olen ajatellut hankkia kyseistä rotua olevan koiran...mutta haluaisin valkoisen, tuntuu että niitä on hankala löytää mistään vai onko näin? olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa joitain hyviä kasvattajia :)
ps. koirat.com:n kasvattajat olen käynyt kaikki läpi.
suomenlapinkoira
5
2456
Vastaukset
- Hilla
Valkoinen(hunaja, vilja, kerma) väriset lapinkoirat ovat harvinaisempia, mutta on niitä silloin tällöin saatavilla. Itselläni on lähes valkoinen lappari, hieman viljan kellertävää (varsinkin kesäturkissa) päässä ja selässä. Talvella turkki on jokseenkin valkoinen. Ainakin paimensukuisten suomenlapinkoirien keskuudesta valkoisia pentuja on myynnissä silloin tällöin. Psl:n sivut: http://www.saunalahti.fi/~pls/
- else
käy ihmeessä katsomassa lappalaiskoirien omilta sivuilta.. www.lappalaiskoirat.fi
kyllä niitä pentuja on aina silloin tällöin... meillä on sellane parkki eli oranssi lapinkoira koiraa jonotettiin noin vuosi koska halusimme juuri sen värisen.. yleisimmät värithän on musta jne kannattaa tuolt kattooo siel niit kenneleit on ja aika paljon xD - Giehka
Valkoinen, siis ihan puhtaasti valkoinen lapinkoira on todella harvinaisuus. Jos oikeasti tahdot puhtaasti valkean koiran kannattaa harkita SAMOJEDIA.
Mutta Googlettamalla löytää myös niitä kasvattajia, niin, että jos olet kiinnostunut rodusta, eikun selailemaan. Mitään ei saa aikaiseksi jos vaan odottelee josko joku tulis ja soittais ovikelloa ja tarjoais valkeaa lapparipentua. ;) - vaalean
ajattelin vaan kun meillä on tuollainen luonnonvalk.Että mistä päin suomea löysit jos löysit?Näin vaan että samalla henkilöllä oli vaaleita myynnissä.
- tuo...
aloittaja olla se joka koirankoulutuspalstalla kyselee sitruunapantaa 8-viikkoiselle nyt ja aikoo hylätä sen ulkotarhaan!
Ei voi pitää sisällä ihmisten seurassa kun äiti on astmaatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984138Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k292900Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2552371Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet602142- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 921144
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 71984
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965