Onko kokemuksia Keravan tomipisteestä huollon näkökulmasta ?
Laakkonen Kerava ja huolto
3
1114
Vastaukset
- busa
Vaikee sanoa, kun paikka on aika uusi. Mutta muutaman kerran olen jo tuotakin käyttänyt, perushuoltoja, no problem, ei ole ainakaan takaisin tarvinnut viedä. Laakkonenhan osti tuon Keravan edustuksen Toivoselta, se oli ihan asiallinen mesta, mutta en tiedä paljonko asentajia siirty mukana. Alussa musta oli hieman lipsumista töidenvastaanottopuolella, mutta nyt kun viimeksi kävin oli siihenkin vaihtunut uusia naamoja. Mm yksi on nyt tuttu kouluajoilta, siltä sain ainakin hyvää palvelua.
- sepposep
Todella Huono palvelu ollut ainakin bmw puolella!
Auto menee nytten 3 kertaa korjaamolle samanvian takia ja rahaa palaa!
Myyvät osia joilla "outo nimi" ja eivät tiedä mihin sitä tarvitaan " pakko se on silti sinna laittaa"
ei enää sinne kiitos!- 10cc
^ Keravan Laakkosella ei ole BMW huoltoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677