Polttarit

Seuralainen

’Kyllä mun täytyy nyt mennä kotiin’ Niina sanoi nousten jo baarituolilta. ’Kiitti tosi paljon mukavasta lounaasta ja tästä yhdestä siideristä.’ hän jatkoi väläyttäen kauniin hymynsä minulle. Hetkeksi noussut pettymykseni suli välittömästi tuon ihanan hymyn ansioista. En olisi halunnut, että Niina taas lähtisi tietäessäni, että näkisin häntä seuraavan kerran taas joskus viikkojen päästä. Niina antoi nopean suudelman poskelleni ja sitten katsoin jo hänen poistuvan ravintolasta, jonka baaritiskillä istuin. Huokaisin ja aloin selailemaan edessäni olevaa lehteä, sillä en kotiinkaan halunnut vielä lähteä. Oli lomani ensimmäinen viikko enkä ollut saanut mitään aikaan. Muutenkin viimeiset kolme viikkoa olivat olleet melkoista hiljaiseloa. Olin luvannut itselleni ottaa ilon irti lomalla, vaan en ollut vielä saanut mitään aikaan. Tylsyys vain teki minut entistä haluttomammaksi yrittääkään mitään. Niinan tapaaminen oli hieman piristänyt, mutta oikeastaan kaipasin kunnon orgasmia pitkästä aikaa. Hymähdin tälle ajatukselle ja uppouduin syvemmälle siihen kiusoitellen itseäni.

Vilkuilin hieman ympärilleni baarissa, josko paikalla olisi sopivia kohteita, joista voisin kuvitella vaikka mitä. Baari oli kuitenkin hiljainen, sillä kello ei ollut vielä paljoakaan. Vain muutama vanhempi pariskunta ja yksi miesporukka istuivat pöydissä. Hieman pettyneenä palasin takaisin lehteni pariin selailemaan sivuja ajatukset aivan jossain muualla. ’Saisko sulle olla jotain?’ kuulin hieman tumman naisäänen kysyvän tiskin takaa. Nostin katseeni kohdaten paksusankaisten silmälasien kehystämät kirkkaansiniset tarjoilijan silmät. ’En mä tiedä oikeestaan..voisitko sä suositella jotain kivaa drinksua joka auttais tylsyyteen?’ sanoin hieman flirttaillen. ’No yhden tiedän, mutta en sitten takaa, että se veisi taatusti tylsyyden pois.’ tarjoilija sanoi jatkaen selvästi asialinjalla. Jäin kuitenkin katsomaan häntä pitempään, kuvitellen kuinka koskettaisin hänen mustien housujen peittämää peppua. Kuvittelin kuinka nostaisin hänen puseroaan tuntien hänen ihonsa lämmön ja pehmeyden maksaessani drinkkini.

Tarjoilija palasi takaisin tiskin toiseen päähän juttelemaan mieskollegansa kanssa ja minä palasin takaisin lehteeni. Se oli kuitenkin nopeasti luettu loppuun ja aloin miettimään mitä tekisin loppuillan. Menojalka veti hieman baariin, mutta olisin mielummin mennyt jonkun kanssa kuin yksin. Aloin käymään läpi kavereitani puhelimestani siemaillen samalla drinkkiäni. Kaverilistani kaipasi selvästi uudistusta, sillä jotkut olivat muuttaneet muualle ja toiset perustaneet perheen. Vaihtoehtoja ei todellakaan jäänyt ja aloin vakavasti harkitsemaan menemistä baariin yksikseni. Samassa baariin astui isoon ääneen rymyävä polttariporukka. Katsoin porukan sisääntuloa kiinnostuneena, sillä nyt sain nuoria naisia silmänruoaksi. Polttariporukan juhlakalun astuessa tiukoissa urheilutrikoissa sisälle tunnistin hänet työkaverikseni. Hänen perässään tuli myös Riina sisälle baariin ja hän tunnisti minut heti ohjaten koko porukan lähelle minua.

’Moi Sanna! Mitä sä täällä?’ Riina tuli viereeni sanoen selvästi kännisellä äänellä. ’Lomalla ajattelin pari siideriä tai drinksua ottaa’ vastasin hymyillen takaisin Riinalle. ’Me ollaan viettämässä Tanjan polttareita..’ Riina sanoi vetäen Tanjan vierelleen, joka moikkasi minua yrittäen samalla myydä keksejään. Ostin yhden ja aloimme juttelemaan ensin työasioista ja sitten ihan muista asioista. Pikkuhiljaa tutustuin muuhun polttariporukkaan ja ennen kuin huomasinkaan olin jo siinä mukana. Kaikki olivat sen verran humalassa ja meno päällä, etteivät ujostelleet hieman tuntemattomampaa seuraani. Iltani saikin heti uuden suunnan tyttöjoukon ottaessa minut mielihyvin mukaan baarikierrokselle ja juhlakalulle tarjoamaan drinkkejä.

Vaihdoimme baaria aina kun mielemme teki ja sain muut hyvin kiinni ottaessani parit tequilat samalla kun Tanja otti yhden. Puolen yön aikoihin juutuimme kuitenkin yökerhoon tanssimaan ja nostamaan lisää maljoja, kunnes osalle porukasta tuli stoppi. Porukka oli suunnitellut menevänsä erään Maijan kotiin yöksi, mutta kaikki eivät halunneet vielä lähteä. Itse olin hyvässä nousuhumalassa ja vielä vauhti päällä, joten ehdotin, että halukkaat voisivat tulla minun luokseni yötä. Porukka jakautui kahtia ja minä jäin Riinan ja Tanjan serkun Sadun kanssa pitämään huolta Tanjasta.

Jatkoimme yökerhossa aina valomerkkiin asti ja suunnistimme grillin kautta luokseni. Tanja alkoi tässä vaiheessa olla sammumiskunnossa ja hän rojahtikin sängylleni sammuen saman tein. Riina katosi vessaan hetkeksi minun jäädessäni Sadun kanssa syömään yöpalaa. Kuuntelin kuinka Satu tilitti minulle kuivettuneesta suhteestaan ja pystyin vain hämmästelemään aidosti Sadun poikakaverin tyhmyyttä, sillä Satu oli mielestäni todella kaunis. Hänellä oli kapeat kasvot ja ohut nenä. Täyteläiset huulet ja bambimaiset ruskeat silmät. Sadun ruskeat hiukset laskeutuivat kevyinä laineina olkapäille asti ja huomasin pienet pulisonget kasvavan korvien vieressä. Tämä ja Sadun tummat käsivarsikarvat saivat minut miettimään riettaasti mahtoiko Sadulla olla tuuhea häpykarvoitus. Satu lopetti suhteestaan kertomisen samalla kun Riina tuli keittiöön ja alkoi syödä omaa grilliannostaan.

’Mä taidan mennä nukkumaan...voinko mä nukkua tuossa sohvalla vai?’ Satu sammalsi kännisellä äänellään. ’Ei kun nuku sä tuolla vierassängyllä. Mä voin nukkua aivan hyvin yhden yön sohvallakin’ sanoin Sadulle ja ohjasin hänet vierassänkyyn, jonne petasin hänelle petin samalla kun hän riisuutui. Satu seisoi sängyn vieressä vain pikkuhousut jalassa hieman huojuen samalla kun laitoin hänen peittoonsa petivaatteen päälle. Katsoin hänen pieniä rintojaan, jotka ylväästi sojottivat hieman eri suuntiin ja huomasin kuinka hänen vaaleanpunaisten pikkuhousujen läpi näkyi hieman tummaa karvoitusta läpi. ’Kiitos sulle..’ Satu sammalsi nuolaisten huuliaan. Mietin mitä hän olisi tuuminut jos olisin riisunut hänen pikkuhousunsa pois ja suudellut hänen häpyhuuliaan. Sen sijaan laitoin pedin valmiiksi ja poistuin huoneesta Sadun kömpiessä peiton alle nukkumaan.

Palasin keittiöön, jossa Riina söi kännisenä annostaan. Vaikutti, että Riinallakaan ei ollut vielä laskuhumala iskenyt ja hän joikin jääkaapistani löytämäänsä siideriä. ’Joko Satu sammu?’ Riina sanoi syöden viimeisen ranskalaisen. ’Joo...muut on nyt sammuneet..pitää vissiin tehdä pedit meillekin.’ sanoin siivoten hieman pöytää. ’Tekeekö sulla mieli?’ Riina kysyi yllättäen. ’Mieli mitä?’ kysyin hieman hämmentyen avaten samalla pienemmän sohvani sängyksi. ’Seksiä. Mä haluisin nähdä kun sä taas tyydytät itsesi.’ Riina sanoi tullen olohuoneeseen. Menin aivan sekaisin ja tunsin kuinka puna hiipi poskilleni ’Mitä...miten sä?’ sain vain sanottua. ’Mä näin sut siellä toimistolla. Mulla on jopa kuvakin siitä kännykässäni.’ En saanut sanaakaan suustani, en yhtään tiennyt mitä sanoa.’En mä sitä kellekään näytä, jos sä vain teet kun mä haluan...se oli kuitenkin tosi kiihoittavaa katsella..’ Riina jatkoi. Olin aivan punainen enkä tiennyt mitä tehdä. Vatsani pohjassa tuntui kiemurtelevan jokin suuri käärme tai valtava parvi perhosia. ’Runkkaa mulle..’ Riina sanoi vaativampaan sävyyn ja työnsi minut kevyesti isomalle sohvalle istumaan. Levitin jalkojani ja aloin hyväilemään hitaasti farkkujeni päältä katsoen Riinaan. ’Hyvä...tää jää vain meidän väliseksi salaisuudeksi..eikö niin?’ Riina sanoi selkällä, mutta selvästi humalaisella äänellä. ’Joo...’ sain sanottua selvitettyäni kurkkuani hieman. Tunsin kuinka kiihotuin tilanteesta enkä enää tarvinnut kehoituksia vaan avasin farkkujani ja työnsin käteni niiden sisään. Tunsin häpyni kuumuuden ja kosteuden pikkuhousujeni lävitse ja silmäni sulkeutuivat aina välillä vaikka kuinka yritin pitää ne kiinni Riinassa.

Riina katseli tiiviisti minun riisuessani farkkuni kokonaan pois. Levitin jalkojani enempi Riinalle ja käteni kulki pikkuhousujeni päälle. ’Sä olet aivan märkä..’ kuulin Riina huokaisevan vaimeasti ja sain siitä enempi rohkeutta. ’Mä ajattelin sua silloin kun tyydytin itseni..’ sanoin puraisten alahuultani ja työntäen käteni pikkuhousuihini. Näin kuinka oli Riinan vuoro hämmentyä, mutta väreet selkäpiissäni saivat silmäni sulkeutumaan sormeni koskettaessa nupukkaani. Sivelin kevyesti häpyni päältä levittäen kosteuttani kiihkosta paisuneelle klitorikselleni. Nostin jalkani Riinan reidelle ja hyväilin sitä hitaasti katsoessani häntä taas silmiin. ’Ota säkin vaatetta pois..’ kuiskasin hänelle käheästi. Riina vastusteli ensin hieman, mutta kiihko ja humala veivät voiton ja hän nopeasti riisui puseronsa ja tummat housunsa. Riinalla oli päällään mustat push-up liivit ja stringit joissa oli pieni sydänkoriste. Riinan käsi painui hänen stringiensä päälle ja huokaisten hän alkoi hyväilemään itseään. ’Mä en ollut koskaan nähnyt naista runkkaamassa...enkä mä koskaan arvannut että se vois kiihoittaa mua näin’ Riina sanoi vaimeasti. Hymyilin hänelle ja riisuin pikkuhousuni pois istuen nopeasti takaisin sohvalle. Nostin molemmat jalkani Riinan reisille avaten suloni suoraan hänen silmiensä eteen. Riina hyväili itseään kiihkeämmin riisuen itseltään rintaliivit pois. Hitaasti hyväilin omaa häpyäni Riinan edessä katsoen kuinka hän puristeli omia pehmeitä rintojaan. ’Voi luoja...’ Riina pystyi vain sanomaan ilmeisesti hieman jo katuen tekojaan.

En antanut Riinalle enempää aikaa miettiä vaan painoin hänet hellästi sohvalle ja riisuin hänen pikkuhousunsa. Katsoin Riinaa silmiin antaen hänelle mahdollisuuden vielä perääntyä, mutta näin vain himoa hänen silmissään. Levitin hellästi hänen jalkojaan ja nuolaisin kevyesti hänen tumman karvan reunustamaa vakoa. Luoja, että hän oli märkä. Riina suorastaan valui mettä levittäessäni hellästi hänen isompia häpyhuuliaan. En jaksanut kiusoitella vaan aloin vaativasti nuolemaan hänen vakoaan kuullen tyynyä vasten tukahdetettua voihkintaa. Tunsin kuinka leukani kostui Riinan hunajasta minun keskittyessä piilostaan tulleeseen nupukkaan. Tuskin olin montaa kertaa nuolaissut, kun tunsin Riinan vartalon tärisevän orgasmista. En kuitenkaan päästänyt Riinaa helpolla vaan otin klitoriksen suuhuni ja pidin hänen lantionsa aloillaan. Riina voihki ja kiemurteli hieman, mutta pääsi pian uuden orgasmin aallon harjalle. Pidin kuitenkin hänen lantiostaan kiinni ja jatkoin klitoriksella leikkimistä, kunnes Riina vapisi jälleen uuden orgasmin kourissa. Nyt Riina alkoi jo käsillään työntää minua pois ja armahdin häntä suutelemalla vain kevyesti hänen häpyhuuliaan.

Nousin ylös ja katsoin hymyillen Riinaa. Riina pystyi vain toteamaan ’Vau..’ Menin takaisin toiselle sohvalle ja aloin hyväilemään jälleen itseäni. Riina kääntyi kyljelleen, jotta näki paremmin mitä tein. Tiesin kuitenkin ettei hän ollut vielä valmis maistamaan minua ja päätin tyydyttää itseni. Riinan katselu antoi kuitenkin sormieni tanssille ylimääräisen puhdin ja pian sain ihanan orgasmin, joka kaareutti selkäni. ’Vau...’ Riina totesi toiselta sohvalta toistaen itseään. ’Eihän kerrota tästä kenellekään’ hän pian jatkoi hieman huolestuneen näköisenä. ’Ei..tämä jää meidän salaisuudeksi ja voit toistekin kiristää minua..’ sanoin iskien silmää ja menin vessaan pesulle.

Tullessani takaisin olohuoneeseen näin Riinan makaavan vielä valveilla. ’Etkö saanutkaan unta? Älä suotta tätä murehdi...’ sanoin istuen sohvalle Riinan viereen. ’No en mä oikeastaan sitäkään...oon mä oikeastaan aina ollut kiinnostunut naisista vähän...mutta vain seksuaalisessa mielessä.’ Riina sanoi. ’No sehän onkin nyt ”in”’ sanoin ja nousin sohvalle enempi makuuasentoon. ’No joo...niinhän ne sanoo...mut tää silti tuntui todella hyvältä.’ Riina sanoi koskettaen varovasti reittäni. ’Tekeekö mieli vielä lisää?’ sanoin hymyillen laskien oman käteni Riinan reidelle. ’En mä tiedä...en kait enää tarvi...’ Riina sanoi hymyillen. Käänsin häntä kuitenkin hellästi ja hyväilin vatsasta. ’Sano vain jos haluat...’ kuiskasin hänelle. ’En mä enää...kiitti sulle kauheasti..’ Riina sanoi sulkien jalkansa. ’Ei mitään...koska vain ’kiristäjä’’ sanoin Riinalle iskien silmää ja vetäytyen omalle sohvalleni.

11

18110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsten

      olipa hyvä. (:

      • Palautteesta. Sitä on aina mukava saada ja ainoa mikä auttaa jatkamaan tarinoiden kirjoittamista :)


      • Kosteana =)
        Seuralainen kirjoitti:

        Palautteesta. Sitä on aina mukava saada ja ainoa mikä auttaa jatkamaan tarinoiden kirjoittamista :)

        Osaat kertoa tosi kiihottavasti; toivottavasti saat uuden tarinan aikaiseksi mahdollisimman pian. Ehkäpä Satu ja Tanja voisivat herätä, tai olla muunlaisia naisten ryhmäseksijuttuja?


      • Kosteana =) kirjoitti:

        Osaat kertoa tosi kiihottavasti; toivottavasti saat uuden tarinan aikaiseksi mahdollisimman pian. Ehkäpä Satu ja Tanja voisivat herätä, tai olla muunlaisia naisten ryhmäseksijuttuja?

        Yritän löytää inspiraatiota kirjoittaa lisää. Ja toiveesi laitan korvan taakse :)


      • osaat
        Seuralainen kirjoitti:

        Yritän löytää inspiraatiota kirjoittaa lisää. Ja toiveesi laitan korvan taakse :)

        tuon kiihoittavan,todentuntuisen kerronnan.Voisitko Sä kirjoittaa tarinan,sun Äiti yllätti sinut itsetyydytyksestä,katseli salaa,kiihoittui..jne.


      • osaat kirjoitti:

        tuon kiihoittavan,todentuntuisen kerronnan.Voisitko Sä kirjoittaa tarinan,sun Äiti yllätti sinut itsetyydytyksestä,katseli salaa,kiihoittui..jne.

        Mutta en taida kyseisestä aiheesta kirjoittaa tarinaa. Vain yhden kerran olen perheen keskeisestä tapahtumasta kirjoittanut ja siihen se jää.


    • mies-45

      näitä lukee ihan mielellään eli siis tarkoitan että nää on ihan oikeasti hyviä eroottisia kertomuksia.tekee melkein mieli runkata näitä lukiessa niin elävästi naisten välistä toimintaa näissä kuvataan.

      • sinullekin kehuista :D Toivottavasti pian ehdin saamaan uutta tarinaani eteenpäin...


    • mimmu

      hmm... todella hienosti kirjoitettu. täytti odotukseni. :)

      • Mimmu. Kiva kuulla aina kun tarina miellyttää.


    • mimmuliiii

      tää on kyllä tosi kiihoittava,tosiaan kun Tanja tai Satu olisi nähnyt teidän "kisailun" ja ottaisi sun kanssa asian esille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe