Poikatytöt ovat aina bissejä?

Eräs mies

Mulla on masentava ongelma liittyen tyttöystävän löytämiseen. Olen itse täysin hetero ja fyysisesti miehekäs. Luonteeltani olen kuitenkin melko sukupuolineutraali/feminiininen. Olen aina ihastunut vain poikatyttöihin, jotka ovat tietenkin selvässä vähemmistössä kaikista naisista. Olen kiinnostunut nimenomaan poikamaisista, enkä miehekkäistä naisista. Niiden välillä on suuri ero.

Musta on alkanut tuntumaan, että yksikään poikatyttö ei voi olla täysin hetero. Ongelma on siinä, etten halua seurustella naisen kanssa, joka katselee toisia naisia. Olen jo aika maassa asian takia, koska jokainen voi äkkiä laskea, että poikatyttöjä on todella vähän ja kun heistä vielä lasketaan pois bi-seksuaalit ja lesbot, ei jää montaa naista jäljelle.

Eli löytyykö teistä poikatytöistä täysin heteroita? Kirjoittakaa ihmeessä tänne. Olen jo melkein luovuttanut tässä asiassa.

57

12382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö vaan

      ..jotenkin veikkaan, ettei täysin heterot poikatytöt eksy tälle palstalle..?

      • Poikatytöksikin sanottu

        Kyllä löytyy heteropoikatyttöjäkin. En ole varma, kuinka poikamaisia tyttöjä tarkoitat, mutta on minua sellaiseksikin sanottu, en nimittäin käytä meikkiä enkä ole vaatteitten osalta tai muutenkaan ilmeisesti olemukseltani mitenkään ylifeminiininen :) On tullut kyllä lesbokin iskemään (se siitä ajatuksesta, että vähemmistöön kuuluvat eivät yleistä!), mutta naiset eivät kiinnosta tippaakaan. Älä siis luovu toivosta, en voi olla ainoa.


      • pirgitta
        Poikatytöksikin sanottu kirjoitti:

        Kyllä löytyy heteropoikatyttöjäkin. En ole varma, kuinka poikamaisia tyttöjä tarkoitat, mutta on minua sellaiseksikin sanottu, en nimittäin käytä meikkiä enkä ole vaatteitten osalta tai muutenkaan ilmeisesti olemukseltani mitenkään ylifeminiininen :) On tullut kyllä lesbokin iskemään (se siitä ajatuksesta, että vähemmistöön kuuluvat eivät yleistä!), mutta naiset eivät kiinnosta tippaakaan. Älä siis luovu toivosta, en voi olla ainoa.

        "On tullut kyllä lesbokin iskemään (se siitä ajatuksesta, että vähemmistöön kuuluvat eivät yleistä!)"

        oletko siis sitämieltä että lepakot eivät saa tehdä minkäänlaista kontaktia toiseen ennen kuin ovat satavarmoja että toinenkin on epähetero?!

        Entä kuin itse menet iskemään miestä, yleistätkö maskuliinisen miehen olevan varmasti hetero? vai otatko aina selville ensin kiinnostavan ihmisen suuntautumisen ennen kuin teet tuttavuutta?


      • carson llama
        pirgitta kirjoitti:

        "On tullut kyllä lesbokin iskemään (se siitä ajatuksesta, että vähemmistöön kuuluvat eivät yleistä!)"

        oletko siis sitämieltä että lepakot eivät saa tehdä minkäänlaista kontaktia toiseen ennen kuin ovat satavarmoja että toinenkin on epähetero?!

        Entä kuin itse menet iskemään miestä, yleistätkö maskuliinisen miehen olevan varmasti hetero? vai otatko aina selville ensin kiinnostavan ihmisen suuntautumisen ennen kuin teet tuttavuutta?

        Ota herne pois nenästä.


      • Bi-täti
        pirgitta kirjoitti:

        "On tullut kyllä lesbokin iskemään (se siitä ajatuksesta, että vähemmistöön kuuluvat eivät yleistä!)"

        oletko siis sitämieltä että lepakot eivät saa tehdä minkäänlaista kontaktia toiseen ennen kuin ovat satavarmoja että toinenkin on epähetero?!

        Entä kuin itse menet iskemään miestä, yleistätkö maskuliinisen miehen olevan varmasti hetero? vai otatko aina selville ensin kiinnostavan ihmisen suuntautumisen ennen kuin teet tuttavuutta?

        kyl niin pirun kiukkusia...... Mikä teitä vaivaa? Hieman nyt tota avoimmuutta tohon asenteeseen.


    • itku.

      sie oot kyllä kans yks. masentavaa.
      mikä ero on miehekkään ja poikamaisen tytön välillä? fyysinen, henkinen ero?
      hyi sentään. oot varsinainen stereotyyppipakkaus. ei ihme ettei "poikamaiset" tytöt halua sinua, yleensä "poikamaiset" eivät ole kiinnostuneita heteromaailman ulkonäköstereotypioista. ovat sinulle joko liian välkkyjä tai sitten lesboja?
      missä ovat miehet jotka eivät katsele toisia naisia? onko teitä? voi tulkaa tänne, oh teistä joku on taatusti prinssini! :-P

    • tytteli

      Itse olen ainakin täysi hetero. Koskaan en ole halunnut edes kokeilla olla naisen kanssa. Mutta olen kyllä erittäin poikamainen. Ensinnäkin näytän pojalta, etenkin nyt kun on lyhyet hiukset. Ja tulen paremmin toimeen poikien kanssa. Tai siis miesten kanssa jo tässä iässä... Jotenkin turhauttavaa yrittää etsiä miestä joka kelpuuttaisi minut sellaisena kuin olen. Pukeudun kyllä myös naisellisesti ja myös joskus meikkaan. En ole kiinnostunut ns. naisten jutuista. Seuraan urheilua ym. Niin ja syy tällaiselle palstalle eksymiseen jos joku sitä ihmettelee... Katselen jos olisi samanhenkisiä. Kun en kuitenkaan koe olevani transvestiitti. En erityisemmin pukeudu poikamaisesti. Ja haluan olla kuitenkin tyttö.

      • Poikatyttö

        heteronaisen, joka ei katsele muita miehiä? Tai mistä nainen löytää miehen, joka ei katsele muita naisia?
        Haloo - jokainen terveillä aisteilla varustettu ihminen katselee vastakkaisen/saman sukupuolen edustajia toisinaan jos ei ihan pussi päässä kulje :D.


      • Poikatyttö

        sori, lipsahti väärään paikkaan :)


      • exexhet

        Selvä tapaus. Et sä mikään hetero ole, et vain tiedä sitä vielä. Annetaan ajan kulua, vaikka lähemmäksi 40 vuoden ikää jos ei ennenkin :)


    • päistikka

      Minua jotenkin kummastuttaa viestisi aihe, koska en tunne yhtään lesboa tai bisse-naista, mutta ystäväpiiriini kuuluu muutama nainen joista suurin osa on täysin heteroita, mutta silti ns. poikatyttöjä. Tuntuu että olet vain onnistunut tapaamaan "vääriä" ihmisiä.

      Itse olen bi-seksuaali mies, mutta silti mielestäni naisen, jonka kanssa haluan olla, pitää olla naisellinen. Poikamaiset tytön eivät suuremmin kiinnosta, mutta niiden kanssa on helppoa olla hyvä kaveri.

      Tapaa vain ihmisiä, sillä jos vain yrität löydät kyllä poikatytön, joka on täysin hetero. Niitä on yllättävän paljon.

    • minäpä vain

      Kyllähän niitä hetero poikatyttöjä löytyy. Itellä kävi semmonen paska mäihä,että tutustuin erääseen aika poikamaiseen tyttöön, ja itse lesbona ihastuin häneen ja ajattelin et pakkohan tuon on olla myös bi/lesbo kun on niin poikamainen. No mutta kävi sit niin et heterohan se lopulta oli.
      Joten ihme kyl,hetero poikatyttöjä löytyy ja en aio enää olla turhan varma ennen ku ihmiseen tutustuu. Ulkonäkö ei kerro oikeastaan mitään.

    • uskollinen bisse

      Itsekkin olen poikamainen tyttö JA biseksuaali.
      Miksi ihmeessä ei biseksuaali tyttö kelpaa? Minkä ihmeen takia täytyy olla täysin hetero? Kun on niin erilaisia määritelmiä biseksuaalisuudestakin.Kyllä SÄKIN tiirailet muita naisia ja ehkä muita miehiäkin, mutta eihän se tarkoita mitään.
      Elikkä se että on biseksuaali miten se vaikuttaa teidän suhteeseenne? (suutelu tietenkin toisen naisen kanssa on pettämistä)
      Mutta miten epävarma voi olla jos toisia ei saisi tiirailla?!?!?!

      • tietenkään

        Mielestäni ei mitään vikaa. Onko hetero tai bi niin se on mun mielestä yks halilee. Mulla on ollut tyttöystävinä molempia ja en voi moittia. Oikeastaan olen kateelline bi-naisille ja miehille. Tuplaten paremmat markkinat kun heteroilla ja kuinka paljon upeeta katseltavaa on ympärillä. Heterona ei pääse kun puoleen :o(


    • suhteen

      Tervehdys !

      En ole niin perehtynyt poikatyttöjen hetreo/bi taustaan, mutta helppo olla samaa mieltä. Ko tyyppisissä naisissa on "sitä jotakin". Siis vastaa myös mun naisihannetta. Kyllä niitä heteroita on mun ystäväpiirissä, mutta varattuja tietysti. HALOOO !!! Onko täällä vapaana ainuttakaan ???????

      • ^Gillian

        Poikatytöt on aivan ihania....Itse oon aikas poikamainen ja bi. Tyttöystäväni myös poikamainen. Niissä vain on jokin, ei sitä osaa selittää. ;)


      • like women more
        ^Gillian kirjoitti:

        Poikatytöt on aivan ihania....Itse oon aikas poikamainen ja bi. Tyttöystäväni myös poikamainen. Niissä vain on jokin, ei sitä osaa selittää. ;)

        Kerro mulle mikä niissä on se "jokin"? Itse en syty yhtään poikatytöistä. Johtuneeko siitä, että ovat liian miesmäisiä:P

        Feminiinisempi nainen (ei kuitenkaan ihan femme) sytyttää heti x)


      • Bi nainen miehen kaa
        ^Gillian kirjoitti:

        Poikatytöt on aivan ihania....Itse oon aikas poikamainen ja bi. Tyttöystäväni myös poikamainen. Niissä vain on jokin, ei sitä osaa selittää. ;)

        onkin! Tykkään kanssa poikatytöistä.


    • Eräs mies

      Tarkennan vielä mitä tarkoitan poikatytöllä. Hieman poikamaiset kasvot, joista löytyy oikeasti piirteitä, toisin kuin ns. perinteisillä naisilla. Perinteisen naisellisissa kasvoissa ei ole mielestäni tarpeeksi piirteitä. Monet miehethän näyttävät komeilta/komeahkoilta täysin meikittä, koska heillä on jyrkemmät kasvon piirteet. Sen takiahan naiset meikkaavat, että saisivat itselleen enemmän piirteitä, kasvoja korostetaan meikin avulla. Monella miehellä on kauniit silmät luonnostaan, kun taas monen naisen täytyy tuhrata meikkien kanssa saadakseen silmänsä "esille". Poikamaisilla naisilla on useammin luonnostaan kauniita piirteitä, ts. jyrkemmät kasvonpiirteet.

      Näyttelijä Catherine Zeta-Jones on hyvä esimerkki perinteisestä naisesta, joka meikkaa voimakkaasti ja jolla on hyvin tasaiset kasvonpiirteet, eikä ollenkaan luonnollista "syvyyttä" tai "korkeuseroja". Näyttelijä Kirsten Dunstilla sen sijaan on kasvoissa juuri sitä syvyyttä. Angelina Jolie puolestaan edustaa poikamaisissa naisissa skaalan toista ääripäätä. Joliessa on jo hieman jätkämäisyyttäkin.

      Poikamainenkin nainen saa meikata, jos haluaa. Kokonaisuudessaan se nainen, josta kiinnostun, ei ole mikään tarkkaan rajattu lista ominaisuuksia. Nainen voi olla poikamainen myös isorintaisena. Nainen saa olla myös pienirintainen, mutta ei missään nimessä täysin lauta.

      Poikamainen/solakka vartalo pitää olla (en kuitenkaan hae täydellisyyttä) ja tiettyyn pisteeseen saakka poikamainen käytös. Viimeisellä tarkoitan sellaista suoraa ja välitöntä käyttäytymistä, ei kiinnosta se perinteinen kissa-hiiri-leikki, missä nainen vielä kaiken kukkuraksi vaatii mieheltä ajatustenlukijan kykyjä. Pieni ujous ei haittaa, kunhan pystyy juttelemaan rennosti asiasta, kuin asiasta (tämä ei ehkä olekaan niin poikamainen ominaisuus).

      Ja aktiivinen minun suhteen, eli naisen täytyy oma-aloitteisesti näyttää tunteensa, eli koskettelee ja halaa paljon. Minulle ei riitä se, että nainen halaa minua vain silloin, kun minä halaan häntä ja pitää kädestä vain silloin, kun minä otan häntä kädestä kiinni. Myös sitä osaa poikamaisesta käytöksestä haluan, että nainen on hellä ja huomaavainen. Näitä ominaisuuksia minun on vaikea mieltää naisellisiksi. Monet naiset halailevat kyllä lemmikkejään ja toisia naisia, mutta miehet ovatkin sitten asia erikseen.

      En todellakaan vaadi, että naisen täytyy olla kiinnostunut autoista, urheilusta tai vastaavasta. Se, mistä nainen on kiinnostunut, ei vaikuta kiinnostukseeni. Itseäni ei kiinnosta yhtään tekninen puoli autoissa (hienon auton kyllä tunnistan), tietokoneet syvällisemmässä mielessä (minulle riittää netti), eikä urheilu (joskus seurasin jääkiekkoa, en enää ja Formula 1:set on mielestäni täysin järjetöntä touhua; autot ajavat tuntikausia ympyrää ja ohitukset tapahtuvat korkeintaan silloin, kun edellä-ajava käy varikolla. Toisaalta en minä muutenkaan jaksaisi sellaista seurata).

      Ja lopuksi... En halua loukata, mutta armeijan käynyt nainen pistää minulla hälytyskellot soimaan. Olen suorittanut asevelvollisuuden armeijassa, enkä viihtynyt siellä ollenkaan, koska minua ei kiinnosta alkaa puolustamaan kotimaatani asein. En halua tappaa toisia ihmisiä.

      Yleensähän naisessa, joka jaksaa lähteä armeijaan ja vieläpä vapaaehtoisena, on myös sitä maanpuolustushenkeä, eli haluaa tarvittaessa tappaa toisia ihmisiä. En tarkoita tällä sitä, että sellainen mies tai nainen olisi muuten aggressiivinen tai sotahullu, mutta jos kerran ihminen käy armeijan ja sanoo pitävänsä siitä, mitä se edustaa, hän on silloin valmis tappamaan isänmaan puolesta.

      Armeijaa puolustavilta on kaksinaismoralismia kierrellä sen ainutta olemassaolon tarkoitusta sellaisilla kommenteilla, että "Eihän tässä nyt kukaan sotaa toivo" tai "Eihän Suomeen nyt enää kukaan hyökkää". Asiaan ei liity se, kuka toivoo sotaa ja kuka ei, sekä syttyykö sota joskus vai ei. Tärkeintä on se, kuka on tarvittaessa valmis tappamaan. Minä en ole. Nyt mentiin vähän ulos aiheesta...

      • elina

        yhtään ihmettele, että sinulla on vaikeuksia löytää tyttöystävää :DDDDD.


      • Ann...

        Kaikki muu natsaa loistavasti paitsi tuo armeijajuttu...

        Sodassakin on eri asia onko kyse puolustus- vai hyökkäyssodasta. Itse olisin valmis tappamaan puolustustarkoituksessa, mutta en haluaisi olla mukana hyökkäämässä toiseen valtioon.


      • Piia

        hah...et hae täydellisyyttä, mutta hyvin tarkat kriteerit olet hahmottanut 'poikatytöllesi'
        Mitenhän luulet edes tutustuvasi keneenkään, jos listasi on tuollainen...onnea vaan.

        Tekstisi oli kyllä täyttä soopaa!


      • silleen......

        Saatatpa aika yksinäiseksi jäädä, jos tollasta listaa käyt tarkistamaan jokaisen kivan naisen kohdalla. Olen aina ollut lauta, mutta normaaleja ihmisiä se ei ole koskaan haitannut. Mulla on todella kaunis vartalo, vaikka tissit onkin todella pienet. Sun kirjoitus oli tosi ärsyttävä.


      • Anonyymi

        Luulen että sinua kiinnostaa pojat ja peittelet sen etsimällä poikamaisia "tyttöjä", miten sitten käy kun ihastuksesi poikatyttö ei enää ole tyttö, siis onkin aikuinen nainen? Olet tehnyt lapset ja haluat edelleen poikatyttöä vai onko se nyt poika jota 100% vaikeanemisellä etsivä ukm hakee?


    • kuuvalkea

      Seurustelen poikatytön kanssa. Kun alettiin kulkea yhdessä en oikeastaan ajatellut olevani erityisesti poikatyttöjen perään, mutta kai se nyt 7 vuoden yhdessäolon jälkeen täytyy tunnustaa. Kyllä niissä jotain on mikä minuun vetoaa. Jos pitäisi yksi asia mainita, niin tykkään kovasti tytöistä joiden kulmakarvoja ei ole nypitty ihan loppuun.

      Alkuun en edes ajatellut seksuaalista suuntautumista, koko gay/bi-juttu oli minun näkökulmastani niin marginaalista ettei siihen nyt voi törmätä. Sitten minun oma poikatyttöni tunnusti että on joskus ollut kovastikin ihastunut ystäväänsä, joka on myös poikatyttö, mutta HUOMIO, hetero. En kauhistunut mitenkään tai tullut mustasukkaiseksi, ennemminkin mielessäni vahvistui käsitys siitä, että minulla on suuri kunnia saada vierelleni tällainen ainutlaatuinen tyttö.

      Tyttöystäväni biseksuaalisuus ja erääseen lesbopariskuntaan & heidän ystäviinsä tutustuminen on avannut minulle laajemman seksuaalisuuden kirjon ja olen siitä tosi onnellinen. Olen löytänyt itsestänikin pienen biseksuaalisuuden häivän, tai ehkä ennemminkin uskaltautunut tunnustamaan sen itselleni.

      Ei kai aloittajaa voi moittia siitä jos ei halua tyttöystävää joka katselee muita tyttöjä, jokainen valitsee tiensä. Kummalliselta se kuitenkin kuulostaa, itse en ymmärrä mitä ihmeen väliä sillä voi olla minkä sukupuolen edustajia oma puoliso joskus katselee. Itse katselen enemmän naisia, tyttöystäväni katselee joitakin naisia ja joitakin miehiä. Entäs sitten? Pääasia on että me olemme yhdessä, poikatyttöni ja minä.

      Kyllä poikatytöistä siis heteroita löytyy, ainakin yhden tunnen kuten yllä kerroin. Määristä en osaa sanoa mitään, eikä se ainakaan tällä palstalla selviä, mitäpä umpihetero täällä tekisi.

    • Nimetön

      Kaikenlaisia sitä täällä seikkailee,heh!
      Mitäpä jos hieman tutkiskelisit itseäsi ensin ja myöntäisit itsellesi olevasi..!?asettelisit sitten vasta hakukriteerejä!?..siispä, kerro,kerro kuvastin ...?

    • Pohjalainen flikka

      Hei, mies!

      Mene Pohjanmaalle etsimään sen poikamainen nainen. Siellä niitä riittää. Siis ihan tosi.
      Ja ovat vieläpä kovin itsenäisiä. Jos löydät maatilan töihin tottuneen yksilön, saat varsinaisen helmen!

    • Bisse no 103

      me olemme. Minä ainakin. Ja mieheni (koko pitkän poikatyttöurani aikana) muistuttavat sinua (siis sitä mitä itsestäsi kerroit). Ei niitä miehiäkään ole helppo löytää. Machot eivät yleensä pidä minusta, ne neutraalit kyllä. Niitä miehiä ja naisia, joita minä katselen "sillä silmällä", on tosi harvassa.

    • eräs vaan

      kylläpäs pelastit meigän päivän, nimittäin olen itse semmonen poikatyttö ja mietin tässä mahtaakohan ketkään pojat tykätä tällaisista poikatytöistä..Olen nyt menossa nimittäin treffeille erään pojan kanssa ja baaripukeutumiseni on vähän erilaista kuin vapaa-aikanani, joten mietin onko vapaaajan pukeutumiseni liian poikamaista hänen makuunsa, mutta ei voi mitään jos on. Niin en siis ole lesbo tai bi, että älä luovu toivosta. Voin kyllä suudella tyttöä (olen kokeilunhaluinen), mutta se ei tarkoita vielä biseksuaalisuutta.

    • ainakin

      olen täysin hetero. Näytän niin paljon joltain murrosikäiseltä pojalta että en tiedä ketää kuka ei olisi minua alkuun pojaksi luullut tai epäillyt. Ensimmäinen kysymys mitä multa yleensä kysytään on että olenko mies vai nainen, ok olen nainen ja en suutu veilä tästä kysymyksestä mutta kun seuraava kysymys on että olenko lesbo... miksi juuri multa pitää kysyä kun ei muiltakaan naisilta kysytä? v1tuttaa kun oletetaan että olen lesbo, miehiä ei kyllä poikamaisuudella saa joten taitaa olla kolme vaihtoehtoa: kouluttautua lesboksi, muuttua naiselliseksi tai olla yksin.

    • mitään bi-seksuaaleja on!

      Itse olen aivan täysverinen poikatyttö enkä tosiaankaan mikään lesbo/biseksuaali. Poikien kanssa pörrään vain, koska he ovat yleensä paljon reilumpia, kuin tytöt.

    • bi-seksuaaleja on!

      Itse olen aivan täysverinen poikatyttö, mutteen tosiaankaan mikään lesbo/biseksuaali.

    • Poikamainen tyttö

      Täällä myös poikatyttö miehet mielessä.

    • poikatyttö

      mä oon aika poikatyttö harrastanki kaikkee sellast jätkien lajei ja vihaan mekkoi.. en ainskaa omast mielest oo lesbo tai bi.. tykkään jätkist ja oon ollu ihastunu must vaa tuntuu et kukaa ei tykkää poikatytöist

    • tähtityttö4444

      puhuin jo vähän tuolla mun omassa keskustelussa tän tyylisestä asiasta eli oon nainen ja tykkään miehistä. plus poikamaisista naisista. oksettaa kuvitella että harrastaisin seksiä heidän kanssaan, mutta se jokin viehättää poikatytöissä. sellanen nainen joka käyttää miesten vaatteita ja on sellanen cool. ah nam.
      oon miettiny lähiaikoina kuka mä oikeestaan oon, oon miettiny oonko bi.
      ei oo järkee varmaan kertoa ystäville että oisin bi, heillä varmaan suu loksahtaisi auki! ja en ole varma tästä tunteesta ja että mitä tämä merkitsee. oon suht ujo muutenkin ja oon aina ollu heteroiden puolella. musta kiinnostui pari poikatyttöä, he näyttivät täysin pojilta mutta olivat silti naisia. sanoin että en voi seurustella heidän kanssaan koska en tykkää naisista. mutta nyt minulla on ehkä vähän ikävä heitä. katselen heidän kuviaan aina välillä ja haaveilen että olisin heidän kanssaan ehkä yhdessäkin. haluisin jutella jonkun kanssa samanlaisesta tilanteesta jos jollain on? en tiiä mitä ajatella ja tää on tosi ahdistavaa!
      etin koko ajan itseäni.

      • shinshin

        Säikähin vähän kun tuli sellanen olo et oonkohan mä kirjottanu tos enkä vaan muista. Oot täsmälleen samanlainen kun mä o__o
        Tosin mä ihastun myös naisen näkösiin poiktyttöihin ja käyttävät myös tyttöjen vaatteita, mutta sellaisia ''poikamaisia''.
        Niissä on vaan jotain sellasta coolia ja avoimuutta ja......... aw ne vaan iskee heti.
        Oon itekkin poikatyttö ja skeittaan yms.

        En eti enää itteeni. Tiedän etten voi kuitenkaan koskaan löytää sitä.


      • ,.,.,.,.,
        shinshin kirjoitti:

        Säikähin vähän kun tuli sellanen olo et oonkohan mä kirjottanu tos enkä vaan muista. Oot täsmälleen samanlainen kun mä o__o
        Tosin mä ihastun myös naisen näkösiin poiktyttöihin ja käyttävät myös tyttöjen vaatteita, mutta sellaisia ''poikamaisia''.
        Niissä on vaan jotain sellasta coolia ja avoimuutta ja......... aw ne vaan iskee heti.
        Oon itekkin poikatyttö ja skeittaan yms.

        En eti enää itteeni. Tiedän etten voi kuitenkaan koskaan löytää sitä.

        oon rakastunu huippumallihaussa ohjelman nannaan.
        tuntuu et kuolen jos en saa häneen yhteyttä oon niin rakastunut!
        ja tuskin saankaan! saisimpa ees sanoo kuinka paljon olen kiinnostunut hänestä!
        tää tekee niin kipeää. auttakaa mitä teen? enole pitkään aikaan tuntenut mitään näin syvää! tuntuu murtavalta tietää että en ikinä saa häneen yhteyttä. itken hänen takiaan haluan hänet. mitä teen :/ tilanne on toivoton. haluun purkaa tätä jonnekkin.


    • E7

      Lueskelin ketjua läpi joten toivo ei ole menetetty ;)

      Ihastun miltei poikkeuksetta naisiin jotka on poikamaisia. Ulkonäkö vetää huomion puoleensa ja oon hiljalleen huomannut kuinka monella on nimenomaan samanlaiset kasvonpiirteet. Ja onnettomasti monihan on ollut lesbo, minkäs sille voi. Onneksi olen törmännyt moneen biseksuaaliin ja heteroonkin, on säilynyt toivo :D

      Itseäni ei haittaa lainkaan jos tyttöystävä katselee toisia naisia, eikä haittaa kyllä jos katselee miehiäkään. Ikävämmäksi homma muuttuu jos suhteen pelisääntöjä rikotaan mutta näin ei ole päässyt vielä käymään. Enkä jotenkin osaisi olla edes niin surullinen jos tyttöystävä lähtikin toisen naisen matkaan, en tunne että siinä olisi mitään kilpailuvaraa toisin kuin miesten suhteen jossa monesti varmasti tulisi verrattua itseä siihen toiseen jonka takia tulisi jätetyksi.

      Etsintä jatkuu.. ainakin suurin osa kavereistani jättää nimenomaan poikamaiset tytöt väliin joten pitäisi sikäli olla enemmän tilaa löytää sieltä joukosta se oma helmi =)
      Pitäisi varmaan laittaa tänne postiosoite jotta voi ottaa tähän suuntaan yhteyttä jos ei meinaa miestä löytyä poikamaisuuden takia :D

      • E-7

        ja vielä tuohon edelliseen lisäystä.. nyt myös nimimerkki rekisteröity =)

        Kävin tästä aiheesta keskustelua samaan aikaan myös parin kaverin kanssa ja tuli aiheeksi "yllättäen" rinnat.
        Itselle rintojen koko on yhdentekevää, kun monelle tuntuu olevan jotenkin tärkeää että on isot rinnat. Sen sijaan vartalo merkkaa enemmän, hyväkuntoinen ja itsestään huolehtiva nainen vetää kyllä pisteet kotiin kaikkien povipommien ohi.

        Ehkä saan olla suhteellisen yksin mieltymysteni kanssa :/


      • dääääääm
        E-7 kirjoitti:

        ja vielä tuohon edelliseen lisäystä.. nyt myös nimimerkki rekisteröity =)

        Kävin tästä aiheesta keskustelua samaan aikaan myös parin kaverin kanssa ja tuli aiheeksi "yllättäen" rinnat.
        Itselle rintojen koko on yhdentekevää, kun monelle tuntuu olevan jotenkin tärkeää että on isot rinnat. Sen sijaan vartalo merkkaa enemmän, hyväkuntoinen ja itsestään huolehtiva nainen vetää kyllä pisteet kotiin kaikkien povipommien ohi.

        Ehkä saan olla suhteellisen yksin mieltymysteni kanssa :/

        Mää olen aivan samaa mieltä sun kanssa tästä asiasta. Jos mua baarissa tulee joku bimbo blondi suurien rintojensa kanssa iskeen, ni toki niitä rintoja katson mutta huomaan sen jos se niiden rintojen avulla koittaa iskeä. Tykkään itse semmoisista aidoista naisista jotka ei yritä mitään ylimäärästä vaan tulee omana itsenään yrittämään ja sillon yleensä itsekkin lämpeen.. Monilla lesboilla ne rinnat on tärkeet olla toisellakin, itse olen poikamainen eikä minulla ole isoja rintoja enkä vaadi kumppaniltanikaan isoja rintoja. Mutta tosiaan jokainen tykkää mistä tykkää


    • Bi-tyttönen

      Ihastuin kerran naiseen, jonka arvelin olevan lesbo. Poikamainen olemus, timmi, lyhyet hiukset, ei todellakaan mikään naisellinen nainen. Ah mikä pettymys olikaan kuulla, että hän on hetero.... *snif*

    • hoyden

      Mä olen poikatyttö ja ihan umpi hetero. Mä olen pitkä ja käytän miesten vaatteita ja käyttäydyn välillä kuin mies. Mulla on myös todella lyhyet hiukset. Lyhyemmät kuin heterotytöillä yleensä.

      Ulkonän takia mua on usein luultu mieheksi tai mun kavereilta on kysytty olenko mies vai nainen. Miksei sitä uskalleta kysyä suoraan? Mua on usein myös "haukuttu" lesboksi. Käytän sanaa haukkua, koska mua loukkaa, että ihmiset, jotka tietää, että mä seurustelen pojan kanssa tulee väittämään mua lesboksi. (mulla ei siis ole mitään lesboja/bitä vastaan. Oma siskokin on bi)

      Olin itseasiassa aika yllättynyt, kun luin tätä keskustelua läpi... Luulin ettei pojat tykkää poikatytöistä. Edellien poikaystävä nääs jätti mut just sen takia, että olin liian poikamainen. Se ei kestänyt myöskän sitä, että pystyn suutelemaan tyttöä ja välillä saatan mennä yhden kaverini kanssa vähän ns. normaalia ystävyyttä pidemälle (sellasta sylikkäin istuskelua, reppuselässä kantamista, käsikädessä kävelyä, Mikä ei meidän kahden välillä tarkoita mitään)

      Itse näytän myös ihan hirveästi isältäni, eli olen miehekäs, vaikka puheutuisinkin naisellisesti. Joskus käytän hameita, mutta kaverini eivät ole tottuneet siihen.
      Minusta hyvin naiselliset naiset ovat enemmänkin ällöttäviä. Jos ihastuisin naiseen, hän olisi varmasti samanlainen kuin minä - poikatyttö.

    • truckangel

      olet alkanut kuivasta naurismaasta etsiä kasiaisia. Kyllä poikatyttöjä löytyy, myös herteroina. Mitäs luulet siitä, että poikatytön on vaikeampi tulla vaan esiin heterona. truckangel on palannut taa sapatin jälkeen kehiin, niinkö huomaatte.
      Kaikkee hyvää ihan kaikille
      best regards
      from Angel

    • filosagi

      Itse olen bi-poikatyttö, ja vielä muutamia vuosia sitten homofoobikko. En siltikään noin vaan naps muuttunut biseksuaaliseksi kun pääsin irti 'hinttikammostani'.

      Poikatyttömäisyyskin on mielestäni pitkälti luonnekysymys, vaikka kuulostaakin loogiselta että tytön ottaessa enemmän pojan rooleja, hän saattaa tuntea jotain kiinnostusta myös omaan sukupuoleensa.

      Lisäksi, minusta on turhaa pessimismiä sanoa, ettei halua seurustella bitytön kanssa vain koska hän voisi tykätä myös tytöistä. Jos hän on kunnollinen ihminen, hän ei sinun kanssasi seurustellessa katsele miesten eikä myöskään naisten perään, kuten et varmaan sinäkään, jos haluat olla oikein uskollinen? Anteeksi tämä moralisointi viimeisenä, jokaisella on oma mielipiteensä näistä asioista. :D

      Mutta älä ihmeessä luovuta!

      • mummumummuc

        Minä olen ns. poikatyttö, mutta en mitenkään ulkoisesti. Toki kulttuurikin määrittää, mitkä asiat tekevät ihmisestä "tyttötytön" tai "poikatytön". Minä olen hetero. En vaan näe naisissa mitään, olivat sitten poikamaisia tai ei.. :D


      • äiti12
        mummumummuc kirjoitti:

        Minä olen ns. poikatyttö, mutta en mitenkään ulkoisesti. Toki kulttuurikin määrittää, mitkä asiat tekevät ihmisestä "tyttötytön" tai "poikatytön". Minä olen hetero. En vaan näe naisissa mitään, olivat sitten poikamaisia tai ei.. :D

        ja muuten vaan täällä bisse palstalla pyörit.salli mun epäillä,sulla varma on jotain alitajuisesti naisia kohti mut et oo sitä tunnustanut itelles.ootas kun se oikia nainen etes astuu niin voipi olla asiaa tälle palstalle myöhemin ihan oikeesti.


      • yeppistä
        äiti12 kirjoitti:

        ja muuten vaan täällä bisse palstalla pyörit.salli mun epäillä,sulla varma on jotain alitajuisesti naisia kohti mut et oo sitä tunnustanut itelles.ootas kun se oikia nainen etes astuu niin voipi olla asiaa tälle palstalle myöhemin ihan oikeesti.

        tykkään poikatytöistä, ainut vaan että oon naispuolinen ;) ja täällä päin missä asun on paljon poikatyttöjä.
        Silmänruokaa löytyy.


      • nimetönn
        yeppistä kirjoitti:

        tykkään poikatytöistä, ainut vaan että oon naispuolinen ;) ja täällä päin missä asun on paljon poikatyttöjä.
        Silmänruokaa löytyy.

        ei kaikki poikatytöt ole lepakoita tai bissei, itse olen poikatyttö ja olen täysin hetero. tunnen muutaman muunkin poikatytön jotka ovat täysin heteroita.


      • < x >
        nimetönn kirjoitti:

        ei kaikki poikatytöt ole lepakoita tai bissei, itse olen poikatyttö ja olen täysin hetero. tunnen muutaman muunkin poikatytön jotka ovat täysin heteroita.

        mitä TÄYSIN hetero tekee näillä sivuilla. Kysyn vaan ? Onkohan niin, että hieman on kuitenkin bi ainesta?


      • hassu(ko)
        < x > kirjoitti:

        mitä TÄYSIN hetero tekee näillä sivuilla. Kysyn vaan ? Onkohan niin, että hieman on kuitenkin bi ainesta?

        Itseäni kiinnostaa enempi miehet. olen siis nainen. hetero. ja seikkailen täällä koska minua kiinnostaisi bi miehet, en tiedä mikä niissä on niin ihanaa et ihastun aina bi- miehiin nams


    • heterofobia

      Poikatytöt ei oo aina biseksuaaleja.
      Oon ihan elävä esimerkki tähänkin asiaan.

    • fghjkl

      oon oikeesti pojan näkönen,mua luullaa pojaksi tosi usein. olen aina käyttäytynyt poikamaisesti,mutta en ole koskaan tuntenut yhtään mitään vetoa tyttöihin.

    • tomboy1991

      Ei helkkari, mä kun täällä mietin just että tykkääkö kukaan mies poikamaisista tytöistä, jollainen itse olen :D En siis miehekäs. Poikamainen pukeutumis- ja hiustyylissä, tykkään myös käyttää miesten tuoksuja ja luonteeltani rento, huumori-ihmisiä. Aika ujo ja mietteliäs myös ajoittain. Ja ihan hetero olen, ihme kyllä :)

      • Tomboy2407

        Tulin tänne just samasta syystä kun sää :D Määkin mietin että tykkääköhän kukaan ees poikamaisista tytöistä joten googlasin jtn ja tää keskustelu tuli sit ny mun eteen ja päätin kattoo. Hetero olen kanssa myös, olen pitkään miettinyt että mikä siinä on kun kaikki sanoo poikatyttöjä bi- tai homo-seksuaaleiks. Itteltäni on monta kertaa kysytty että oonko lesbo ja olen vaikka kuinka monta kertaa sanonut että ei ihan hetero oon, mutta itseäni ei kiinnosta vaikka mua ei uskottaiskaan et oon hetero, tärkeintä on et tiiän ite et oon hetero. Tuli muutes mieleen kun luin tätä että ei mikään tyttöjen välinen reppuselässä kanniskelu, pieni pusuttelu poskille, halailu yms. kerro sitä onko toinen homo, bi vai hetero. Tällänen on muutenki tytöille ihan normia käytöstä. En kyllä muutes tykkää kun ihmiset lajitellaan hetero, homo, bi jne. jotkut vaan tykkää pojista, jotkut tytöistä ja jotkut taas molemmista ihan normi asia :) Eikä kukaan voi kyä sanoo ettei ois joskus itekki kattonu vähän saman sukupuolen edustajaa, enkä ny meinaa tätä sit mitenkään seksuaalisessa merkityksessä :D


    • just joo

      Tosi paljon täysheteroita poikatyttöjä täällä bisse-palstalla. Jeps.

    • Anonyymi

      Aloittaja on biseksuaali ja kun fantasiat ovat poikatytöt ja lähinnä pedofiilibiseksuaali, koska fantasiat ovat kohteena olevat poikatytöt.
      Ei miehisellä heteromiehellä ole fantasian kohteena poika tai tyttö tai yhdistettynä poikatyttö.

      • Anonyymi

        Hyvin perusteltu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe