Ihan pieni idea vaan...

Viittaan tuohon alempaan kiivaaseen keskusteluun tästä tappelusta tällä palstalla. Eikö olisi järkevää että fiksut ihmiset täällä, olivat sitten rekattuja tai ei, eivät ainakaan jatkaisi niitä selvästi riidanhakuisia ja provoavia viestiketjuja? Turha niihin on edes vastailla,kun sitten ne näyttävät jatkuvan loputtomiin koska aina joku haluaa sanoa viimeisen sanan. On aika vaikeaa yrittää poimia asiallista tietoa sisältävät viestit, kun seassa on liuta turhanpäiväisiä kiukkusanomia. Toki asioista voi olla eri mieltä ja sehän on vain mielenkiintoista kun on eri näkökulmia, mutta jos kuitenkin esitettäisiin ne mielipiteet asiallisesti. Ja kuten joku jo tuolla mainitsi, asiat ne riitelevät, ei ihmiset =)

8

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sth

Oikein hyvä idea, tuota olen itsekkin yrittänyt täällä sanoa.

• mamacita

...

• onnistuisi

jos nuo muutamat ammattiriiteliät pysyisi rauhallisina niinku issu ja haukullinen ja pari muuta

• niinpä niin

Ei varmaan onnistu.
        Sillä eukolla ei ole mitään mielipiteitä koirista, kohan on puuttumassa vaan heti jos jotkut on vähän erimieltä keskustelussa.Nauttii sairaalloisesta paskan kirjoittamisesta.Seurakkaapas vaan, se aloittaa taas iltayöstä...kiva aamulla lueskella.

• issu56

teitä kersoja ja teidän kotkotuksianne!
        Hmm.....menkäähän välillä ihan niihin rekkaamattomiin itteenne ja omiin kirjoituksiinne ja arvostelkaa muita vasta sitten sen jälkeen!!

• freia88

Kuten otsikko kertoo samaa mieltä ollaan.. paljon paremmin löytäisi etsimänsä, jos immeiset ei aina kirjoittelisi asiattomia kommentteja.. en siis tarkoita että kaikki, mutta välillä tulee kyllä vähän liikaakin...

• Kummallista

Kerran itse tässä kesällä ehdotin samaa, ja jo siinä ketjussa meni homma riitaisaksi :o)

Itse yritän olla vastaamatta tai ottamatta kantaa noihin riita/provo viesteihin.

• piinityty

olen kanssasi samaa mieltä. Mitä intoa on kitissä ja haukkua jotakuta täällä palstalla. Kyllä sitä voi ihan asiallisesti "keskustella". Mä en ainakaan viitti kommentoida mihinkään noihin tappeluihin, koska se "ketju" siitä vaan turhaan pitenee. Enkä sitäpaitsi tykkää tapella=p.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1144
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      735
    Aihe