Lestojen firmoja

AntiLesta

Tietääkö kukaan yhtään talopakettifirmaa, mikä EI ole lestadiolaisten omistuksessa/hallinnassa?

Itse en tiedä yhtään... Kastellit, Jukat, jetat ja koko pyhännän rakennustuote on yhtä suurta lestadiolaiskartellia. Lisäksi pienemmät talotoimittajat ainakin Oulun seudulla ovat kaikki lessufirmoja.

Joten ns "tavalliset syntiset" joutuvat maksamaan kalliin kartellihinnan taloistaan. Sen sijaan hyväveli yhdyskuntalaiset (ja ns. oikeaoppineet) maksavat vain "omakustannushinnan". Katteet revitään syntisiltä.

9

3404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Voisko toi olla?

• varmaa tietoa

hom....omistuksessa tai ihme jos ei ole ?ja mitä pahaa vaikka olisi lesbojen, mormoonien,helvetin enkeleiden...mitä väliä sillä on ? on ko uskonnon edustajat hyvin toimeentulevia iso lapsisten perheiden omaavia ja erittäin rikkaita...käykö sinulla kateeksi kun olet pakana ja tosi köyhä...suomessa yrittäminen ei ole edes uskovaisilta kielletty...onneksi

• yhtään

Kokemusteni mukaan ovat yleensä täsmällistä ja työhön tottunutta sakkia. Eipähän ole pirtti krapulassa duunattu. Kartellipelkoasi voin lievittää sillä, että "syntiset" firmat antavat kyllä niin kovan vastuksen kisassa, ettei millään firmalla ole vara hyvävelihintoihin. Listassasi on muutenhieman väärää tietoa.
      Itse en koe vetoa mihinkään lahkoihin, mutta työmiehikseni lestat kelpaisivat mainiosti.

• mutta

lestat ei kyllä ottas sua työmieheksi. siis jos et sitten ole lesta itekkin. ne on niin sisäänlämpiävää sakkia. oulussa kaikki työpaikat menee lessukuppikuntien kautta. ehkä olen myös kateellinen, kun en itse ole tajunnut samanlaista lahkoa luoda, jossa uskotaan mitä tahansa ns.uskonnon varjolla. niillä menee nimittäin tosi hyvin ja lujaa, aikovat kansoittaa koko suomen, niin että tavalliset syntiset ovat kohta ahtaalla...

• toista palstaa
        mutta kirjoitti:

lestat ei kyllä ottas sua työmieheksi. siis jos et sitten ole lesta itekkin. ne on niin sisäänlämpiävää sakkia. oulussa kaikki työpaikat menee lessukuppikuntien kautta. ehkä olen myös kateellinen, kun en itse ole tajunnut samanlaista lahkoa luoda, jossa uskotaan mitä tahansa ns.uskonnon varjolla. niillä menee nimittäin tosi hyvin ja lujaa, aikovat kansoittaa koko suomen, niin että tavalliset syntiset ovat kohta ahtaalla...

laita hakusanaksi vanhoillislestadiolaisuus, ja siellä voit valittaa niin paljon kun sielu sietää

• töihin ja monta muutakin ei...
        mutta kirjoitti:

joten ihan höpöhöpö puhetta. Minä palkkaa omalle raksalle niitä, jotka tekevät työnsä hyvin, lestat ei ainakaa häippää ryyppäämään (eivät tosin monet muutkaan). Sen verran tunnen asiaa, että kilpailu on kovaa, joten kenenkään vakaumus ei haittaa ellei ole kyse mistään rikollisesta.

• Sivistynyt
        töihin ja monta muutakin ei... kirjoitti:

joten ihan höpöhöpö puhetta. Minä palkkaa omalle raksalle niitä, jotka tekevät työnsä hyvin, lestat ei ainakaa häippää ryyppäämään (eivät tosin monet muutkaan). Sen verran tunnen asiaa, että kilpailu on kovaa, joten kenenkään vakaumus ei haittaa ellei ole kyse mistään rikollisesta.

Tack, oli mukava lukea kirjoituksia. Omistaminen tosin kuuluu jokaisen perusoikeuksiin siinä missä äänestäminen tai omantunnon vapauskin.

Ostin talopaketin firmalta, joka keskustelun aloittajan mielestä on ns "lestadiolais"firma. Olin ennakkoluuloinen, todella. Ja pidin sen lopppuun asti salassaa.

Myyntiedustaja ei ollut ko uskovainen. Hän oli asiantuntija, ainakin minuun mielestä (rkm, rak ins). Asennusryhmä oli hyvä, heistä en tiedä mitä olivat. Palvelu toimi, ongelmat hoidettiin. Kaikki meni hyvin. Ainoa, mitä odotin ja mistä en päässyt huomauttamaan, oli se, että vääräuskoisia kohdellaan väärin. En vain voi sille mitään, että kaiken kaikkiaan mulle jäi tosi hieno fiilis talohankinnasta. Kai se sitten on niin, että on pakko heittää omat käsitykset romukoppaan, olenhan kuitenkin keskustellut useaan otteeseen monen "lestad" kanssa. Ilman ongelmia.

• Anonyymi

Ei tueta yhtään lestafirmaa. Tekevät sutta ja sekundaa

• Anonyymi

Vanhakin aloitus aktivoituu pirun voimalla kun on lesta firmasta kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241