tietääkökukaan nalle puhrunoja????
etenki sitä olisko ollu "ystävä runoa"
nasu ja nalle puh .ne niiku juttelee ja sit nasu sanoo jotain vaik et :tarkistin vain että sinä olet siitä...
tai jotenkijoku nasu ja nallepuhin "keskustelu"?
NALLE PUH RUNO?
i-haa
5
2397
Vastaukset
- nasu
en oo kuullukkaa...
- nasu
Nasu tuli hiljaa Nalle Puhin vierelle. Otti käpälästä kiinni ja sanoi hiljaa:"Puh?"
"no, mitä?" Puh kysyi."Ei mitään", sanoi Nasu. "Tarkastin vain, että olet siinä vierelläin"- i-haa
kiitti tosi paljon... *hunajainen rutistus*
- nalle puh
nasu tuli takaa puhin vierelle, puh hän kuiskasi mitä puh kysyi? nasu otti puhia kädestä kiinni ja sanoi: ei mitään tarkistin vain että olet siinä lähelläni!!
- ..
käyppä kuule katsomassa joistain kirjakaupoista,itse olen ainakin nähnyt sellasia pieniä kirjasia (joitain mietteitä nalle puhista ja nasusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752