Onko kellään livojärvestä kokemuksia? mitä kalaa tulee ja millä? vinkkejä tarvis, ku sinne nyt lähössä vetouistelua harrasteleen.
Livojärvi?
4
2693
Vastaukset
- ite
Mulla mökki lähellä,olen saanut haukea ja ahvenia, en jalokaloja. Sieltä on saatu juhannksena suomen suurin ahven
- jake
me oltiin siellä juhannuksena ja näin sen ahvenen minkä se poika kiskas ylös oli kyllä mahoton körri ei sitä voi uskoo ennen ku näkee :D itekki sinä iltana sain vaappua vetämällä semmosia puolenkilon kieppeissä olevia ahveni pari ja sitten melko kookkaita haukia. Livo järvessähän on kans taimenta ollaan niitäki uisteltu mutta ei olla saatu mitään siikaa sieltä saa verkolla hyvin. Livo järvi on mukava kalastus paikka malttia siellä saa olla ja menee vähä aikaa ku löytää oikeat paikat. Ja hyvällä tuurilla sieltä voi saaha vaikka ison taimenen.
- paikalla käynyt
Eikös se suomen suurin ahven nostettu 2005 livojärvestä
- Anonyymi
Uhka kalustus vammat järvessä kivi Alajärvi liian lähel polvi penkki Piht
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974