näillä palstoilla vain haukutaan siivousfirmoja. Onko kellään tietoa hyvästä siivousfirmasta johon kannattaa hakea?
onko hyviä siivousfirmoja?
22
5188
Vastaukset
- Zaarmaaren
..inhimillistä. Vaikka sairaalat. Julkinen työnantaja maksaa YLEENSÄ paremmin, palkat oikein laskettuna, ajallaan jne. Ja teet työtä yhteisen hyvän eteen, et esim. Sollin, ISS:n jne. osakkeenomistajille (siitä hyvästä elät nälkäpalkalla).
- aurinko
Mä tiedän yhden hyvän, käy katsomassa sivut www.aton.fi !
- paikan vaihtoa harkitseva
perustelut? miten eroaa muista? kauanko olet itse viihtynyt? palkkaus?
- älä ole tosissasi
Aton nyt on kaikkein surkein työnantaja,päättämässä nainen joka on niin ulkona kun lumiukko itse siivoustyöstä ja palveluohjaajina ukko joka ei tiedä edes missä siivouskohteet ovat,ei millään pahalla mutta retkahdat pahasti jos sinne menet,teennäistä touhua siivojan kustannuksella ja koskaan et saa myötätuntoa omalta väeltäsi,kun asiakas sanoo että huonosti siivottu toistelee atonin väki mukana ja siivoja mestataan,ei ole sillä väellä munaa seistä sanojensa takana.
- sivullinen...
älä ole tosissasi kirjoitti:
Aton nyt on kaikkein surkein työnantaja,päättämässä nainen joka on niin ulkona kun lumiukko itse siivoustyöstä ja palveluohjaajina ukko joka ei tiedä edes missä siivouskohteet ovat,ei millään pahalla mutta retkahdat pahasti jos sinne menet,teennäistä touhua siivojan kustannuksella ja koskaan et saa myötätuntoa omalta väeltäsi,kun asiakas sanoo että huonosti siivottu toistelee atonin väki mukana ja siivoja mestataan,ei ole sillä väellä munaa seistä sanojensa takana.
ystävä oli ja tuli tutuksi atonin kanssa.tiedän tai olen tästä ukosta kuullutkin.sekä tosiaankin naisesta toimistolla joka tietämätön ja nuolee joka asiakasta!siivoojalla ei tosiaan mitään sananvaltaa!
- ei toista kertaa
paikan vaihtoa harkitseva kirjoitti:
perustelut? miten eroaa muista? kauanko olet itse viihtynyt? palkkaus?
eroaa siellä tavalla että firma ei maksa palkkaasi lain mukaan, jos teet 18 h pv saat vain perustunnit, ei lain mukaan
fima kiertää selkeästi veroja ja palkan maksu vaadetta, työaikalakia ja muita maksuja - Koskelo
ei toista kertaa kirjoitti:
eroaa siellä tavalla että firma ei maksa palkkaasi lain mukaan, jos teet 18 h pv saat vain perustunnit, ei lain mukaan
fima kiertää selkeästi veroja ja palkan maksu vaadetta, työaikalakia ja muita maksujaAton on toiminut näin koko uransa ajan, ei maksa ylityötä, ei iltatunteja, kiertää veroja. Jos sanot tai puutut asiaan tulee kotiovellesi saakka ahdistelmaan ja uhkailemaan yhdessä jalkavaimonsa kanssa. Laittaa Timopoika ison pyörän pöyrimään,
- pieni siivousfirma vaan
Kokemuksesta voin sanoa että kaikki suuret siivousfirmat ovat siivoajan kannalta huonoin vaihtoehto,paras vaitoehto on etsiä pieni siivousfirma jossa on periaatteet ja moraali kunnossa,tosin pienissä on se riski että tulee helposti huijatuksi jos omistaja on epärehellinen.
Kandee etsiä sellaista itsensä näköistä firmaa. - ...
TA-BU OY !!!!
- Hansalainen
Moi, itse noin puoli vuotta Hansalaisissa olleena en voi kun kehua taloa... Palkka ajallaan, kohteet ok, edut ok. Voin suositella.
- jotain?
hyviä puolia siis?
edut??
aluemitoitus?
työnjohtajat?
työskenteletkö kokopäiväisesti?aamu?ilta?
ei ole vaadittu ilmaisylityötä?
okei:mutta mitä etuja hansalaiset tarjoaa?
nettisivuilta katsoin kerran niin alueet oli tosi pieniä joihin haettiin töihin.
- työstä pitävä
heips itse olen ollut erin kokoisilla siivous
firmoilla ja voin sanoa että kaikki kiinni siitä
minkälainen esimies sinulla on.jos hänkin haluaa
auttaa ja siivota kanssasi välillä eikä pelkää
rättiä kuten on sanonta ja antaa vapaata,ymmärtää
että olet ihminen niin silloin kannattaa pysyä.
Mutta jos hän tulee räyhää ja osoittelee asiakkaan kuullen.Lähde kävelee paremman löydät varmasti.
Ite oon servisolella illassa ja voin vaan kehua
tiinaa.Että jos et töitä pelkää ja haluut kivan
työn niin tänne - työssä ollut
Älä vaan mene Aton Oy firamaan täydellinen kusettaja!
- Monta nähdy
Jokaisessa yrityksessä on hyvät ja huonot puolet!
- Ex-Plimiläinen
Beki-siivouspalvelu. Mitoitukset reiluja siivoojalle, pomo välittää, soittelee ja kyselee kuulumisia. Hyvät työvälineet ja palkka sovitusta ajasta, vaikka tietää ja kertookin sen ettei siinä niin kauan mene. Kannatti vaihtaa.
- anu1234
Olisi kiva kuulla enemmän rakennussiivouksen kustannuksista, josko ne on teetetty jollakin ulkopuolisella taholla. Esimerkkinä vaikka tämä: http://www.servisole.fi/fi/erikoissiivoukset/118-rakennussiivoukset.html . Minkämoisia kustannuksia teillä oli laskeskeltu tulevan? Näistä harvoin kai ilmoitetaan suoraan, koska hinnat ovat niin kohde kohtaisia.
- affa
Siivousfirmat on helvetistä tee tmi.
- Työntekijä
Aton on menestynyt rosvouksella. Suhonen on siinä mestari, ei maksa ylitöitä, vaan pitää henkilökuntaa pitkään tuntipalkalla ei tee kk sopparia. Voit huoletta tehdä vaikka 14 h ja saat saman palkan joka tunnista. Firma ei tunne lakisääteisiä ylit työ eikä iltatunteja
- Tyosuojelupiirinasia
Atonilaiset ja heidän hienoa hienompi firma. Ottakaahan firmat jotka soppareita teette tämän firman palkanmuksusta ensin selvää. Nuoripari meni heille kesätöihin, he tekivät jopa 16h päiviä. Ei ylityökorvauksia, ei ltalisiä, lomarahat maksetiin vasta kun niitä vaadittiin. Tämä Niina vastasi tunti tunnista meillä maksetaan ja meillä on mahdollisuus tehtä näinkin paljon tunteja. Ilmeisesti ei ole ihan perillä suomen palkka asoista. Selvää veronkiertoa ja kusetusta. Miten tämä firma voi saada kaikki kunniamitallinsa, rosvoamalla työntekijältä. Ei ole kovinkaan reilun firman maineessa. Onhan heidän nimi työsuojelupiirin listoilla ja lisää tulee
- Anonyymi
Flow siivous Tku vetää mielen matalaksi
- Ottakaaopiksi
Älkää hyvät ihmiset menkö yhteenkään siivousfirmaan jos haluatte säilyttää terveytenne. Opiskelkaa itsellenne helpompi tapa elää. Yhteiskuntamme kouluttaa verovaroin ja saatte nauttia opiskelusta, ilman fyysistä rääkkiä. Kun sitten valmistutte, saatte hakeutua työhön jossa ei tule kallista hoitoa vaativaa" krempaa". Siivoojana saisitte elää jatkuvasti ilman kunnollista toimeentuloa ja silti tulla kotiin rättiväsyneenä työn uuvuttamana. Siivoojana saatte jatkuvasti altistua siivousaineiden kemikaaleille. Ihmisten eritteille ja muulle lialle ja sotkulle. Siivoojana saisitte tehdä työtä jatkuvasti huonossa ergonomiassa ja pölyssä, jotka ovat kuin hitaasti tappavaa myrkkyä ja mitä siitä kaikesta hyötyisitte? Siivoojan palkka on kuormittavuuteen ja haitallisuuteen verrattuna järkyttävää, suorastaan törkeää vääryyttä ihmisyyttä kohtaan.
Sitten kun olet pienestä palkasta antanut työlle kaikkesi, aikasi terveytesi ja jäät eläkkeelle, huomaat antaneesi työllesi elämäsikin. Vointisi on niin huono ,että kipujesi ja kulumiesi vuoksi, et pysty suoriutumaan kunnolla kotiaskareistasi, puhumattakaan, että voisit nauttia elämästä. Köpöttelet hissukseen ja toivot pärjääväsi jotenkin päivästä toiseen. Eläkkeesi on niin pieni, että ei ole mitään mahdollisuutta mennä lääkäriin, puhumattakaan saada vaivoihisi hoitoa. Tämä kaikki odottaa siivoojaa, vaikka olisit juossut kellon kanssa kilpaa vuosikymmeniä työssäsi ja raatanut itsesi lähes hengiltä. - kddjjdjd
Paitsi jos on oma firma niin kyllä tuota tekee 3000 euron nettotuloilla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446