Sprayhood

Nyt tuli ongelmia, Googlesta ei ollut apua :)

Mulla olisi tarvetta sprayhoodille ja sitloodan takateltalle onko tietoa valmistajista?

Missähän hintahaarukassa nuo mahtavat liikkua?

Tuollainen takateltta on muuten mainio vekotin, vähän niinkuin katettu terassi ok talossa. Kovin harvassa purkkarissa olen tuollaista vaan nähnyt.
62896
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Teetin paikallisessa verhoomossa sprayhoodin Botnia 6:een. Normaali sprayhood, kooltaan sitä voisi luonnehtia ehkä suht. isoksi. Ei ollut ennestään mitään kaaria eikä mallia. Koko hommasta (sis. kaaret, kaavoitus, materiaalit, valmistus ja asennus) veloitus oli 550 e. En pitänyt sitä kovin pahana hintana ja tekijä sanoikin että asevelihintaan hän näitä vähän aina tekee.

Äänestä

Googlesta on apua. Kirjoita hakusanaksi "venekuomut".
Minä teetin Avance 24:ään "pappateltan" sukulaistytöllä. Siitä tuli tosi hyvä. Paikallisen telttaliikkeen tarjous oli 700 EUR. Parikymmentä vuotta sitten teetin MYyhyn samalla telttaliikkeellä 700 markkaan kuomun.

Äänestä

vähän turhaan käyttöä loppujen lopuksi aika vähän
satamissa ei viitsi/jaksa laittaa ylös
enemmän olen nyt ajatellut etelästä tuttua aurinko suojaa jota voisi pitää päällä aina

Äänestä
  • Verhoilu Seppo. Laadukasta työtä, hyvä palvelu eikä hintakaan ollut paha.

Äänestä

• tätä kirjoitti:

Verhoilu Seppo. Laadukasta työtä, hyvä palvelu eikä hintakaan ollut paha.

Turun suunnalla ainakin Venetex niminen yritys
    teki mun veneeseen. Tuli ihan kohtuuhyvä.
    Vene merkki sen verran harvinaisempi täällä, että
    koko homma mallinnettiin veneellä syksyllä ja
    sovitusten jälkeen oli valmista keväällä.
    Spray hood ja istuinlaatikon teltta kaaret yms yhteensä n 1200.-
    Tuntui paljolta, mutta kunnollisen tekeminen itsetehtynä olisi vienyt kylläkin kohtuuttomasti aikaa. Lisäksi pitäis omistaa "ammattiompelukone"
    Kyllä se varmaan sen 10 vuotta kestää.

Äänestä

Katso "Yleistä veneilystä" otsikko Sunwind 311!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Svarttis kirjoitti:

Nyt tuli ongelmia, Googlesta ei ollut apua :)

Mulla olisi tarvetta sprayhoodille ja sitloodan takateltalle onko tietoa valmistajista?

Missähän hintahaarukassa nuo mahtavat liikkua?

Tuollainen takateltta on muuten mainio vekotin, vähän niinkuin katettu terassi ok talossa. Kovin harvassa purkkarissa olen tuollaista vaan nähnyt.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu