Onko kukaan huollattanut,onko asiantunteva ja kohtuuhinnoteltu?
Auto-Oplia
11
12791
Vastaukset
- ailpo
huollattanut kaksi edellistä opeliani ko. paikassa ja on mielestäni kaikkea sitä mitä kysyit. Nykyään käytän merkkiliikettä, johon olen tyytymättömämpi kuin auto-opliaan.
- Elvis
Edellinen vectrani sai siellä myöhempinä (omistukseni) vuosinaan hyvää ja kohtuuhintaista huoltoa; parhaimpana puolena pitäisin sitä, että asentajilta (=omistajat) sai myös suosituksia orastavista huoltotoimenpiteistä. Asia, jota merkkiliikkeessä ei ikinä tehty. Olen itsekin nyttemmin pakotettu käyttämään uuden auton myötä merkkiliikettä, mutta muuten ei olisi ollut tarvetta vaihtaa. Ainoa miinus on se, että joskus joutuu huoltoaikaa odottamaan melko pitkään, mutta se kertoo myös vankasta suosiosta.
- Opelisti
Soittelin että mitä maksaa g astraan etu- ja takajarrupalojen vaihto. 230 eteen ja 270 taakse. Elämä on! Taidanpa vielä tuohon merkkihuoltoon. Siellä etujarrupalat 89 €.
- muuten vaan...
plus asennus hinta??? muistelen et etujarrupalojen ja levyjen vaihto on merkkiliikkeessä siinä 500 eukin kohdilla...
- Obeliksi
Jaahas, eli eivät veloita työstä mitään, pelkästään osat?
Olisi hintoja helpompi vertailla kun laskisi koko hoidon samoin, eli Opian ilmoittama hintahan siis sisältää osat JA työt... - ddt
Töykeä asiakaspalvelu.Puurusella pinna kireällä?
- En suosittele 1234
Auto-Oplia ei mielestäni toimi rehellisesti hinnoitellessaan varaosia. Toki vapailla markkinoilla voi tuotteensa hinnoitella miten haluaa. Silti jokin kohtuullisuus olisi paikallaan. Autokorjaamona hehän saavat alkuperäisosat tukkuhintaan, eli myös varaosista jää katetta taloon - yleensä.
Vein taannoin ooppelini Auto-Opliaan vianetsintään, kun siinä ilmeni ongelma päästöjenhallinnassa. Oplian korjaaja totesi, että vika on ilmamassa-anturissa ja hänellä oli sellainen alkuperäisosana hintaan 230 euroa. Sanoin kiitos mutta ei kiitos. Ostin motonetistä ei alkuperäisosana uuden ilmamassa-anturin vajaalla satasella. Soitin vielä varaosaliikkeeseen ja sain selville, että alkuperäisosa maksaisi 130 euroa. Eli 100 kate Auto-Oplialla! Tämän päälle kustannukset vianetsinnästä 45 euroa... Koska vika ei ilmamassa-anturia vaihtamalla korjaantunut, selvisi toisen korjaamon kautta, että päästövika johtui rikkinäisestä lambda-anturista. Vasta kun tämä vaihdettiin niin auto taas pelitti ja katsastusmies oli tyytyväinen. - kansalainen2
Vein autoni perushuoltoon Auto-opliaan ja olen tyytyväinen.
Kustannus oli selkeästi vähemmän kuin merkkihuollossa ja luvatussa kustannuksessa myös pysyttiin. Ei tullut yllätyksiä, joskin huollon yhteydessä renkaiden allevaihdosta veloitettu 30€ on aika kova hinta. Olisihan siihen hintaan voinut kuulua (poisvaihdettujen) renkaiden pesukin.
Yleensäkin autopesuhan voisi olla automaattista päälle sadan euron huollon yhteydessä. Sehän olisi vain hyvää palvelua. Mutta sitä tuskin saa mistään suomalaisesta huoltokorjaamosta?!
Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus ja voin viedä jatkossakin autojani sinne huoltoon. - Anonyymi
Vein autoni perushuoltoon Auto-opliaan ja siellä laitettiin Astraan Dexos 2 öljyä vielä vuonna 2018 vaikka tämän auto moottorityyppiin on tullut tuo Dexos 1 suositus jo vuonna 2017 ja se mainitaan myös huoltokaavakkeessa. Länsiauton mukaan riippumattomilla korjaamoilla on mahdollisuus ottaa selvää oikeista huolto-ohjelmista ja öljyn laatuvaatimuksista Opelin tietojärjestelmiemme kautta.
- Anonyymi
Itsellä huonoja kokemuksia,Vectrassa kuului startatessa ääni,laturi kuulemma rikki.Oikeasti auto oli tarkka hihnan kireydestä,kiristin itse aavistuksen ja hihnan vinkaisu loppui siihen.Samoin aurauksen säätö meni pieleen,soitin takaisin että milläköhän se on säädetty niin puukepillä!Kerroin säädön menneen pieleen niin kuittasi vaan että se nyt on sellaista millimetri peliä.
- Anonyymi
Astra k käynyt pari kertaa opliassa ja olen tyytyväinen. Huoltojen hinnat ihan ok
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976