mistä botit cs 1.6:seen??

50cent

Kun ei tuolla googlellakaan mitään löydä vaikka oon satakertaa ettiny voisko joku vähän järkevämpi ku mää antaa mulle suoran linkin noihin botteihin ja jos jaksatte nii voitte antaa ohjeetkin :) !!!!!!!!!!!!!!!!

hyvää syksyä kaikille

6

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • rtertert

Mistäköhän toi cs kansio löytyy koneelta??
        toimiiks noi botit jos on ostanu half-lifen ja ladannu steamin?

• 50cent

purasin ne sihen cstrike kansiion mutta kun menin peliin ja painoin H näppäintä niin ei siellä missää lukenu mitää add botteja sun muita :I missä vika

• Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
        bot_add_t
        bot_add_ct

• 50cent
        lammas-jr kirjoitti:

Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
        bot_add_t
        bot_add_ct

purkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu

mut kiitti nyt kummiski

• 50cent kirjoitti:

purkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu

mut kiitti nyt kummiski

Taitaa olla peli jo aika sekasin ku oot purkanu ne botit joka kansioon :D

Asennappa cs uudelleen: mene Steamin Games-valikkoon, Counter-Strikeä oikealla hiiren näppäimellä ja valitse propeties. Sieltä Delete local game content. Sitten vaan klikkailet cs:än kuvaketta niin se asentuu uudelleen. Luulisin.
        Mulla toimii botit hienosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe