Prisman työntekijät:
Mihin aikaan alkaa esim. aamuvuoro, jos työskentelee pelkästään kassalla? Prisman nettisivuilla mainittiin, että pitäisi olla kykenevä vuorotyöhön klo 6-21.30 välillä.. Eli hyllyttävätkö myös kassatyöntekijät ennen kaupan aukeamista tullutta kuormaa, vai alkaako heidän työvuoronsa esim. klo 8.30?
Entä miten tauot toteutetaan, saako tauolle lähteä kun siltä tuntuu, vai onko siihen joku sääntö?
Joudutteko usein luopumaan vapaapäivistänne jonkun sairastuttua, ja ovatko työpäivat aina saman pituisia?
Prisman työajat
11
7716
Vastaukset
- Jossu
Prismassa en ole ollut, mutta CM:ssä kylläkin.
Siellä kassat aloitti n. 15min ennen kaupan aukeemista, että ehtivät hakea kassalippaan ja asettua paikoilleen. Jos halusi hyllyttää, niin pystyi ottamaan sitä ns. lisähommana vapaaehtoisesti aikaisin aamulla.
Tauolle mentiin tietyn järjestyksen mukaan. Eli ei voinut lähteä ihan miten sattuu. Tauottaja tuli tuuraamaan siksi aikaa.
Prismasta olen kuullut, että siellä työt kiertäisivät aika hyvin. Eli välillä olet kassalla ja välillä osastoilla.- Kassa
No, ei mulle ainakaan kukaan ole tullut tarjoamaan hyllytyshommia!!
Kyllä meillä ainakin kassat on kassoja ja osastonväki on erikseen.
Kassalla me ollaan minimissään 5 minuuttia ennen avaamista.
Työvuorot voi olla 7 eteenpäin, iltavuoro loppuu 15 yli 21 (18.15)
Yleisimmin vuorot alkaa klo. 9 ja siitä porrastettuna eteenpäin. Iltavuoro alkaa yleisemmin klo. 15 ja siitä porrastettuna eteenpäin niin että myöhäisin iltavuorolainen tulee klo.16 tai 16.30
Työvuorojen pituus riippuu monista tekijöistä, mutta yleisesti 6-8 tuntia. - vastaa
Kassa kirjoitti:
No, ei mulle ainakaan kukaan ole tullut tarjoamaan hyllytyshommia!!
Kyllä meillä ainakin kassat on kassoja ja osastonväki on erikseen.
Kassalla me ollaan minimissään 5 minuuttia ennen avaamista.
Työvuorot voi olla 7 eteenpäin, iltavuoro loppuu 15 yli 21 (18.15)
Yleisimmin vuorot alkaa klo. 9 ja siitä porrastettuna eteenpäin. Iltavuoro alkaa yleisemmin klo. 15 ja siitä porrastettuna eteenpäin niin että myöhäisin iltavuorolainen tulee klo.16 tai 16.30
Työvuorojen pituus riippuu monista tekijöistä, mutta yleisesti 6-8 tuntia." No, ei mulle ainakaan kukaan ole tullut tarjoamaan hyllytyshommia!!
Se vielä puuttuisi.Olen kassamyyjän kurssin käynyt, enkä mikään tavaran hyllyttäjä, missä ei vaadita kuin sopivat hanskat eikä mitään erikoiskoulutusta.
Kyllä meillä ainakin kassat on kassoja ja muu rupusakki on erikseen." - akateeminen nauraja
vastaa kirjoitti:
" No, ei mulle ainakaan kukaan ole tullut tarjoamaan hyllytyshommia!!
Se vielä puuttuisi.Olen kassamyyjän kurssin käynyt, enkä mikään tavaran hyllyttäjä, missä ei vaadita kuin sopivat hanskat eikä mitään erikoiskoulutusta.
Kyllä meillä ainakin kassat on kassoja ja muu rupusakki on erikseen."Voi luoja mitenkä nauran teidän puotipuksujen ja kassaämmien juttuja. Olette kaikki ihan yhtä nautettavan samanarvoisia laitatte sitten jauhopusseja hyllyyn tai olette kassalla. Onpa todella törkeää kassan kieltäytyä hyllyttämistöistä. Oletko sinä olevinasi jotakin kun olet kassa. Kassa ei ole yhtään mitään. Akateemisuus on jotakin. Minä olen akateeminen.
- sinulle kuu
akateeminen nauraja kirjoitti:
Voi luoja mitenkä nauran teidän puotipuksujen ja kassaämmien juttuja. Olette kaikki ihan yhtä nautettavan samanarvoisia laitatte sitten jauhopusseja hyllyyn tai olette kassalla. Onpa todella törkeää kassan kieltäytyä hyllyttämistöistä. Oletko sinä olevinasi jotakin kun olet kassa. Kassa ei ole yhtään mitään. Akateemisuus on jotakin. Minä olen akateeminen.
nauran myös. SINULLE. Juoppo renttu akateeminen, kassat on sentään OIKEISSA töissä, toisin kuin sinä... hahahahahah
- akateeminen nauraja
sinulle kuu kirjoitti:
nauran myös. SINULLE. Juoppo renttu akateeminen, kassat on sentään OIKEISSA töissä, toisin kuin sinä... hahahahahah
Hah. Nythän taisin sohaista oikein ampiaispesään. Kyllä akateemiset ovat töissä ja hyvinpalkatuissa töissä ovatkin. Akateemisilla työttömyysaste on huomattavasti pienempi kuin kouluttamattomilla. Eli juo sinä vain itse sitä tarjouskaljaa, akateemisilla on varaa parempiin juomiin.
- ex myyjä
vastaa kirjoitti:
" No, ei mulle ainakaan kukaan ole tullut tarjoamaan hyllytyshommia!!
Kyllä meillä ainakin kassat on kassoja ja muu rupusakki on erikseen."Näyttää olevan eri kaupoissa eri arvostuksen kohteet. Ex työpaikassani moni kassa halusi osastolle töihin, myös hyllyttämään. Etenkin myyjän töitä pidettiin ns. parempina töinä. Paljon nurinaa aiheutti uudistus, jonka mukaan kaikkien piti osata olla kassalla. Osa myyjistä piti melkein pakottaa kassalle.
- Akateeminenko
Voi luoja mitenkä nauran teidän puotipuksujen ja kassaämmien juttuja. Olette kaikki ihan yhtä nautettavan samanarvoisia laitatte sitten jauhopusseja hyllyyn tai olette kassalla. Onpa todella törkeää kassan kieltäytyä hyllyttämistöistä. Oletko sinä olevinasi jotakin kun olet kassa. Kassa ei ole yhtään mitään. Akateemisuus on jotakin. Minä olen akateeminen.
Olisi kyllä pystynyt huomattavasti taidokkaampaan ja tyylikkäämpään provoon, kuin sinä.
Tule ja yritä uudelleen, kunhan olet ensin valmistunut. Tai ei sentään. Sittenhän olet jo senverran fiksu, ettet näillä palstoilla enää surffaile. - joo
Hah. Nythän taisin sohaista oikein ampiaispesään. Kyllä akateemiset ovat töissä ja hyvinpalkatuissa töissä ovatkin. Akateemisilla työttömyysaste on huomattavasti pienempi kuin kouluttamattomilla. Eli juo sinä vain itse sitä tarjouskaljaa, akateemisilla on varaa parempiin juomiin.
on taas joku muka akateeminen kirjoittanut provon.. jos on niin fiksu ja sivistynyt niin miksi kirjoitat tuollaista? jos olet niin hienossa ammatissa, niin miksi todistelet sen hienoutta ja mainostat itseäsi?
..herää siis kysymys, mitä oikeastaan oletkaan...
jos olet niin fiini ja akateeminen, ettei sinulle tarjouskalja kelpaa, niin kelpaa kuitenkin kirjoittaa työpaikka-sivuille keskustelupalstalle.. juu-u...
hieno asenne sulla, tosiasiassa taidatkin olla ääliö, josta edes akateemisuus ei ole tehnyt fiksua ja hyväkäytöksistä ihmistä
hyvää loppuelämää
nimim. tarjouskalja ja duunarin työt kelpaavat tällekin toimitusjohtajalle - sivusta seurannut
ex myyjä kirjoitti:
Näyttää olevan eri kaupoissa eri arvostuksen kohteet. Ex työpaikassani moni kassa halusi osastolle töihin, myös hyllyttämään. Etenkin myyjän töitä pidettiin ns. parempina töinä. Paljon nurinaa aiheutti uudistus, jonka mukaan kaikkien piti osata olla kassalla. Osa myyjistä piti melkein pakottaa kassalle.
On täällä taas kova riita menossa. Ei nuo kaikki kassatkaan kovin suurta fiksuutta osoita.
Akateeminen nauraja selvästi oli provo. Mutta vielä tyhmempi on se, joka moisesta seinälle hyppää. Miksi ja miten muuten olette päätyneet kassalle? Itse olen joskus ollut töissä kassalla, mutta kunnianhimo kasvoi ja opiskelin toista alaa. Nyt olen projektipäällikkönä. Jaksaako tuo kassan työ motivoida pitkälle? - ex myyjä
sivusta seurannut kirjoitti:
On täällä taas kova riita menossa. Ei nuo kaikki kassatkaan kovin suurta fiksuutta osoita.
Akateeminen nauraja selvästi oli provo. Mutta vielä tyhmempi on se, joka moisesta seinälle hyppää. Miksi ja miten muuten olette päätyneet kassalle? Itse olen joskus ollut töissä kassalla, mutta kunnianhimo kasvoi ja opiskelin toista alaa. Nyt olen projektipäällikkönä. Jaksaako tuo kassan työ motivoida pitkälle?Aika paljon oli töissä havaittavissa katkeruutta kassaihmisten keskuudessa. Siis sellaisten, jotka oli sinne jämähtäneet. Suurin osa oli opintojaan rahoittavia opiskelijoita. Ja kassatyö oli vain välivaihe.
Säälittävin tapaus oli mielestäni n. 40v mies, joka joutui osastolta kassalle. Hän purki katkeruuttaan kaikkiin uusiin työntekijöihin olemalla ilkeä. Siellähän tuo näyttää vieläkin istuvan, kun olen joskus kaupassa käynyt. Olen varmaan ilkeä, mutta en voi olla tuntematta vahingoniloa. Niin tympeästi hän käyttäytyi muita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214