olkaa kiltit hyvät suomi24 adminit ja poistakaa tämä saakelin habbo-palsta. yli 80% prosenttia kaikista viesteistä on täyttä sontaa, 8-10 vuotiaiden peeloilua ja naurettavia huijausyrityksiä.
Kiitos
MODE APUA
6
548
Vastaukset
- killer
mitä vityhua väitäskä että restlign on sontaa??
tUuppa tänne niin mä teen sulle mun uuden liikkeen nimeltä hand killer mä oon tosi hyvä restlinkissä mä oon voittanu kaikki mun pihalaiset ejkä ne oo ku joku kolme vuotta nuorempia mit onha restlingissäki ne painiat toisiaan nuorempija..
mun painia nimi on killer ja sät uut vielä klemaan musta- yuguihui
vittu anteekS!!!!1111 en tarkottanu pahalla äÄl TAPA MUA!!!1111
- killer
yuguihui kirjoitti:
vittu anteekS!!!!1111 en tarkottanu pahalla äÄl TAPA MUA!!!1111
Saanen ottaa kantaa äidinkieleesi?
Ehdottaisin että kirjoitat isolla alkukirjaimella, etkä rämppää huutomerkkiä siihen asti, että unohdat pitää Caps Lockin pohjassa. Miksi ihmeessä niitä huutomerkkejä edes pitää olla noin paljon?
Sitten olet sisällyttänyt kirjoitukseesi hyödyttömiä ja sekavia isoja kirjaimia pienten kirjainten joukkoon.
Kaikki yllämainittu äidinkielellinen sekavuus tekee kirjoituksestasi varsin hankalaa ja rasittavaa luettavaa. Suosittelisin, että seuraisit jatkossa, mitä kirjoitat ja lukisit vaikka kertaalleen tekstisi, ennen kuin julkaiset sen.
En usko, että tuo viesti paljoa auttaa. Tuskin Ylläpidolla on edes aikaa tällaisia viestejä katsella.
Itse toimin vasta tämän palstan Sheriffinä, mutta lopetin, koska olin tulla hulluksi.- Koodman
Mää voin tulla sheriffiks, oon tosi kova jou
- frceg bh
Koodman kirjoitti:
Mää voin tulla sheriffiks, oon tosi kova jou
uuu...varmaa joku 10v leikkiii kovista!!hihhii ja hahhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870