N-gage sekos

manne

Mun gage sekos täydellisesti en pysty lähettää viestejä en soittamaan esim. kun soitan niin puhelin sammuu ja näyttöön tulee virhe tekstejä ei mikään muukaan ohjelma toimi ja ohjelmia häviää itsestään. Taitaa olla kaatopaikka kamaa. kiinostais vaan ,että Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa.

8

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-gage master

      Juu toi on tosi ikävää! Mut tiedän ihan tarkkaan mikä kännykässäsi on VIIRUS!!! Siihen ei sitte muu auta ku viedä känny huoltoon tai ladata fixaus ohjelma mut se voi joskus hajottaa gagen lopullisesti joten suosittelen huoltoa! Huollossa ne päivittää käyttiksen ja korjaa kännnykkäs! sit ku saat sen takas kannattaa ladata viirus ohjelma sivulta www.N-symbian.com rekistöröidy ja lataa semmonen viirus ohjelma jos on kärpäsen kuva!! ja lähetä ohjelma gagees!!

      • manne

        kiitos vaivan näöstä


    • N-gage master

      Mul on tullut samanlainen ongelma mut se sammu heti ku se kysy pin koodi!!

      • Minäpäää

        Minun n-gagestani löytyi kesäloman alkupuolella viirus jonka nimi oli CommWarrior. vein kännyn huoltoon ja se korjautui. 20€/2 viikkoa....=)


      • manne

        heti ku kysyy pin koodia niin tulee system error ja sammuu


    • minä

      Itselläni alkoi myös pukkaamaan järjestelmävirhettä sun muuta kivaa käynnistäessä niin päätin resetoida koko romun. Menee ihan tehdasasetuksiin hävittää kyllä yhteystiedotkin. Todennäköisesti formatoi puhelimen flash muistin ja asentaa uudestaan jostain rom muistilta tms. http://www.filesaveas.com/ngage.html

      • minä

        puhelimen käynnistymisessä kestää jokunen tovi, että ei kannata hermostua ja missään nimessä ei saa poistaa akkua tms sillä välillä. Voipi käydä niin, että puhelin ei enää herää ollenkaan henkiin en ole varma, mutta ei sitä koskaan tiedä. Itse luulin, että koko luuri sekosi kun resetoimisessa kesti ja kesti, mutta ehkä se juuri johtui siitä muistin tyhjentämisestä ja uudelleenasentamisesta.


    • niko

      Mulla on ollu ja se pitää viedä johonki liikkeeseen formatoitavaks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe