Onko kukaan kokeillut?
Onnistuuko kaupassa sävytys eli tuliko sen väristä kuin pitikin?
Oliko helppo levittää?
Entä lopputulos? Tuliko sellainen kuin piti?
Yki rouhepinnoite?
5
7975
Vastaukset
- Juippi
Olen
Onnistuu
Oli
Tuli - Hyvin toimii
Yki rouhepinnoitus onnistui ohjeiden mukaa hyvin ja omasta mielestäni lopputulos on erinomainen. Jos pinnoite on vielä keväälläkin paikoillaan niin olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Sävytys onnistui ja Ykistäkin tuli samalla värinumerolla saman väristä. Levityksessä kun käyttää voimaa ja kaapii kaiken ylimääräisen pinnoitteen pois, niin lopputulos on hyvä. Lopullinen pinta tulee sitten hiertämällä. Hierrettäessä huomaa heti jos pinnoitetta on jäänyt liikaa. Tauot kannattaa ajoittaa nurkkiin. Hinnasta tikiminen kannattaa. Olen kokeillut myös kivirouhepinnoitetta, mutta Yki-rouhepinnoitteesta saa helpommin hyvän ja tasaisen lopputuloksen. Kysy lisää, jos jokin jäi epäselväksi. Pinnoitus on vielä tuoreessa muistissa(viikolla 34)
- samaa suunnitteleva
Kuinka kauan, sinulla meni aikaa ja kuinka työlästä tuo oli. Teitkö yksin vai oliko kaveri, joka kuulemma helpottaa etenemistä. Ja tuliko ongelmia ahtaiden paikkojen kohdalla, esim terassien kanssa. tai olihan tuossa jo useampi kysymys.
- ohjeita
samaa suunnitteleva kirjoitti:
Kuinka kauan, sinulla meni aikaa ja kuinka työlästä tuo oli. Teitkö yksin vai oliko kaveri, joka kuulemma helpottaa etenemistä. Ja tuliko ongelmia ahtaiden paikkojen kohdalla, esim terassien kanssa. tai olihan tuossa jo useampi kysymys.
Yksi työpäivä riittää hyvin. Itse tein yksin kahtena päivänä noin kolme tuntia kerrallaan. Sokkelia oli noin 70 m keskikorkeus 30 cm. Hiertämisellä ei ole niin hirveä hoppu, etteikö yksin kerkeä, kaveri olisi kuitenkin nopeuttanut yli puolella ajalla. Ahtaisiin paikkoihin kannattaa varata sopivat lastat ja hiertimet, niin ei tule ongelmia. Jos laastia tippuu näköpaikalle, ei sitä kannata pyyhkiä pois, vaan antaa sen kuivua nokareena jolloin se lähtee helposti pois. Paljon työläämpää ja hitaampaa kivirouhepinnoitteen teko oli.
- ja kumarrus
ohjeita kirjoitti:
Yksi työpäivä riittää hyvin. Itse tein yksin kahtena päivänä noin kolme tuntia kerrallaan. Sokkelia oli noin 70 m keskikorkeus 30 cm. Hiertämisellä ei ole niin hirveä hoppu, etteikö yksin kerkeä, kaveri olisi kuitenkin nopeuttanut yli puolella ajalla. Ahtaisiin paikkoihin kannattaa varata sopivat lastat ja hiertimet, niin ei tule ongelmia. Jos laastia tippuu näköpaikalle, ei sitä kannata pyyhkiä pois, vaan antaa sen kuivua nokareena jolloin se lähtee helposti pois. Paljon työläämpää ja hitaampaa kivirouhepinnoitteen teko oli.
saahan näillä palstoilla joskus asiallisiakin vastauksia. Tuo helpotti jo päätöksentekoa, että jaksaa alkaa yksin homma tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879