CASE 688 B VUOSIM,96 MUUTTUVATILAVUUS HYDRAULIPUMPPU 5 SÄÄTÖRUUVIA.ENTINEN OMISTAJA ON TIETOISESTI SÄÄDELLYT PUMPPUA.NYT KONE PITÄISSAADA TOIMIMAAN NORMAALISTI.OLISIN KIITOLLINEN KAIKENLAISESTA OIKEISTA TIEDOISTA.
CASE 688 B
5
2811
Vastaukset
- Saetkae
KoneKeskoon 0105320495 Sieltä löytyy tietoa. Sieltä saa tilaamalla käsikirjat ja räjäytyskuvat. PS. Yritä kirjoittaa HUUTAMATTA! Sattuu silmiin.
Olen huoltanut vähän vanhempia 4- ja 688:seja muuttuvatilavuuspunpuilla, mutta en kyllä muista nähneeni mitään säätöruuveja...?? :D- kaivuri fani
vastaan saetkaelle: olet tainnu huoltaa vain moottoria, jos et ole nähnyt säätöruuvia.minulla on nyt tietoa pumpun säädöstä ......
- Saetkae
kaivuri fani kirjoitti:
vastaan saetkaelle: olet tainnu huoltaa vain moottoria, jos et ole nähnyt säätöruuvia.minulla on nyt tietoa pumpun säädöstä ......
Muutakin kun moottoria, mutta ei suoranaisesti pumppua kylläkään. Täytyypi tutkia asiaa seuraavalla kerralla kun joku niistä tulee huoltoon :) Hyvä että sait ongelman ratkaistu.
- Anonyymi
Mikä vika 688 kun lyö lämpimänä käännön pois? Kaikki muut liikkeet pelaa. Ja toinen nyt meni ajosta voimat molemmat vetää tasasesti mutta todella hitaasti. Tätä ennen liikkunut todella hyvin
- Anonyymi
Löytyykö mistä case 688p ajorelettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683