Kuinka moni on lukenut Deborah Spungenin "Nancy" kirjan?
Mitäs olette mieltä?
Minusta se oli mielenkiintoinen lukuelämys, hyvin koskettava tarina. *liikutuin!* On kamalaa ajatella, että jotkut ihimiset ovat saaneet kärsiä niin, elää jatkuvassa pelossa, mitä huominen ja seuraava hetki tuo tullessaan. Mutta kirjassa oli iloisempiakin kohtia, ehkä rivien välistä luettuina, mutta oli siltikin. Esim. Deb ja Frank saivat avioliittonsa kuosittua kasaan, vaikka kumpikin oli pettänyt toistaan. En nyt viitsi koko näkemystäni kertoa.. :P
Uskomaton suoritus kirjoittaa tuommoinen kirja, aivan mieletön! Se vain on surullista, että se on tapahtunut oikeasti...
Deborah Spungen
3
398
Vastaukset
- Nancy Spungen
Silloin kun itse olin teini niin tuo kirja suorastaan kuului lukea...:) Joo, musta tärkeintä on muistaa se, että Nancyllä itsellään oli varmasti perhettäkin pahempi olo jatkuvasti.
Ja että äiti sai kyllä kestää paljon, mutta hän sentään oli ns. normaali ja terve, mitä Nancy ei koskaan ollut vaikka ei mitään muuta elämältään lopulta halunnut. RIP, Nancy. Mut teki kyllä vaikutuksen aikoinaan. Oho, en huomannutkaan, että joku muukin oli jo ottanut aiheen samasta kirjasta. No, annoin jo kommentin tuohon yleempään kohtaan mutta ehkä laitan tähän vielä uusiksi ;)
Luin kirjan siis todella lähiaikoina, ja minusta kirja oli erittäin hyvä. Oli onni, että satuin selailemaan suomi24. Miltä olisinkaan jäänyt paitsi, jos en olisi tätä lukenut? Tämä toi kyllä ajattelemisen aihetta... Ja yhä uudelleen vaan hoen, että miten se voikaan olla niin erinomainen!- tua
Vastasinkin tuolla kirja-arvosteluiden puolella viestiisi, joten käyppä kattomassa, jos vielä tämä tulisi perille, rikkakasvi. Olisi olemas yx elokuva Nancysta nimittäin. (Sid&Nancy) ohj. Alex Cox.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623