Kaikki ulkoisesti hyvin

Epäilevä nainen

Katsoisiko joku hieman minun elämääni. Ulkoisesti se alkaa nyt olla mitä parhaiten päin, mutta mietityttää myös pitäisikö elämässä tehdä niinkuin muut odottavat sinun tekevän vaiko niinkuin itse haluan? Mitä ajattelee minusta tuo ihminen ajatuksissani?

2

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aslan56

      Hei Epäilevä Nainen!

      Nostin sinulle kortin Miekkojen Prinssi

      Miekkojen Prinssi hallitsee luovan ajattelun, ideoinnin ja suunnittelun. Luovan ajattelun edellytys on rajoittamaton vapaus, se ei siedä minkäänlaisia rajoituksia.
      Joskus ongelmat tuntuvat meistä ylitsepääsemättömiltä. Vanhat rajoittavat uskomukset ja vakaumukset saavat meidät tuntemaan niin. raahaamme jatkuvasti noita uskomuksia mukanamme ja kerta toisensa jälkeen olemme tilanteissa, jotka vain vahvistavat niitä.
      todellisuus on kuitenkin hieman erilainen. Me emme vaan sattumalta törmää tiettyihin tilanteisiin vaan luomme ne itse ympärillemme todellisuudesta luomiemme uskomusten pohjalta.
      Huomaamme että jokaisessa epämiellyttävässä tai mahdottomassa tilanteessa voimme vain paremmin tajuta väärät asenteemme ja itsestämme luomamme virheelliset käsitykset. Kun huomaamme mitä ne todella ovat voimme korjata tilanteen ja päästä irti vanhoista ehdollistumista.
      Vapauta itsesi kaikesta mikä rajoittaa mieltäsi ja henkisyyttäsi, mutta varmista että ilmaiset ideasi ja suunnitelmasi niin että muut ihmiset ymmärtävät ne. Ajattelutapasi saattaa olla paljon aikaansa edellä. Voit kuitenkin sopeuttaa näkemyksesi sellaiseksi että ne voidaan toteuttaa käytännössä nyt uhraamatta silti mitään.
      Luovat mahdollisuutesi ovat rajattomat.
      Sinulla on selkeä käsitys siitä, mitä suhteeltasi haluat. yrität päättäväisesti toteuttaa näitä odotuksiasi.
      Jos kumppanisi on yhtä päättäväinen ja hänellä on samat tavoitteet, saavutatte päämääränne nopeasti. Jos taas tavoitteenne eivät ole samat, yhdessäolonne joutuu koetukselle. tulet kärsimättömäksi ja kumppanistasi saattaa tuntua, että vaadit häneltä liikaa. Hän saattaa vastustaa sinua tai jopa vetäytyä luotasi.
      Sen sijaan että rauhassa tutkisit omaa tilannettasi, sinulla on taipumusta pyrkiä ihanteisiisi päättäväisesti suorinta tietä. Syvintä sisintäsi ilmentävät ihanteet ja päämäärät eivät kuitenkaan voi toteutua tällä tavalla. Kuljet ikään kuin silmälaput silmillä etkä pysty näkemään todellista tilannetta.
      Ota huomioon koko ympäröivä todellisuus ja tarkastele toiveitasi uudelleen. Tavoitteesi saattaa muuttua kun tietoisuutesi laajenee.
      Ymmärrät että hyvä parisuhde on lahja jota et voi ottaa itsestään selvyytenä.
      Jos sinulla on toiveita joita suhteenne ei tällä hetkellä pysty täyttämään, älä kuitenkaan luovu vielä niistä. Anna niiden kypsyä sisälläsi; jos tavoitteesi ovat selkeitä ja saavutettavissasi, ne kantavat hedelmää kun aika on kypsä.

    • Samperi2014

      Moikka! Voisiko joku kiltti ihminen katsoa minun elämääni korteista? Joka ikinen elänalue tuntuu olevan tällä hetkellä solmussa, ja tuntuu etten oikein pääse missään eteenpäin...Lisäksi olen lähdössä pitkälle lomamatkalle ja vielä ilm., mutta hauskuutta varjostaa pelko ja huoli miten reissu menee. Huolta on ollut myös eritoten rakkaus rintamalla. Pelkään hysteerisesti erään ihmisen kostoa, asiasta joka ei ollut täysin oma mokani ja johon suhde lopulta nähtävästi kaatui..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe