N-gage sekos

manne

Mun gage sekos täydellisesti en pysty lähettää viestejä en soittamaan esim. kun soitan niin puhelin sammuu ja näyttöön tulee virhe tekstejä ei mikään muukaan ohjelma toimi ja ohjelmia häviää itsestään. Taitaa olla kaatopaikka kamaa. kiinostais vaan ,että Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa.

8

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-gage master

Juu toi on tosi ikävää! Mut tiedän ihan tarkkaan mikä kännykässäsi on VIIRUS!!! Siihen ei sitte muu auta ku viedä känny huoltoon tai ladata fixaus ohjelma mut se voi joskus hajottaa gagen lopullisesti joten suosittelen huoltoa! Huollossa ne päivittää käyttiksen ja korjaa kännnykkäs! sit ku saat sen takas kannattaa ladata viirus ohjelma sivulta www.N-symbian.com rekistöröidy ja lataa semmonen viirus ohjelma jos on kärpäsen kuva!! ja lähetä ohjelma gagees!!

• manne

kiitos vaivan näöstä

• N-gage master

Mul on tullut samanlainen ongelma mut se sammu heti ku se kysy pin koodi!!

• Minäpäää

Minun n-gagestani löytyi kesäloman alkupuolella viirus jonka nimi oli CommWarrior. vein kännyn huoltoon ja se korjautui. 20€/2 viikkoa....=)

• manne

heti ku kysyy pin koodia niin tulee system error ja sammuu

• minä

Itselläni alkoi myös pukkaamaan järjestelmävirhettä sun muuta kivaa käynnistäessä niin päätin resetoida koko romun. Menee ihan tehdasasetuksiin hävittää kyllä yhteystiedotkin. Todennäköisesti formatoi puhelimen flash muistin ja asentaa uudestaan jostain rom muistilta tms. http://www.filesaveas.com/ngage.html

• minä

puhelimen käynnistymisessä kestää jokunen tovi, että ei kannata hermostua ja missään nimessä ei saa poistaa akkua tms sillä välillä. Voipi käydä niin, että puhelin ei enää herää ollenkaan henkiin en ole varma, mutta ei sitä koskaan tiedä. Itse luulin, että koko luuri sekosi kun resetoimisessa kesti ja kesti, mutta ehkä se juuri johtui siitä muistin tyhjentämisestä ja uudelleenasentamisesta.

• niko

Mulla on ollu ja se pitää viedä johonki liikkeeseen formatoitavaks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1477
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe