Ultimate market

harkitseva

Olisi tarkoitus ostaa ultimaten takka no 2. Onko kokemuksia? Voiko sen itse kasata, vai vaatiiko ammatitaitoa?

7

3269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjhgkhl

Otapa vähän selvää tuosta firmasta ensin...

• harkitseva

En pyytänyt firmasta kommenttia, vaan takasta.

Onko kokemuksia Ultimaten Takka 2??

• kokeile itse ja kerro sitten
        harkitseva kirjoitti:

En pyytänyt firmasta kommenttia, vaan takasta.

Onko kokemuksia Ultimaten Takka 2??

kun firma on kusettaja niin ei kai kukaan sitä takkaakaan osta. Takan maine menee firman myötä. Tuttavapiiriin ei kuulu ketään niin tyhmää, että sitä takkaa edes suostuisi kokeilemaan, vaikka ne sen ilmaiseksi antaisivat.

• osaa itse kasata
        kokeile itse ja kerro sitten kirjoitti:

kun firma on kusettaja niin ei kai kukaan sitä takkaakaan osta. Takan maine menee firman myötä. Tuttavapiiriin ei kuulu ketään niin tyhmää, että sitä takkaa edes suostuisi kokeilemaan, vaikka ne sen ilmaiseksi antaisivat.

Tuttavani hankki uunin ja on ollut kohtuullisen tyytyväinen, mutta ihmettelen kyllä, miksi valitsisit Ultimaten?

Hinta ei ole halpa, ellet ole sitä huomannut ja tulipesien kestävyyden kanssa tulee varmasti ongelmia kovassa käytössä.

Itse vertailimme eri kaakeliuunivalmistajia ja päädyimme Vuolerin Päivänsäde kaakeliuuniin. Uunin hinta vaniljanvärisellä kaakelilla oli 2690 euroa asennettuna. Jos olisimme ottaneet pelkästään laattakaakelilla verhoillun uunin, olisi hinta ollut vielä muutaman satasen halvempi. Argumenttimme Vuolerin puolesta oli, että siinä tulipesä keraamista tiiltä ja uunissa on kauniit koristekaakelit, ei siis mitään kylppärilaattaa. Uuni on toimitettuna takuulla.

Jokainen valitsee itse mitä haluaa, mutta mietipä vielä kerran sitä Ultimaten hintaharhaa. Rahtikin on heillä ylihinnoiteltu ja uunin ulkonäkö "voi" poiketa kuvassa olevasta...

• lämmittäjä

kyl meillä ainakin toiminut moitteettomasti, lämmittää tosi hyvin, eikä ollut edes vaikea asentaa!!!

• teukka

Minähän nuukana miehenä laitoin Ultimaten takan (empä muista numeroa). Nyt vuosi on reilu vuosi kulunut tilauksesta: Takka on purettuna pihalla, lakimies neuvottelee tehtaan kanssa ja Uuniseppien takka lämmittää pirttiä.

• ultimate erkkeri

Meillä tulipesä rappeutu muutamassa vuodessa. Takuuseen ei vastattu kuin vasta kuluttaja-asiamiehen kautta. Takuukäsittely todella hidasta.. oli pakko purkaa erkkeri pois ja asentaa tilalle uusi uuni.

Kun purin uunin niin oikeastaa koko sisäinen osa uunista oli todella rappeutunut. Eivät todellakaan kestä jatkuvaa käyttöä, ehkä jossain mökillä menee.

Ei todellakaan kannata ostaa mitää ko. yrityksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe