Onko kellään livojärvestä kokemuksia? mitä kalaa tulee ja millä? vinkkejä tarvis, ku sinne nyt lähössä vetouistelua harrasteleen.
Livojärvi?
4
2583
Vastaukset
- ite
Mulla mökki lähellä,olen saanut haukea ja ahvenia, en jalokaloja. Sieltä on saatu juhannksena suomen suurin ahven
- jake
me oltiin siellä juhannuksena ja näin sen ahvenen minkä se poika kiskas ylös oli kyllä mahoton körri ei sitä voi uskoo ennen ku näkee :D itekki sinä iltana sain vaappua vetämällä semmosia puolenkilon kieppeissä olevia ahveni pari ja sitten melko kookkaita haukia. Livo järvessähän on kans taimenta ollaan niitäki uisteltu mutta ei olla saatu mitään siikaa sieltä saa verkolla hyvin. Livo järvi on mukava kalastus paikka malttia siellä saa olla ja menee vähä aikaa ku löytää oikeat paikat. Ja hyvällä tuurilla sieltä voi saaha vaikka ison taimenen.
- paikalla käynyt
Eikös se suomen suurin ahven nostettu 2005 livojärvestä
- Anonyymi
Uhka kalustus vammat järvessä kivi Alajärvi liian lähel polvi penkki Piht
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472