pitäisikö veikkausliigassa siirtyä löytämään voittaja joka pelistä eli tasapelissä 2x15 jatkoaika ja sitten rankkarit
GALLUPIN TYNKÄÄ PUKKAA
7
432
Vastaukset
- SUOMENGALLUP
ÄKKIKUOLEMA
- jeesmies
loistava ehdoitus
- oikeesti
tuo oli oikeasti todella hyvä ehdotus...pitää ehdottaa johonkin..siinä pelisysttemissä molemmat joukkueet saattaisivat hakea voittoa loppuun asti..nykyisellä systeemillä aina "selvästi" heikompi joukkue tyytyvät pisteeseen..kuten tamu-kups, hjk-jaro ja niiden edespäin.. mutta tuolla pelisysteemillä joukkueen olisi aina pakko hakea voittoa loppuun asti..ja jos ei hae ni sitte rankkareilla..mutta tietenki on sekin että "huonompi" joukkue voi yrittää päästä aina rankkareihin..mutta joo..olen silti ehdottomasti kannalla..ja sitten suomeen vielä talvi sarja..
- sdaecrfg
sitten tulisi ainakin joka pelissä jaettua 3pistettä
- susi
Joo ja aletaan pelaamaan pienessä kaukalossa
sisällä viidellä miehellä ja jäteään nurmikin pois...
Ei helvetti tollasta paskaa futis on futista
ja tasasuri on yhtä oikea tulos kun muutkin.- jepjep
tasurin jälkeenhän kummallekkin jaettaisiin se tasuripiste mutta pelivaan jatkuisi äkkikuolemaan tai rankkuihin jonka jälkeen voittaja saisi pisteen lisää sitäpaitsi toi rankkutouhuhan lisäsi mahdottomasti suomalaisten pelureiden rankkarivarmuutta josta voisi olla etua ihan kansainvälisestikin ajateltuna helevetinhyvä idea
- Teppo
Voisi mun puolesta harkita rankkareitten vetämistä, sen turhan peruuttelujatkoajan voisi jättää väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753