Haluaisin tietää kokemuksistanne tämmösen asian kohdalla.Minulla on Belgi joka eilen lenkillä tökkäsi kuononsa terävään oksaan jonka seurauksena kirsusta kuoriutui pintaa pois.Nyt nenässä on vaaleanpunainen läntti.Haluaisin tietää tummeneeko läntti vai tuliko koirastani punakuono.Kertokaa.Minulla on lauantaina hänen kanssaan näyttely sekä sunnuntaina.Koirani on käyttötulosta vaille suomen muotovalio ja ajattelin et vaikuttaako tämä seikka myös tuomarin silmissä. Luen mielelläni asiallisia viestejä.
kuono
10
2154
Vastaukset
vaille, niin mitä merkitystä on viikonlopun ulkomuotonäyttelyillä siinä tapauksessa?
- sss
En meinannut jättää näyttelyitä tähämn. Vaan tarkoituksena on lähteä ulkomaille koiran kanssa.Ja mielelläni haluaisin kuulla että parantuvatko tämän tyyppiset vammat vai jääkö pysyväksi.
tummuu kyllä ajan kanssa, vaan saattaa jäädä jonkunmoinen pläntti...
Vaan siis uudestaan: mitä merkitystä sillä on, jos tarvitsette enää käyttötuloksen? Tämä kiinnostaa juuri ja nimenomaan siksi, että kaipasit asiallisia vastauksia.jos kirsu jää punaiseksi. Kehäsihteerinä olen niin paljon arvosteluja kirjoittanut. Toisalta näkyy varmasti vielä että kyseessä on ollut tapaturma. Koeta laittaa siihen jotain voidetta. nimimuisti minulla on niin peijakkaan huono etten saa voiteen nimeä mieleeni. Ellet saa vastausta täältä, soita huomenna eläinlääkäri asemalle tai sitten vaihtoehtoisesti apteekkiin. Farmaseutit tietävät uskomattoman paljon.
Palataan vielä siihen arvostelu tilaanteeseen, kokonaiskuvaa häiritsee punaisena hehkuva kirsu, mutta tämäkin on niin tuomari kohtaista. Siinä varmasti vaikuttaa jos kakai hyvin samankaltaista koiraa kisaa kilpailuluokassa keskenään ja tuomari miettii sijoitustaan.
Itse uskon kirsun värin palaavan ennalleen pikkuhiljaa.- sss
jälki on aivan kirsun ja karvarajan rajalla ja on noin 3mm leveä vaaleanpunauinen täplä.
- JKH
palaa entiselleen ajan kanssa. Vanhempieni koiralla oli vähän vastaava tilanne ja kirsu on taas täysin entisensä.
- sss
olisi ihanaa.sain äsken tiedon jonka mukaan apteekosta saatava biorion tabletit auttaisivat ongelmassa.Tabletit sisältävät biotiinia joka kuulemma on tarkoitettu pikmentti häiriöihin sekä turkin ja kynsien hyvinvointiin.Onko tästä tietoa tai kenties apua.
sss kirjoitti:
olisi ihanaa.sain äsken tiedon jonka mukaan apteekosta saatava biorion tabletit auttaisivat ongelmassa.Tabletit sisältävät biotiinia joka kuulemma on tarkoitettu pikmentti häiriöihin sekä turkin ja kynsien hyvinvointiin.Onko tästä tietoa tai kenties apua.
mutta kysy kuitenkin vielä myös eläinkaupoista ja joltakin pitkäaikaiselta kasvattajalta. Muistini joka on pätkivä kertoo jostain valmisteesta jossa on mukana merilevää, auttavan pigmentin häiriöihin.
- sss
umalehtinen kirjoitti:
mutta kysy kuitenkin vielä myös eläinkaupoista ja joltakin pitkäaikaiselta kasvattajalta. Muistini joka on pätkivä kertoo jostain valmisteesta jossa on mukana merilevää, auttavan pigmentin häiriöihin.
nyt kuitenkin eläinlääkäriin toinen lääkäri sanoi että jää vaaleanpunainen jälki.Soitin vielä mevettiin helsinkiin ja tiedustelin asiaa jossa vastattiin että pigmentoituu ajan kanssa mutta saattaa jäädä pieni arpi.Taasen arven muodostumisen kannalta on tärkeää kuinka paljon sidekudosnestettä haava erittää mitä enemmän erittää sitä isompi arpi, mutta tästä koirani haavasta ei erittynyt mitään joten en varmaan mistään saa täysin varmaa vastausta.Katotaan mitä aika tuo.Ainii yksi eläinten hoitaja sanoi leikillisesti että vie koira mustikkamettään jos tarttuis mustikkaa kuonoon he...hee
- arpi-
Minun koiralle taas jäi aika selvä jälki mustaan kuonoon vastaavasta haavasta. Arpi on vähän vaaleampi kuin muu osa kirsusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855