päänsärky

Piiperi

Kamala päänsärky koko päivän ollut. Rv 17 menossa ja ennemminkin tuota särkyä on ilmaantunut. Onkohan sillä tekemistä matalan hg:n kanssa. viime mittauksessa oli hg 115 ja laskee koko ajan. Syön Obsidal- merkkisiä rautalääkkeitä 1 per päivä, mut ei tunnu tehoavan. Mitä muita merkkejä olette käyttäneet?? Tämä on niin kestämätöntä kun pää meinaa räjähtää...

7

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bee

Mulla on kovia kipuja ollut myös ja lääkäri sanoi Buranan olleen jo niin kauan markkinoilla ja sitä voi ottaa tarpeeseen.
      Eli jos uskallat ottaa buranan, niin helpottaa.
      Soita vaikka päivystykseen ja kysy sieltä lisää lääkejutusta, mutta kova pääkipukaan ei ole hyväksi raskausaikana.

• Annan neuvon Lähihoitajana parempi Panadol kun Burana..Mutta parempi myös käydä lääkärissä.

• Riikka
        Kyllityttö kirjoitti:

Annan neuvon Lähihoitajana parempi Panadol kun Burana..Mutta parempi myös käydä lääkärissä.

ja itsekkin sain lääkäriltä ja apteekissakin neuvon että buranaa sitten. Ikinä ei ole panadol tms. auttanut mihinkään särkyyn mutta varmasti jollain toisella auttaa.

• hoitaja

älä mene ottamaan sitä buranaa!kaikista vatsaystävällisin ja kun raskaanakin olet on kaikki parasetamoli-lääkkeet esim. panadol,para-tabs jne. buranassa ja panadolissa on aivan eri vaikuttavat aineet,joten kun otat 500 mg panadolia kaksi tablettia saat saman vaikutuksen kuin yhdellä 400 mg buranalla.jos et usko,kysy lääkäriltä tai apteekista, kyllä siitä panadolistakin hyötyä on!

• *äityli*

Juotko miten nestettä päivän aikaan? Itselläni on ollut melkein päivittäistä päänsärkyä,välillä lievempää,välillä kovempaa...Mutta neuvolassa kehotettiin juomaan runsaasti nestettä..vesi kaikista parasta.
      Mulla riittävä nestetys auttoi.Jospa sinullakin tämä tepsisi.... =)

• bee

Ei kerta kaikkiaan kaikille auta Panadolit ja eiköhän lääkäri ole asiasta tietoinen mitä neuvovat.
        Ensimmäistä odottaessani kärsin koko raskauden ajan kovista päänsäryistä ja kun synnärillä tästä sanoin, niin kaikki ihmettelivät miksi en ole ottanut buranaa jos se auttaa..
        Tietenkään kenenkään ei pidä mennä itse aloittelemaan, vaan keskustella lääkärin kanssa!!!

• Piiperi
        bee kirjoitti:

Ei kerta kaikkiaan kaikille auta Panadolit ja eiköhän lääkäri ole asiasta tietoinen mitä neuvovat.
        Ensimmäistä odottaessani kärsin koko raskauden ajan kovista päänsäryistä ja kun synnärillä tästä sanoin, niin kaikki ihmettelivät miksi en ole ottanut buranaa jos se auttaa..
        Tietenkään kenenkään ei pidä mennä itse aloittelemaan, vaan keskustella lääkärin kanssa!!!

Itseasiassa olin neuvolas viimeksi ja terkkari sanoi että pissatestin mukaan en juo tarpeeksi.. ja tottahan se puhui. Vessas kun saa koko ajan kulkea niin ei huvita juoda paljoa. mut jos sillä olis jotain tekemista päänsäryn kanssa niin menempä heti juomaan... pieni vaiva vessas käynti tiheään tahtiin kuin tämä kamala särky...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3887
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2585
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe