olen menossa gooalle (mieheni kanssa ) marraskuussa haluaisin
hennatatskan onko tietoa villa bom fim hotelin
lähellä. ensi kerta intiassa ja täysin ulkona
paikallisesta kuultuurista muutkin vinkit kivoja
olemme yli 5kymppisiä vähän matkustavia mutta
kuitenkin "reippaita"
tatuointi
2
765
Vastaukset 2
- minnie
Hei. Taatusti löydät hennatatuoijan tekijän ;) Rannalla riittää "tatskapoikia" riesaksi asti. Kuvat ja laadut vaihtelevat. Ole kuitenkin tarkka ettet maksa liikoja, tingi pyynnöstä ainakin puolet pois. Ekaa kertaa Goalla maksaa kaikesta liikaa ihan varmasti...
Hyvää matkaa ja varmasti tulee mukava loma ;) Muistakaa nauttia ruuasta ja auringosta ja varokaa liikennettä ;)))- ansu
kiva kun vastasit mulle,et muista paljonko ottivat kuvasta ?ja laittavatko myös kajalirajauksia mä oon tosi innostunut matkasta
kun oon kuullu että on eksoottinen paikka
hauskaa syksyä sinulle ansu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1231709- 1271020
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku107990- 47941
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j58801- 50719
- 34637
- 64632
- 35626
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235625