioita, joissa keskityttiin mitätöimään persoonani. Olin tyrmistynyt, ja hämmentynyt, halusin saada selvyyden asiaan.

        Olinko tosiaan kelvoton joogi, tai jonkinlainen bhootti, tai raksasha?

        Kiersin koko maailman, käytännössä; kuulin monien joogien, ex-joogien ja anti-s.joogien tarinoita. Tajusin ettei minun tapaukseni ole ainutlaatuinen. Monet muut olivat huomanneet samat epäkohdat, ja kukin reagoi eri tavalla. Kaikki tuntuivat olevan hämmentyneitä siitä mitä on tapahtunut, ja miksi.

        Minua hyssyteltiin. Minulle raivottiin. Minulle näytettiin ovea. Tajusin että asioista ei saa puhua; että puhumisesta saa maksaa hinnan. Ja maksoin tuon hinnan, ja oma omatuntoni korvasi salassa mitä olin maksanut.

        Mielestäni olen niitä rauhallisimpia sahaja joogeja. Yleensä viivyin pisimpään meditaatiossa. Muut menivät jo juttelemaan teepöydän ääreen, minä istuin lootusasennossa, ja nautin sisäisestä kokemuksesta. Joskus minua harmitti ihmisten rauhattomuus; se, että kukaan ei näyttänyt pystyvän istumaan viittä minuuttia pitempään paikoillaan.

        Usein koin itseni henkisesti yksinäiseksi ashrameiksi. Lueskelin; ja sitä enemmän kirjoittelin. Nautin kirjoittamisesta. Kerran eräs joogini ihmetteli, miten jaksan aina vaan istia aloillaan ja kirjoittaa. Hän sanoi että sahaja yogit ovat kiireistä porukkaa.

        Ihmettelin tätä kovin. Minusta tuntui että juoksentelu ja kiireisyys on henkisen kasvun vastainen asia, eikä jotain mistä ylpeillä.

        Tottakai, jos istuu hiljaa paikoilaan, sitä vajoaa syvälle itseensä, ja pasiivisuuden lain mukaan alkaa kokea tunteet voimaakkammin. Se kuuluisa "vasen".

        Minulla on voimakkaat tunteet.

        Ihmiset ehkä kuvittelevat että "käyn ylikierroksilla"; mutta ei se niin ole. Ennemminkin olen pysähtynyt, ja pysähdykseen verrattuna vauhti korostuu.

        Vertaus:

        Jos kaksi autoa ajaa rinnakkain samaa vauhtia, ja kuljettavat keskustelavat aukinaisista ikkunoista, vaikuttaa että he pysyvät paikoillaan toisiinsa nähden. Maisema kiitää nauhana, mutta ehkä he ovat niin tohkeissaan toisistaan että eivät huomaa maisemia.

        Nyt, jos toinen auto pysähtyy, niin siitä ihmisestä joka jatkaa samalla vauhdilla, näyttää siltä kuin yhtäkkiä vieruskaveri ampaisisi rakettina taaksepäin.

        Kenellä on vauhti päällä?

        Ehkä se vauhdin, ylikierrosten illuusio syntyy siitä että suomalainen ihminen on melko vieraantunut tunteista. Ei olla totuttu ylipäänsä minkäänlaisiin tunteisiin. Tai ehkä jonkinlaisiin aneemisiin, sellaiseen vihreyteen jota näkee kun jos nostaa kesällä kumollaan olevan veneen, niin ruoho siinä alla on olminvalkoista.

        Se vauhdin illuusio syntyy omasta reaktiosta tunteeseen. Shri mataji puhui miltä ihmisestä tuntuu Shri Vishnumayan ensimmäiset kosketukset, kun vasen kanava herää.

        Mieletön häpeä. Shokki. Itseinho, tajunta pimenee, tulee mustia aukkoja, hikoiluttaa, raivo kiehuu, tuntuu voimattomalta. Tulee näitä salamareaktioita. Ja siinä tilassa haluataan löytää helppo selitys, ja se on omien tunteiden projisoiminen toiseen ihmiseen, ja toisen ihmisen syyttäminen.

        Sahaja yogin päämäärä on saavuttaa nirvikalpa samadhi, ja ehkä sitten mahasamadhi. Kuka sanoi että tie olisi helppo? Valinta on jokaisen ikioma.

        Jos henkisyys ei kiinnosta, niin miksi sitten lukea näitä? Me emme elä totalitarismissa, ei ole vain yhtä oikeaa tietä. Tämä on minun tieni, ja siitä kerron. Jolla on korvat, kuulee.

        Minun uudestisyntyminen perustuu kristinoppiin.

        En kuulu kuitenkaan mihinkään yksittäiseen seurakuntaan,vaan olen"friilänser"-kristitty.

        Tunnustan länsimaisen kristillisyyden heikkoudet ja sen että meillä olis opittavaa jopa islamilaisuudesta ja muista itämaisista uskonnoista.Kristikunta ei oikein heijasta Kristuksen alkuperäistä tarkoitusta,mutta Hänen sanansa ei mene tyhjiksi sen vuoksi.

        Kantani tuo tietyn vapauden,mutta tietenkin myös joitain haittoja.
        Vien ikäänkuin kermat päältä,mutta sakkaa en huoli.

        Olen ollut joidenkin "kristittyjen lahkojen"tilaisuuksissa ja jolloinkin sanonut joistain asioista omat mielipiteeni ja tulos on ollut samankaltainen:"mikä sä oot täällä sanomaan mitään kun et kuulu seurakuntaamme",vaikka asiat olisikin myöhemmin tullut oman jäsenistön kautta esille ja niihin olisi puututtu ja korjattu.

        Minä ennen uskoontuloani olin aikamoinen tunteeton pölkky.Olemukseni hipoi "psykopaattia".
        Kun yhdestoista käsky alkoi minussa toimia,on se kasvattanut minussa toista puoltani.(S.Y.sanoo:vasenta)
        Minulle se on armeliaisuuden ja huomaavaisuuden vastaanottamista ja sen heijastamista.


      • juusovain
        jdksfvnhskdh kirjoitti:

        Itekkin ajattelen kutakuinkin nuin. sain itse oivalluksen ja paljon muuta.. . En kuulu sahaja joogaan niin kuin ihmiset sen käsittävät, eikä tarvitsekkaan, mutta se kaikki muu on olennaisempaa. Ei minun suutani tarvitse avata heille, eivät he haluaisi kuunnella. Vaikeneminen on kultaa. Miksi taistella heidän egojansa vastaan?

        Ei kannata yleensä kenenkään egoa vastaan taistella.
        Se on aivan turhaa.
        Joskus kun kohtaan näitä egoja varsinkin pahimmista päästä en voi muuta kuin nauraa,ainakin sisäänpäin.


      • SahajaYogi
        juusovain kirjoitti:

        Minun uudestisyntyminen perustuu kristinoppiin.

        En kuulu kuitenkaan mihinkään yksittäiseen seurakuntaan,vaan olen"friilänser"-kristitty.

        Tunnustan länsimaisen kristillisyyden heikkoudet ja sen että meillä olis opittavaa jopa islamilaisuudesta ja muista itämaisista uskonnoista.Kristikunta ei oikein heijasta Kristuksen alkuperäistä tarkoitusta,mutta Hänen sanansa ei mene tyhjiksi sen vuoksi.

        Kantani tuo tietyn vapauden,mutta tietenkin myös joitain haittoja.
        Vien ikäänkuin kermat päältä,mutta sakkaa en huoli.

        Olen ollut joidenkin "kristittyjen lahkojen"tilaisuuksissa ja jolloinkin sanonut joistain asioista omat mielipiteeni ja tulos on ollut samankaltainen:"mikä sä oot täällä sanomaan mitään kun et kuulu seurakuntaamme",vaikka asiat olisikin myöhemmin tullut oman jäsenistön kautta esille ja niihin olisi puututtu ja korjattu.

        Minä ennen uskoontuloani olin aikamoinen tunteeton pölkky.Olemukseni hipoi "psykopaattia".
        Kun yhdestoista käsky alkoi minussa toimia,on se kasvattanut minussa toista puoltani.(S.Y.sanoo:vasenta)
        Minulle se on armeliaisuuden ja huomaavaisuuden vastaanottamista ja sen heijastamista.

        >> Vien ikäänkuin kermat päältä,mutta sakkaa en huoli.

        Siis, eihän tässä olla kristillisyyttä kumoamassa. Itse lueskelen silloin tällöin kristillisiä klassikkoja, ja koen saavani niistä henkistä ravintoa.

        Viimeksi Blaise Pascal, sitten luin Valamon historiaa, sitten suomalaisia luterilaisia kirjoittajia; Voitto Viro esim. on ajaton ja suvaitsevainen kristitty; sellaista henkeä toivoisi näkevänsä enemmän.

        >> .. alkoi minussa toimia,on se kasvattanut minussa toista puoltani.(S.Y.sanoo:vasenta)

        Itsellä se oli toisinpäin. Mulla oli huono itsetunto, ja vasemman puolen juttuja. Ehkä senkin takia eivät hyväksyneet minua, kun Sahaajat pakkaavat olemaan oikealla. Kasvatin sitten tietoisesti oikeaa.. en nyt enää viime aikoina.

        >> Kristikunta ei oikein heijasta Kristuksen alkuperäistä tarkoitusta,mutta Hänen sanansa ei mene tyhjiksi sen vuoksi.

        Vastaavasti:

        Sahaja yoga ei oikein heijasta Shri Matajin alkuperäistä tarkoitusta,mutta Hänen sanansa ei mene tyhjiksi sen vuoksi.


    • Kalki_Avatar

      Ehkä pitäisi selittää ihmisille että miksi tässä kirjoittelen sahaja yogasta. Miksi juuri tässä, eikä esim Suomen sahaja yoga forumilla, mikä olisi se lähin oikea paikka.

      Jos sitä saisi valita, niin tottakai olisi järkevämpää keskustella sahaja yogasta sahaja yogien kanssa; sillä onhan totta että mitä nämä ehkä melko vieraat asiat ulkopuolisia niin kiinnostavat.

      Ajattelin kuitenkin että halua henkiseen kasvuun on monellakin ihmisellä, eikä pelkästään niillä jotka ovat etablotuneet virallisemmin.

      Toinen syy, on että mielestäni - eikä tämä ole pelkästään oma mielipiteeni, vaan useiden s.joogien; on että SAHAJA JOOGA ON TARKOITETTU KOKO IHMISKUNNALLE.

      Kolmas, ja ehkä akuutein syy on se, että yrittäessäni avata keskustelua Suomen sahaja jooga foorumilla, ehdin postittaa tasan yhden viestin; Ishmaelin OPEN LETTER TO SAHAJA YOGIS, ja sen jälkeen viesti poistettiin, ja ilman mitään selityksiä minut potkittiin pois.

      Koen että se on sekä Jumalattaren että sahaja yogien halu, että kirjoittelen "toreilla ja aitovierillä", kuten sanonta kuuluu. Olen ehkä enemmänkin ihmiskuntaa, ja ihmisyyttä varten tässä; kuin jotain rajatumpaa olemisen aluetta varten; näin tuumailen.

      Tässä on kiva teksti Ganeshasta, joogien muistamia Shri Matajin sanoja;

      Shri Ganesha Puja, Cabella, Italy in 1995.

      Our weapon is innocence…

      Shri Mataji gave us a new ruling. We must project our innocence
      deliberately. (this refers to the powers of innocence that we have)

      There are lots of good people in the world who we should have
      compassion for.

      Shri Ganesha is the one who lets us feel vibrations.

      Other groups, religions or even cults have weapons. Our weapon is
      innocence.

      Shri Ganesha has the "ganas" within us as antibodies. We Sahaja
      Yogis are also ganas and must work – help out. We are the world's
      ganas.

      We have stored up so many vibrations within us.

      We can help to bring about Shri Mataji's vision of a peaceful world.

      The importance of bhandans: Until we use our powers, we don't know
      we have them.

      Coincidences: They are NOT coincidental. The coincidences are all
      arranged by Shri Ganesha.

      The Magnetism of innocence: Innocence has such magnetism. This can
      be seen in relation to children. For instance, when a child is lost,
      everyone worries. People enjoy watching children... how they talk,
      act, move about. It is the innocence that we enjoy. Shri Mataji gave
      an example of a book entitled "Children's View on Politicians." It
      sold out almost immediately.

      Shri Ganesh has the power to control the elements. It rained, for
      example, before the Puja. Everything in Cabella was muddy. The rain
      came to purify. Then the brilliant sunshine cleared the moisture
      away. This was no coincidence. Shri Ganesha was responsible… At one
      point, when it was still raining, hail fell only around the Palazzo
      Doria (Shri Mataji's house). Hence Shri Ganesha, who loves His
      Mother beyond all else, made beautiful "ice walls" around the house.

      Shri Ganesha is light – He has a big belly and is short, yet He can
      dance lightly.

      He is also JOLLY. He is not "stiff" like some people.

      He is rhythm.

      Shri Ganesha loves His Mother most of all. (Even we SY's would find
      it the most unbearable thing to leave Shri Mataji. We can't do it!)

      Shri Ganesha cures so many diseases and saves us from accidents. He
      is awakened in Sahaja Yogis and protects us all the time.

      Many societies have lost respect for Shri Ganesha and innocence is
      lost. People chase the pleasures of the moment, which lead to
      destruction.

      Shri Ganesha is also our conscience, which "eats us up sometimes"
      until we realize something.

      Due to Him, we need not fear as He is awakened.

      Someone commented to Shri Mataji, how radiant Her disciples were.
      This is due to Shri Ganesha. (By the way, Shri Jesus is a
      reincarnation of Shri Ganesha).

      Shri Mataji also told us a Chinese story to illustrate how peace
      results from innocence. It goes something like this: -

      "A Chinese Lord wanted his fighting cock to win all the tournaments.
      So he gave his prize rooster to a great saint and instructed this
      wise man to teach the cock to win at all times. After some time, the
      saint returned the cock to the Lord. In the arena, the other cocks
      charged about and bit and clawed each other. Every time one of them
      approached the Lord's fighting cock, it drew back and stood up,
      aloof. Then all the other cocks were wounded and tired, eventually.
      The winner was the Lord's cock as it was the only one left standing.
      The nobleman gave this rooster to the wise man, saying that it had
      now become a saint itself!"

      (Name Withheld)
      (Excerpt from Australian Sahaja Newsletter – 22 September, 1995)






         

    • pieni totuudentorvi

      "Minua ei olenkaan hämmentänyt se, että Ishmael puhui avoimesti mm. harjoittaneensa seksiä Adi Shaktin kanssa. Hän sanoi "heavenly intercourse", "heavenly intercourse", ja näytti pitävän Lingamia keskeisenä asiana sahaja yogassa. Punastuin ehkä. Kysyin vaan että miten se tehdään, halusin seurata perässä."

      Mielenkiintoista, että Ismael harrastaa tuollaista. Itse kerran menin seksikumppanini läheisyyteen ja tein seuraavaa. Imin hänestä energiaa, kuljetin energiaa muladaran alueella ja nostin kundaliinia selkärankaa pitkin. Sisälläni alkoi kutittaa, aivan kuin jotain kupli tai miten sen selittäisi? Sen jälkeen sain orgasmin:D Orgasmi oli koettu kundaliinin yhtyessä sahasraraan. Tunne muistutti todella paljon orgasmia, mutta ei mitään raakaa mölinää ja huohotusta:D Sisäistä autuutta ja minuudesta poistumista. Kait se oli seksiä Adi Shaktin kanssa? En ole vielä valaistunut, joten minun piti lainata miehistä prinsiippiä aviomieheltäni, että kundaliini olisi aktivoitunut tuolla tavoin.

      "Unohdin tietysti tuon Jumalattaren ennustuksen. Shri Mataji sanoi minulle, että ihmiset tulevat nousemaan persoonaani vastaan, ja tärisevät edessäni raivosta, ja minun on viileästi todistettava asia, reagoimatta. Että niin asia vain on; sellaista on elämä ja ihmiset."

      Ei tilanne kuitenkaan ole aivan mahdoton. Kiva, että seksistäkin puhutaan, koska etsin myös seksuaalisuuden aitoa muotoa joka tukisi henkistäkasvua. Tosin, minulla alkaa varmaan tämä Sahaja-yoga vaihe jäämään vähän taka-alalle, koska olen saanut henkiseksi tuekseni uusia henkisiä opettajia, ei inkarnaatioita, ei guruja vaan paljon parempaa.

      • Kalki_Avatar

        >> Tosin, minulla alkaa varmaan tämä Sahaja-yoga vaihe jäämään vähän taka-alalle, koska olen saanut henkiseksi tuekseni uusia henkisiä opettajia, ei inkarnaatioita, ei guruja vaan paljon parempaa.

        No kerro, tarkemmin... Mitä parempaa?

        >> Mielenkiintoista, että Ismael harrastaa tuollaista. Itse kerran menin seksikumppanini läheisyyteen ja tein seuraavaa.

        Huh, nyt tulee mieleen että tässähän sitä kirjoittaa tämmöisiä asioita koko Suomen silmien edessä...

        >> Orgasmi oli koettu kundaliinin yhtyessä sahasraraan.

        Kerran eräänä kauniina kevätpäivänä ajelin autolla kotiinpäin, kun häntäluussa läikähti kuin raskas elohopeinen meri olisi liikahtanut, ja aloin kuunnella sen laineita.

        Ensin ei kuulunut mitään; mutta sitten...

        Kuin koko universumi olisi purkautunut selkärankaani pitkin ylöspäin, lävistäen rintakehän, ja niskan kautta kallonpohjaan, ja sain aivan uskomattoman orgasmin Sahasraralla, mutta siihen ei liittynyt mitään seksiä, ja olin yksin autossa.

        Tuo laine pyyhki muutaman kerran lävitseni, ja kesti n. 15 minuuttia, ja oli suurin mahdollinen ihmisen(=minun) koettava autuus... tai jotain sellaista. Ehkä se oli vain esimakua tulevasta... Sitä ei esim. voi verrata Nirvikalpa Samadhissa olemiseen; joka on "vain" odottelua Sahasrarassa lanttu auki.

        Sain tuon kokemuksen useampana päivänä n. kuukauden ajan, aina samana iltapäivän hetkenä, kun rauhoituin autossa päivän stressistä.

        >> Kait se oli seksiä Adi Shaktin kanssa?

        Sanoisin että se oli seksiä toisen ihmisen kanssa, ehkä henkistynyttä seksiä. Toden puhuakseni minulla ei ole aavistustakaan miten Adi Shaktin kanssa voisi "ryhtyä hommiin". Kysyin sitä Ishmaelilta, ja hän käski odottaa, ja sanoi että Jumalatar tekee aloitteen.

        >> Ei tilanne kuitenkaan ole aivan mahdoton.

        Onhan tässä ... :-) iloakin.

        >> Kiva, että seksistäkin puhutaan, koska etsin myös seksuaalisuuden aitoa muotoa joka tukisi henkistäkasvua.

        Tuntuu että seksistä puhutaan kun minä sen aloitan.

        Onko sellaisia muotoa? Tantra ja osholaisuus ei itseä innosta. Pitäisi tulla tietoiseksi seksuaalisuudesta miehenä ja naisena. Sitä kaipaisi ihmisiä jotka eivät heti tuomitsisi, eivät heti alkaisi etsimään toisesta vikoja, ja syyttelemään. Joilla olisi todella se kuuluisa "puhtaan halun voima" nousta henkisesti.

        Ishmael sanoi kyllä PALJON MUUTAKIN, mutta korvat punoittavat jo taas siihen malliin että paras vaieta.

        Yksi ajatus oli, että miehillä ei pitäisi olla lainkaan valtaa sahaja yogassa. Että liiderit olisivat viattomia nuoria naisia.


      • seksuaalienergiaa

        Aivojen kemiasta tulevan "hyvänolon keskuksen" melatoniinin ym. aineiden yhteisvaikutusta, kun ihmisen "minä ja yliminä" kohtaavat. Ihminen ja Jumala kristillisessä ajattelussa "Pyhä Henki".
        Jahveh-Jehovah "JHWH"=hebr. saattaa tulemaan luo; Luoja".
        Jumala määritellään Raamatussa=Biblioissa "Hengeksi" ja "rakkaudeksi" siis "Rakkauden Hengeksi". Tätä kaikki uskonnot jäljittelevät, kuka mitenkin....alussa oli ja lopussa on Ihminen Jumalan kuvana ja olennaisena osana seksuaalisuus ja lisääntyminen = ikuisuus?

        Kaiken tämän yksin, Jumalani ja naiseni kanssa kokenut.

        terveisin onnellinen Satavan soturi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe