Mitä mieltä olette Solifer Skootterista....

Kiinnostunut moisesta

Mitä mieltä olette Solifer Skootterista, jota ainankin "Cittarin" käytävillä on myynnissä ?

Onko kellään kokemusta moisesta vehkeestä ?
Pikaisesti vastauksia ootellen.

11

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --,

      koeajoin tollasta, ja huomasin melko yllättävän jutun; tossa on paljon samoja ominaisuuksia kuin
      kiinalasissa skoottereissa Fudessa ja Zonerissa; solifer on samalla lailla pienikokoinen kuin fudet, etuvalo on täysin samanlainen kuin fude sportissa, myös muu skootterin muotoilu muistutti fude-skootterien muotoilua, tuntui kyllä vähän liika pieneltä tällaiselle yli 180-senttiselle jäpikälle, kun kokeilen koeajaa prisman pihassa tasaisella, niin kiihtyi hieman päälle 45..eli johonkin 47-48..

      • yllättävää

        Solifer-skootterissa on Soliferia juuri siihen Suomessa liimatun merkin verran. Muistuttaa paljon noita kiinalaisia halpaskoottereita siksi, että on kiinalainen halpaskootteri.


      • aprilialisti
        yllättävää kirjoitti:

        Solifer-skootterissa on Soliferia juuri siihen Suomessa liimatun merkin verran. Muistuttaa paljon noita kiinalaisia halpaskoottereita siksi, että on kiinalainen halpaskootteri.

        Noo-o jos mopoo meinaat nii kyl toi rx on ihan ylivoimanen, mut jos halluut skootterii nii tol samal hinnal saa hyvän käytetyn merkkiscootterin


    • Kiinnostus lopahti

      Kävin tänään tutustumassa siten miten nyt "Cittarissa" pystyy. Siellä minulle selvisi seuraavaa.
      - Mopolla ei ole palautusoikeutta kuten muilla kaupasta ostamillani tuotteilla. ( Näin ainankin sanottiin vaikka tuotteilla on yleisesti käsitykseni mukaan 7p- palautusoikeus.)
      - Mopojen luvattiin eilen olevan varastossa ajokunnossa. ( Ne ovat pahvilaatikoissa ilman peilejä sekä "tavaralaatikkoa" tarakalle. Eikä myymälässä ketään joka osaa kasata mopoa ajokuntoon ollessani siellä Klo 16.30. Seuraavana aamuna kasaus ehkä onnistuisi.)
      - Mopoa ei saa koeajaa koska mittariin ei saa tulla kilometrejä.
      - Jos kaupanteon jälkeen en ole tyytyväinen mopoon voin korjauttaa mopon takuuhuollossa. ( Mutta, mutta.)
      - Katsellessamme myyjän kanssa satulan alla olevaa tilaa, hajosi satulasta lukko eikä penkki enää lukkiutunut. ( Minulle riitti näkekemäni tällä kertaa ja taitaa tyttöni saada haluamansa Aprilia SR 50 R FACTORYN vaikka hinta pomppaa reippaasti ylös.)

      • melda

        Ei oo vielä tullut niitä "soliferejä" turun kupittaan cittariin. Täytyy mennä kattelee kun tuloos ;)

        Muuten kannattaa ostaa tuo sr se on hyvä peli suihkukoneella.


      • Kiki

        Raha EI lopu, se vain vaihtaa omistajaa, kyllä kannataa kerralla ostaa kunnon vehe, kalliissa skootterissahan on tyypit kevariksi et saa kevariks kun saa kevarikorin, silloin rajoittimet pois ja mennään noin sataa


      • pastaa
        Kiki kirjoitti:

        Raha EI lopu, se vain vaihtaa omistajaa, kyllä kannataa kerralla ostaa kunnon vehe, kalliissa skootterissahan on tyypit kevariksi et saa kevariks kun saa kevarikorin, silloin rajoittimet pois ja mennään noin sataa

        Kevariksi et saa Suomessa moposkootteria katsastettua vaikka olisit herramme Jeesus itse.


      • Kiki
        pastaa kirjoitti:

        Kevariksi et saa Suomessa moposkootteria katsastettua vaikka olisit herramme Jeesus itse.

        Tottakai merkkiskootterissa on euroopan alueella hyyöksynnät kevariksi, jo valmiiksi!

        Tietty jos pitäis tiset tyyppikatsastaa jne. niin ei kannata!


      • Jutustelija1

    • ittellä on solifer go, baotian 49qt-12.takaremgas ja takajarrupalat on vaihettu.nyt ei vilkut toimi ilman kierroksia,missähän vika,missä vilkkurele sijsitsee.
      15978 on mittarissa ja pääsee noin seittämääkymppiä.hyvä vehje.

    • SoliferSika

      Hieno peli. Pääsee heti enkeliksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe