Fonda del sol

hymyilevä kahvinlitkijä-72

Onko kukaan tietoinen Itäkeskuksen Fonda del sol ravintolan työhaastatteluista.

Olen huomannut jo usean vuoden kun olen kahvilla siellä käynnyt niin Kaikilla siellä työskentelevillä tytöillä on Harvinaisen ISOT rinnat! 15 naista eri vuoroissa, kaikilla erit geenit, mutta yh´äkkiä heillä isot pystyrinnat..öhms

Se ei voi olla vain sattumaa..ei todellakaan.

Pohdin myös että saavatkohan tytöt siellä työn puolesta silikonit jos luomut eivät tahdo riittää(siis jos muuten etevä työssään)?

Kertokaas paremmin tietävät.

5

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työntekijä

      Terve.
      Olen itse Fondassa ollut jo jonkin aikaa töissä, ja en voi muuta vastata tähän viestiisi että kuin onpas naurettavaa.

      Emme me sille mitään voi josa meidän rinnanympäryksemme on hieman suurempi kuin esim. langanlaihoilla Manchesterin työntekijöillä. Eikö ole paljon silmää(kin) miellyttävämpi katsella TERVEEN kokoisia naisia (rinnoista viis)?

      Ja sitäpaitsi, emme me kaikki ole isorintaisia joten käyppäs optikolla.

      ja on aika naurettavaa kirjoitella tämmöisistä asioista netissä, tule ensi kerralla suoraan tiskiltä kysymään.

    • Asiakas

      Kyllä niillä on oikeasti kaikilla isot tisut!
      :)

      • työntekijä

        tissini kiittää saamistaan kehuista.


    • syömättä jäi.

      joo kävin tuola vetämäs lounaan, paistin-perunat kuorelliset. olivat sekä raakoja jauhokökköjä, että myös täysin mätiä!. sitten kun ilmoitin asiasta tarjoilijalle, ja pyysin laskua, sanoi hän että totta, ei nämä tällaisia kuuluisi olla, sanon kokki-timolle (vai mikä sen nimi olikaan) odottelin sitten sitä laskua puoli tuntia! tarjoilijat vain juoruilivat toisilleen, lopulta sain viitottua jonkun toisen tarjoilijan paikalle, joka sanoi ettei meidän pöytä hänelle kuulu.. mutta.. maksoin laskun kokonaan, koska ei aikasempi tarjoilija varmaankaan ollut ehtinyt vielä juoruta tälle, että perunat olivat mätiä. sitten kun lähdin, näin "oman" tarjoilijani juoruamassa jonkun kolmannen tarjoilijan kanssa viina-puolella. että tämmöistä. hyvää ruokahalua ja kärsivällisyyttä vaan jos tuonne eksytte !

    • ikävääää

      Aika monta pienirintaista nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe