Kun ei tuolla googlellakaan mitään löydä vaikka oon satakertaa ettiny voisko joku vähän järkevämpi ku mää antaa mulle suoran linkin noihin botteihin ja jos jaksatte nii voitte antaa ohjeetkin :) !!!!!!!!!!!!!!!!
hyvää syksyä kaikille
mistä botit cs 1.6:seen??
6
535
Vastaukset
http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=5258&highlight=zbot
Parhaimmat botit mitä löytyy. Joku nörbä saattaa ehdottaa jotain podbottia mut se on roskis kamaa.
Purat yksinkertaisesti Counter-Strike kansioon ja luet niitä ohjeita niin ei tarvitse kysellä :)- rtertert
Mistäköhän toi cs kansio löytyy koneelta??
toimiiks noi botit jos on ostanu half-lifen ja ladannu steamin?
- 50cent
purasin ne sihen cstrike kansiion mutta kun menin peliin ja painoin H näppäintä niin ei siellä missää lukenu mitää add botteja sun muita :I missä vika
Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
bot_add_t
bot_add_ct- 50cent
lammas-jr kirjoitti:
Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
bot_add_t
bot_add_ctpurkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu
mut kiitti nyt kummiski 50cent kirjoitti:
purkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu
mut kiitti nyt kummiskiTaitaa olla peli jo aika sekasin ku oot purkanu ne botit joka kansioon :D
Asennappa cs uudelleen: mene Steamin Games-valikkoon, Counter-Strikeä oikealla hiiren näppäimellä ja valitse propeties. Sieltä Delete local game content. Sitten vaan klikkailet cs:än kuvaketta niin se asentuu uudelleen. Luulisin.
Mulla toimii botit hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782