pokemon apua tarviin silveriin

squirtle12

niin siis miten saan siirrettyä kiviä pokemon silverissä? pystyn kyllä nyt "räjäyttämään" niitä, kun laitoin sen rock smach:in yhelle pokemonille. minkä sitten tarvii, että voi liikuttaa/ työntää kiviä?

ps. toivottavasti joku vastaisi pian...

7

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken

öh mee olivine cityy ja mee kahvilaa.Puh

• minä

mulla on strengti mutta en voi siirrellä niitä kivii ja mikä neuvoks ja miten pääsee sen yhen tornin läpi siinä ecruteak salin kaupungissa?? vastatkaa pliis nopeesti ja mös tietoo siitä seuraavasta kaupungista

• pateksi
        minä kirjoitti:

mulla on strengti mutta en voi siirrellä niitä kivii ja mikä neuvoks ja miten pääsee sen yhen tornin läpi siinä ecruteak salin kaupungissa?? vastatkaa pliis nopeesti ja mös tietoo siitä seuraavasta kaupungista

sen kivi siirto homman saa ekasta kartan taistelu pokemonien salilta silt likalt mikä seisoo siiin salin ees muistaakseni =)

• LOL

siihe tarvii strenghtin, jonka saa olivine cityn kahvilasta. puhu yhelle tyypille, ja se antaa

• uunogaavid

Mene olivine cityyn ja puhu poke centterin vieressä olevassa talossa olevalle sinipukuiselle ukolle.

• Lateks

sen siirto homman saa taistelu pokemonien salilta muistaakseni sen luvan käyttää saa siltä johtajalta mutta mutta itse taidon silt likalt siin salin oven eessä. en oo varma mut luulen niin =)

• Suus lake

voit työntää kiviä menemällä taistelu pokemonin salin ja sen jälkeen siin salin oven ees pitäs olla joku hahmo jolle puhutaan niin se sit opettaa sen siirto taidon luvan käyttö siihen siirtoon tarvii mennä se sali. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1579
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1229
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      83
      863
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      193
      858
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      825
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      822
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      810
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      748
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      729
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      729
    Aihe