olen ajatellut hankkia kyseistä rotua olevan koiran...mutta haluaisin valkoisen, tuntuu että niitä on hankala löytää mistään vai onko näin? olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa joitain hyviä kasvattajia :)
ps. koirat.com:n kasvattajat olen käynyt kaikki läpi.
suomenlapinkoira
5
2164
Vastaukset
- Hilla
Valkoinen(hunaja, vilja, kerma) väriset lapinkoirat ovat harvinaisempia, mutta on niitä silloin tällöin saatavilla. Itselläni on lähes valkoinen lappari, hieman viljan kellertävää (varsinkin kesäturkissa) päässä ja selässä. Talvella turkki on jokseenkin valkoinen. Ainakin paimensukuisten suomenlapinkoirien keskuudesta valkoisia pentuja on myynnissä silloin tällöin. Psl:n sivut: http://www.saunalahti.fi/~pls/
- else
käy ihmeessä katsomassa lappalaiskoirien omilta sivuilta.. www.lappalaiskoirat.fi
kyllä niitä pentuja on aina silloin tällöin... meillä on sellane parkki eli oranssi lapinkoira koiraa jonotettiin noin vuosi koska halusimme juuri sen värisen.. yleisimmät värithän on musta jne kannattaa tuolt kattooo siel niit kenneleit on ja aika paljon xD - Giehka
Valkoinen, siis ihan puhtaasti valkoinen lapinkoira on todella harvinaisuus. Jos oikeasti tahdot puhtaasti valkean koiran kannattaa harkita SAMOJEDIA.
Mutta Googlettamalla löytää myös niitä kasvattajia, niin, että jos olet kiinnostunut rodusta, eikun selailemaan. Mitään ei saa aikaiseksi jos vaan odottelee josko joku tulis ja soittais ovikelloa ja tarjoais valkeaa lapparipentua. ;) - vaalean
ajattelin vaan kun meillä on tuollainen luonnonvalk.Että mistä päin suomea löysit jos löysit?Näin vaan että samalla henkilöllä oli vaaleita myynnissä.
- tuo...
aloittaja olla se joka koirankoulutuspalstalla kyselee sitruunapantaa 8-viikkoiselle nyt ja aikoo hylätä sen ulkotarhaan!
Ei voi pitää sisällä ihmisten seurassa kun äiti on astmaatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841