Miina Kenttä

hui..

Tuon niminen yleisurheilija on! Tais olla seiväshyppääjä!! Kauhistuttaako muita kyseinen nimiyhdistelmä?? =)

21

11829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

      Taitaa olla myös sellainen urheilija kuin Tuuli Mylly

      • alkup.

        Vaikkei sinänsä nimis tuuli ja mylly ole mitään ihmeellistä ni ei kuitenkaan oo kivaa sitäkään laittaa yhteen.. =) Omituista kuinka jotkut ei ajattele yhtään!!


    • Veli-Ponteva

      Itse kiinnitin ihan samaan huomion. Minusta se oli lähinnä huvittavaa ja osoittaa joko tyhmyyttä tai melkoista huumorintajua.

      • alkup.

        Mä en meinannu uskoa silmiäni ku kattelin kisoja.. Piti monta kertaa katsoo uudestaan et mikä se nimi oli!! Mä en kyl ikinä vois laittaa omille lapsilleni nimex mitään tuollaista.. =)

        No makunsa kullakin..


    • Heh heh

      Postilla työskennellessäni törmäsin myös seuraaviin:
      Laina Patteri
      Veli Karhu
      Ulla Lalla (kuvittele kun rouva vastaa puhelimeen: -Lallalla Ulla.)
      Heh heh heee....

      • hauskat nimet

        Minä myös olen työssäni törmännyt nimiin:
        Kauko Kiina
        Anna Ropo


      • xxx
        hauskat nimet kirjoitti:

        Minä myös olen työssäni törmännyt nimiin:
        Kauko Kiina
        Anna Ropo

        Tuttavani kun meni naimisiin, niin hänen
        nimensä muuttui sukunimen myötä ja tuli
        Marja Puska
        ja eräs lapsuuden kaverin nimi on
        Matti Matias Mattila- hassu sekin


      • ateisti20

        taas aikoinaan tutustuin herroihin nimeltä Valio Varvas ja Mainio Matalamäki.


    • nimetön

      Heli Kopteri

      • Nimekäs

        Olisihan se hassua. Suomessa ei vain koskaan ole ollut ketään Kopteri-nimistä (ei etu- eikä sukunimenä).

        Keksi parempaa. Unohda kuitenkin legendaarinen Unelma Sirpaleena; se on jo niin kulunut tarina!


    • tämä nimi

      Oiva Pippuri

      • kiuke

        joskus lehdes oli juttu noista nimistä mitä ihmiset on yrittäny lapselleen antaa;

        yks oli ainakin
        Aina Naima Ilona

        muita en muista.


    • Dini

      löytyi joskus muinoin sellainen nimi kuin
      Nils Fils

    • lisempää

      Kihloissa herra Kauko Kiito ja neiti Laina Peite.He saivat kaksoset:Outo Kolina ja Vieno Helinä

    • NiceihmineN

      On vanhempia, joista on hauskaa olla vitsikkäitä ja oivaltavia. He eivät kyllä tunnu ajattelevan lapsen elämää kovin pitkälle.

      Miinan kanssa aika lailla ikätovereita ovat muun muassa Miina Harava ja Sini Tiainen ....

      • outoja

        Sukulaistytön nimi on Sini Sorsakoski aika huvittava, ja ylä-asteen vanhan opettajattareni oli Anu Saukko. Kaverin Äidin nimi olisi ollut Katja Aino Katja, mutta oli järkevä eikä ottanut miehensä sukunimeä :DDD


      • NimiNimi

        Vanha kansa sanoo, että ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeään!


    • Tiutu tau

      Etunimi sukunimi yhdistelmiä ei mieleen tule, mutta tiedänpä muutaman perheen, joissa ihan tavallisia nimiä yhdistelemällä on saatu aikaan kummallisia lapsikatraita:

      Anna, Hanna, Sanna, Manna, Nanna ja Tiina. Tiinasta tulikin sitten muutenkin vähän outo ja ulkopuolinen.

      Tero Antero, Riina Katariina, Liina Karoliina, Sanna Susanna ja Tiina Kristiina.

      Aku, Mikki, Roope, Pelle, Mortti, Vertti, ja Touho. (siskoista olisi epäilemättä tullut Minni ja Iines jos sellaisia olisi sattunut siunaantumaan...)

      Anna ja Ellen (joista aina vitsaillaan että seuraavat siskot on pakosti Aina ja Impi.)

      Kasper, Jesper ja Joonatan (nyt hiljaa hiljaa hiivitään näin kardemumman yössä...)

      olen kuullut että erään pikkutytön vaari olisi halunnut tytön toiseksi nimeksi "Maniska" mikä siis tarkoittaa mandoliini-soitinta...

      ja kesämökkipaikkakunnallamme kiertää huhu 1900-luvun alkupuolella eläneestä vanhasta papista joka oli tyttövauvan ristiäisissä sättinyt vanhemia kuullessaan näiden haluavan ristiä tyttövauvansa nimellä "Hillo Rusina" (joissakin tarinoissa Hillo Lusikka), kun tytön nimeksi oli tarkoitus tulla Hilja Lusina tai Hilda Lusina (tästäkin on kiistelty). Sama on tapahtunut ilmeisesti erään pienen Hannu Tapionkin kohdalla -> Rauta Lapio. Kyseisellä papilla onneksi kuulemma riitti huumorintajua.

    • gggmdfzsj

      Eli Pilven Veikko :D

    • Anonyymi

      Liekö Miinan (joka tällä
      välin on ottanut miehensä sukunimen) pikkusisaruksia, mutta sellaiset yleisurheilujuniorit vaikuttavat nykyään kuin Voima Kenttä ja Lumi Kenttä

      • Anonyymi

        Heillä on myös sisko nimeltä Sora….


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe