Kun ei tuolla googlellakaan mitään löydä vaikka oon satakertaa ettiny voisko joku vähän järkevämpi ku mää antaa mulle suoran linkin noihin botteihin ja jos jaksatte nii voitte antaa ohjeetkin :) !!!!!!!!!!!!!!!!
hyvää syksyä kaikille
mistä botit cs 1.6:seen??
6
571
Vastaukset
http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=5258&highlight=zbot
Parhaimmat botit mitä löytyy. Joku nörbä saattaa ehdottaa jotain podbottia mut se on roskis kamaa.
Purat yksinkertaisesti Counter-Strike kansioon ja luet niitä ohjeita niin ei tarvitse kysellä :)- rtertert
Mistäköhän toi cs kansio löytyy koneelta??
toimiiks noi botit jos on ostanu half-lifen ja ladannu steamin?
- 50cent
purasin ne sihen cstrike kansiion mutta kun menin peliin ja painoin H näppäintä niin ei siellä missää lukenu mitää add botteja sun muita :I missä vika
Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
bot_add_t
bot_add_ct- 50cent
lammas-jr kirjoitti:
Älä pura cstrike kansioon. Mun muistaakseni ainaki mulla toimii kun puran Counter-Strike kansioon. Ja kyllä ne consolestaki menee:
bot_add_t
bot_add_ctpurkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu
mut kiitti nyt kummiski 50cent kirjoitti:
purkasin ne siihen counterstrike kansioon siinä meni 3 minuuttia , mutta kun meni nwe gameen nii ja valitsin dustin ja painoin H näppäintä nii se siellä lue mitää :I mistä moinen vika johtuu
mut kiitti nyt kummiskiTaitaa olla peli jo aika sekasin ku oot purkanu ne botit joka kansioon :D
Asennappa cs uudelleen: mene Steamin Games-valikkoon, Counter-Strikeä oikealla hiiren näppäimellä ja valitse propeties. Sieltä Delete local game content. Sitten vaan klikkailet cs:än kuvaketta niin se asentuu uudelleen. Luulisin.
Mulla toimii botit hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644