mitä ohjelmia

malla

Olisin utelias tietämään, mitä ohjelmia seuraatte telkkarista? Meillä tämä on ristiriitainen juttu. Itse katsoisin päivittäisiä sarjoja ym. mutta mieheni katselisi non stoppina vaan uutisia. Minulle riittäisi yhdet tai kahdet uutiset illassa ja seuraisin muutakin, mutta miehelleni riittää pelkät uutiset. Miten teillä?

34

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi

katotaan kahdesta telkkarista ohjelmia. Meillä myös mies on kova uutisten perään, itse kattelen sarjoja mutta myös niitä uutisia. Hankkikaa tekin toinen telkka, ei maksa paljon ja perhesopu säilyy.

• (kotona)

ei ole telkkaria ollenkaan. Aiheuttaa nettiriippuvuutta?

• utelias
        (kotona) kirjoitti:

ei ole telkkaria ollenkaan. Aiheuttaa nettiriippuvuutta?

kuinka jaatte nettivuorot?

• (kotona)
        utelias kirjoitti:

roikun silloin kun en viitsi järkevää touhuta. Muita ei meillä sitten olekaan.

Vikahan on naisissa. Hyvää en saa ja huonoa en huoli. Vika on siis naisissa.

• Marion.T
        utelias kirjoitti:

ja poika illalla, mies ei osaa tätä konetta edes aukaista, vaikka työssään käyttää läppäriä :))

• N21

Salaisiakansioita,bad girls sarjaa,c.s.i miamia,emmerdalea,c.s.i:tä(parempi kuin tuo c.s.i miami), 4D dokumentteja ja yksi ihanuus oli se Doc Martin sarja..Harmi kun loppui sekin..=(Sitten seuraan sydämmen asialla ja wycliffe sarjaa myös.

Tuossapa on lista mitä seuraan yleensä..=)

• N21

Tulipas vastattua vähän väärän osaston kysymykseen. Oli niin hyvä kysymys,etten sen kummemmin katsonut missä tämä kysymys on esitetty.

No jokatapauksessa siinä on lista sarjoista mitä seuraan..

• N21 kirjoitti:

Tulipas vastattua vähän väärän osaston kysymykseen. Oli niin hyvä kysymys,etten sen kummemmin katsonut missä tämä kysymys on esitetty.

No jokatapauksessa siinä on lista sarjoista mitä seuraan..

vastausta 21 21=42,eikös olla jo toleransissa joten N21 on hyvä vaan.

ps.rehellisyys maan perii,noin ainakin on joskus uskoteltu ja niin sen ainakin pitäisi olla.

• tuli
        emw34 kirjoitti:

vastausta 21 21=42,eikös olla jo toleransissa joten N21 on hyvä vaan.

ps.rehellisyys maan perii,noin ainakin on joskus uskoteltu ja niin sen ainakin pitäisi olla.

sitten selväksi

• tuli kirjoitti:

sitten selväksi

kännissä oo oltukaan,mutta kiva jos olin avuksi.

• Marion.T

katson kaikki mahdolliset dokumentit ja sitten luonto-ohjelmat niin ja sitten tietenkin EMMERDALE :))

Muuten ei saippuasarjat paljon kiinnosta, mutta tuohon Emmerdaleen olen koukussa:))

• Marion.T

on muutama telkkari, ettei tule miehen kanssa riitaa, hän katselee kaikki mahdolliset urheilu ohjelmat:))

Ja poika katseleen omasta telkkaristaan lähinnä vissiinkin vain videoita morsmaikkunsa kanssa.

• blondi

Emmerdaleen minäkin olen koukussa, muita sarjoja en sitten katsokkaan. Uutisia tulee liiankin kanssa joka kanavalta, mutta sinä aikana voi vaikka laittaa kaffeen tippumaan tai muuta puuhailla. Minulla on kaksi telkkua ja kahdet videot, että voin sitten katsella niitä nauhotuksia esim. salkkareiden aikaan jne. kun ei tule mitään muutakaan hyvää katsottavaa.

• mato

Olen odottanut Kauniita ja Rohkeita sekä Salkkareita jo tovin.

• marja

Onneksi meillä ei tule kinaa tästä, olemme nimittäin molemmat intohimoisia elokuvan katsojia.

• PirreXX

on minun suosikkini. Jatkuu taas 1.9
      Muita ohjelmia katson satunnaisesti.

• 55sinkku

Kotikatu.Yleensä katson tosi vähän televisiota,paitsi kaikki urheilut katson,lukuun ottamatta jalkapalloa ja pesäpalloa.
        Ai niin katson haluatko Miljonääriksi joka kohta alkaa kolmoselta,en muista päivän määrää.

• pidän

mielenkiintoisena

• Pirre*

Pulukkistakkaa, jos ei oisi kolmea telkkaria...

Mieheni katsoo, siis nukkuu ja muka katsoo, kaikki sarjat ja pumsipumit ja muut sellaiset, ja minä en jaksa innostua niistä enää, joten parasta on että kumpikin katsomme ikiomia ohjelmiamme, ikiomasta telkkaristamme...

• Teillä on sitten isäntä niinkuin meillä emäntä. Aina kun illalla aion katsoa jonkun ohjelman, ja menen siihen sohvalle, niin alta kolmen minuutin otan "paremman asennon" ja sitten alta kahden minuutin olen täydessä unessa...

Vaan luontodokumentteja katselisin vaikka aina, varsinkin eläimistä kertovia. -Sitten kiinnostavat myös ihmisen mielen salat, ja kaikki tsykologiset kommervenkit, kuten sarjamurhaajan ajatusmaailma ja tausta tai raiskaajaksi kasvaneen kotiolot. Että tajuaisi jotain, mitä nyt ei vielä tajua...

Nämä muut ns "viihdeohjelmat" eivät kovin viihdytä.

No tai no, esimerkiksi se englantilainen sarja, missä on se Hyasintti ja sen mies (Nyhverö Nyyssönen, ihana... sukulaisista nyt puhumattakaan). Keeping Up Appearances alkuperäiseltä nimeltään. Siinä paljon sellaista kulduurisidonnaista syvähuumoria... ja mikä persoonallisuus, Wau! Rouva ite siis.

Six Feet Under, vähän samantapainen, vaikka toisaalta hyvin erilainen.

Elokuvista "The Scent of a Woman" parhaita tässä maalimassa tehtyjä miespääosansa takia. Tarzanit kaikki. Hitchcock (kirjotetaankos se noin, näyttää kummalta...) paras ohjaaja, tai no joo kaveriksi nostan myös tämän Polanskin ja sitten...

Siis mistäs nyt pitikään keskustella?

Tauko.

• seurailen

ja luonto- sekä tiededokumentteja nauhoitan, katson sitten sopivaan aikaan kuten nyt sunnuntainakin.

• AMR-52

...koirani katsoo aina Elämäni eläimet sarjaa
      ja ulvoo,jos oikein kipee koira tuodaan hoitoon..)))

• sarkikala

kolme telkkaria. Se kolmas on minun käytössäni kun katson pitkään urheilua. Vaimon huoneessa on hänellä oma telkkari josta hän voi katsoa omia juttuja ja olohuoneessa on se "päätelkkari" mistä yhdessä katsomme saksalaisia rikossarjoja, uutisia, aamu-tv -lähetyksiä, dokumenttejä, luonto-ohjelmia, Kauniit ja rohkeat, jalkapallo-otteluja (joskus) ja tietysti "Strömsö". Että näin meillä!

• Taatto

On ylitse muiden, uutisten ohella. Luontodokumentit antavat paljon ajattelemisen aihetta. Kaikista kamalimpia ovat nämä bumtsibum tyyppiset hirvitykset.

• Marion.T

nelosen sunnuntaisintulevaa Discovery dokkaria?

Siinä aiheet vaihtuvat mutta useita mielenkiintoisia aiheita siinä kuitenkin on ollut.

Samaten 4D antaa usein ajattelemisen aihetta...

Prisma on kyllä yleensä ylitse muiden, mutta minun oikein mieliohjelmani jostakin syystä on "Luonto-ilta" se on kestänyt niin kauan kuin muistan - ensin radiossa ja telkkarisskin nyt jo muutaman vuoden.

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

nelosen sunnuntaisintulevaa Discovery dokkaria?

Siinä aiheet vaihtuvat mutta useita mielenkiintoisia aiheita siinä kuitenkin on ollut.

Samaten 4D antaa usein ajattelemisen aihetta...

Prisma on kyllä yleensä ylitse muiden, mutta minun oikein mieliohjelmani jostakin syystä on "Luonto-ilta" se on kestänyt niin kauan kuin muistan - ensin radiossa ja telkkarisskin nyt jo muutaman vuoden.

Johtuneeko syystä, että koen kanavan kakarakanavaksi. Yhdeksältä sieltä tulee joskus leffoja joita katson. Eilen illalla Rautanaamio muskettisotureineen.

Olemme me niin erilaisia, avokkaani (ei kenkäni) ei voi katsella luonto-ohjelmia, koska sieltä hänen mukaansa tulee jatkuvasti ainoastaan raatelua ja parittelua, minä puolestani näen niissä elämän ihmeen ulottuvuudet.

• Taatto
        Taatto kirjoitti:

Johtuneeko syystä, että koen kanavan kakarakanavaksi. Yhdeksältä sieltä tulee joskus leffoja joita katson. Eilen illalla Rautanaamio muskettisotureineen.

Olemme me niin erilaisia, avokkaani (ei kenkäni) ei voi katsella luonto-ohjelmia, koska sieltä hänen mukaansa tulee jatkuvasti ainoastaan raatelua ja parittelua, minä puolestani näen niissä elämän ihmeen ulottuvuudet.

Raatelussa ja parittelussa. Inhoon selityksiä. Eikä mitään dee deetä.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Raatelussa ja parittelussa. Inhoon selityksiä. Eikä mitään dee deetä.

Raatelua ja parittelua eikä pussailua :)))

En selittele voisinhan tietenkin pussata :DDDD

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Raatelua ja parittelua eikä pussailua :)))

En selittele voisinhan tietenkin pussata :DDDD

Odottaa.

• kyselyyn

Laatuelokuvia ja laatudokkareita eli ykköselle/kakkoselle menee enimmäkseen.Hupia vähän sieltä täältä.Valmiiksinaurettuja en kertakaikkiaan kestä,mainoksia en rakasta.

• Risuparta

Luonto ja matkailu dokumentteja, joskus jään katsomaan jotain poliisi sarjaa, kuin nypd ja urheilua!pari tv.tä

• Remmari

...kun muistaa, että paikalla on todella yleisö. Ne ovat kuvattua teatteria, ja kaikki tapahtuu näyttämöllä. Yleensä ne esitetään yleisölle kaksi kertaa, ja niistä liitetään yhteen sitten se lopullinen versio. (Sen huomaa joskus siitä, että yhtäkkiä joku näyttelijä onkin eri kohdassa, kuin missä hänen olisi pitänyt olla.)

• niinpäniin
        Remmari kirjoitti:

...kun muistaa, että paikalla on todella yleisö. Ne ovat kuvattua teatteria, ja kaikki tapahtuu näyttämöllä. Yleensä ne esitetään yleisölle kaksi kertaa, ja niistä liitetään yhteen sitten se lopullinen versio. (Sen huomaa joskus siitä, että yhtäkkiä joku näyttelijä onkin eri kohdassa, kuin missä hänen olisi pitänyt olla.)

Jepujee,mutta laitan aina äänen olemattomiin,ettei tarvi kuunnella.Onneksi on ne tekstit!

• rami+

yksin asuvalle kaivattu plussanäkökohta?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      127
      2727
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2197
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1757
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1308
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1245
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 129
      942
    Aihe