Kiinnostaisi siis tietää, paljonko maksaa kerrostalon sisäkaton maalaus Lahdessa? Maalit on ostettu jo ja kerran yritetty maalata huonolla menestyksellä. Ammattilaista tarvitaan paikalle. Vajaa 60 neliötä olisi maalattavana.
Kauanko ammattilaisella kestää kyseinen työ, noin?
Sisäkaton maalauksen hinta
Lahdessa?
3
3016
Vastaukset
- palkka
17 euroa.
- Maalauttava
Kuka tekee 17 egellä/tunti Lahdessa ja kauanko suunnilleen kestää maalata noin 60 neliötä sisäkattoa? Laatu?
- tekijä Heinolasta
Maalauttava kirjoitti:
Kuka tekee 17 egellä/tunti Lahdessa ja kauanko suunnilleen kestää maalata noin 60 neliötä sisäkattoa? Laatu?
Eipä mistään löydy firmaa joka maalaisi tuohon hintaan yhtään mitään. Tuntihinta liikkuu haarukassa 29,- €/h alv. Hintahaitari voi olla - 5 euroa molempiin suuntiin.
Mitä sen katon maalaamiseen menee sitten aikaa, riippuu tietysti pinta-alasta ja moneenko kertaan maalataan. Arvioisin, että 60m2 maalaamiseen menee aikaa n. 2h/kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988