Omistan koneen joka sammui jokin aika sitten itsestään kun sulki Windowsin. Liittynee jotenkin tuohon ATX:n emolevyyn olen ymmärtänyt. Nyt olen kuitenkin jo jonkin aikaa joutunut sammuttelemaan koneen itse etupaneelin nappuloista paineskellen, kun Windowsin sammuttamisen jälkeen kone raksuttaa hetken ja sen jälkeen ilmoittaa että voit katkaista virran koneesta. Miten saisin koneen jälleen omatoimiseksi tässä suhteessa?
Kiitokset jo etukäteen kaikille auttajille! :)
Tietokone ei sammu...
2
337
Vastaukset
- DOS-6
En kyllä tiedä mikä olisi moisen voinut aiheuttaa, mutta itse lähtisin etsimään vikaa ensiksi BIOSsista... Tosin ihan kaikkien ei sinne kannata mennä, eikä siellä todellakaan kannata tökkiä miten sattuu, vaan BIOSsin asetuksia muuttavan pitäisi olla vähintään 1000% varma siitä mitä tekee.
Oletko tehnyt mitään muutoksia koneeseen? Käyttöjärjestelmään? Onko ollut muita kummallisuuksia?- Sihteeri
No en nyt äkkiseltään muista teinkö mitään suurempia muutoksia koneeseen ennen tuota tapahtumaa. Olen yrittänyt BIOSsista katella jotain sopivaa millä saisi ongelman korjattua, mutta toistaiseksi ei ole onnistunut. Olen myös kokeillut erilaisia tietokoneen sammuttamseen erikoistuneita ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911