kiihkä salainen pano

julia

Olen onnellisesti kihloissa komean miehen kanssa, kaikki on hyvin mutta seksi on ollut sitä samaa jo monta vuotta. Kunnes tapasin sattumalta fantasioiden kohteeni, seksikkään kreikkalaisen miehen.

Lukas oli tullut suomeen töihin tienaamaan menestyvään rakennusfirmaan, näin hänet päivittäin työssäni kahvilassa. He tulevat kaverinsa kanssa joka päivä hakemaan kahvit. Tämä kaverikin on kreikasta.
Yleensä en niin ole välittänyt välimeren tummista miehistä mutta tämä ilmestys sai mielikuvitukseni liikkeelle. Voimakkaat käsivarret ja seksikäs sänki miehekkäässä leuassa kiinnittivät huomioni liian usein, kuinka hyvältä tuntuisikaan se sänki vasten kiinteää vatsaani jumalaisten käsien puristellessa huomion kipeitä ja muhkeita rintojani...

Lukas on näyttänyt jo kauan kiinnostumisen merkkejä kuten myös kaverinsakin. Ei jäänyt multa huomaamatta ne katseet seksikkääseen ja kiinteään peppuuni, jota varsin mielelläni esittelin täyttäessäni kahvilan hyllyjä.

Sitten yhtenä aamuna, mieheni ollessa aamuvuorossa, ovikello soi. Olin juuri käynyt suihkussa ja valmistauduin kauppaan lähtöön.
Avasin oven satiini aamutakki päälläni ja muistin samalla että mieheni oli tilannut jonkun katsomaan kämppäämme suunnitteilla olevan remontin takia.
Ja siinä he seisoi oven takana, mulla vain aamutakkini päällä. Hämmästys taisi olla molemminpuolinen.

Lukas kertoi että heidät oli pyydetty arvioimaan keittiötämme. Opastin miehet keittiöön ja ikkunan heijastuksen ansiosta näin kuinka he eivät saaneet katsettaan irti satiinin verhoamasta takamuksestani.
Tahallaan keinutin lannettani normaalia enemmän.
Ja tiedän kyllä että vaaleat pitkät hiukset eivät ole hullumpi lisä.

Samalla kun pysähdyin keittiön ovelle, näyttääkseni sen heille, Lukas tarttui lanteisiini kiinni. Säikähdin aluksi, mutta ajattelin katsoa mitä siitä seuraa.
Tunsin kuuman hengityksen niskassani, sitä seurasi kuumat huulet. Lukas puristeli nännejäni aamutakkini läpi samalla kun toinen kreikkalainen hyväili sääriäni huulillaan.

Lukas siirtyi eteeni ja suuteli minua kiihkeästi ja melkein raivokkaasti. Maistelin hänen huuliaan, kuinka hyvältä se tuntui. Lukas painautui kokonaan minua vasten ja tunsin kovan ja suuren elimen lantiotani vasten. Toinen kreikkalainen suuteli nyt peppuani, tunsin kuinka pimppini huusi osaavaa kosketusta ja kuumaa panoa, sanoin sen ääneen. miehet nostivat minut keittön pöydälle, riisuivat aamutakkini ja levittivät jalkani. Lukas ei saanut tarpeekseen rinnoistani ja näykki niitä lähes kipeää tehden. Edelleen nimettömänä pysyvä kaveri levitti häpyhuuleni ja alkoi nuolla märkää pilluani, ja hän kyllä sen osasi! En ole ikinä tuntenut sellaista nautintoa, kuuma ja osaava kieli huulieni välissä, unelmieni mies hyväilemässä rintojani. Vahvat käsivarret joka puolella vartaloani. Tunsin orgasmin tulevan ja se tuli! Voi luoja! En ollut ikinä saanut sellaista universumin suurinta orgasmia.
Nämä amorin lähettiläät hymyilivät toisilleen ja vaihtoivat pari sanaa kreikaksi. En tietenkään ymmärtänyt mutta helkkarin kiihottavalta sekin kuulosti.
En kuitenkaan ollut saanut tarpeeksi, ja housujen kohoumat kertoivat ettei hellaan pojatkaan... Ennen kun kerkesin nousta ylös olivat molemmat pojat riisuneet vaatteensa. Ja mitäs sieltä alta paljastuikaan. Ruskettuneet kiinteät ja sopivan lihaksikkaat vartalot, ne voimakkaat käsivarret ja aivan kun ne ei olis riitänyt, jumalattomat elimet, kivenkovina valmiina työntymään märkään pilluuni. Lukas antoi kaverilleen luvan panna ensiks. Hän painoi suuren ja kovan elimensä märälle reijälleni, työnsi hitaasti sentti kerrallaan sitä aukkooni. Kuinka mahtavalta se tuntui, vaikka pilluni oli märkä se venyi äärimmilleen hänen työntäessä kalunsa pohjaan asti. Samalla kun hän aloitti nopeat ja varmat työntönsä, Lukas suuteli vartaloani, hän huulensa löysivät herkimmät paikkani, Lukas puristeli nännejäni. Sitten hän istui päälleni laittoi kalunsa rinnoilleni ja puristi ne yhteen. Nuolin hänen paksun kalunsa päätä samalla kun toinen kreikkalainen työnsi kovaa kyrpäänsä syvälle pilluuni. Laukesimme samaan aikaan, tunsin kovan kalun sykähtelyn, märässä pimpissäni.

Olin hikinen ja märkä, hymyilimme voipuneena, mutta Lukas sanoi ettei ollut saanut kauniin blondin tíukkaa pillua vielä. Nopein liikkein Lukas käänsi minut vatsalleni pöytää vasten ja tunsin kuuman kullin pään märän reikäni suulla. Ajattelin kuinka kestäisin sen sisälläni,se oli huomattavasti suurempi ja paksumpi kuin kaverinsa. Varovasti hän liuútti sen sisääni, haukoin henkeäni. Se tuntui nautinnollisen kipeältä. Kun Lukas oli saanut elimensä sisääni hän piti sen siellä, nauttien siitä tunteesta vroittamatta hän alkoi panemaan, kovaa! Ai että miten hyvältä se tuntui, kova iso kalu pillussani takaapäin.
Kyrpä tuntui työntyvän syvemmälle joka työnnöllä. Kuulin Lukasin ähkivän samalla kun minä tunsin saavani, kreikkalaisten kädet joka puolella kiinteää vartaloani, sormet klitoriksellani ja maailman kaikkeuden mahtavin elin sisälläni sain lähes tajunnan räjäyttävän orgasmin. Lukas kiihdytti työntöjään ja tunsin paksun elimen sykähtelyt pimpissäni.
Ennenkuin Lukas vetäyti minusta hän suuteli niskaani ja kuiskasi että pitäisi tulla uudestaan katsomaan myös varastotilat. Pojat veivät minut suihkuun ja lähtivät ruokatunnille, lupasivat palata vielä samana päivänä... Minä pesin raukean vartaloni hymynkare huulissani ja lähdin iloisin mielin kauppareissulleni. Tiesin että tämä remontti tulee olevan normaalia miellyttävämpi, nämä pojat tietää mistä naiset pitää.

15

40575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiasioissa

      Bull..shittiä...jos siellä ois 2 kreikkalaista miestä, ni ne panis toisiaan bebaan... ja tämä on taivaan tosi.

      • elli

        tajuakko mikä novelli on? Se ei välttämättä ole tositapahtumiin perustuva!! Taas yks kateellinen idiootti, ei anna naisen unelmoida seksikkäistä kreikkalaisista! (ennemmin niiden kanssa oon ku suomalaisen)Ja taas puhuu kokemuksen ääni!


      • Noora
        elli kirjoitti:

        tajuakko mikä novelli on? Se ei välttämättä ole tositapahtumiin perustuva!! Taas yks kateellinen idiootti, ei anna naisen unelmoida seksikkäistä kreikkalaisista! (ennemmin niiden kanssa oon ku suomalaisen)Ja taas puhuu kokemuksen ääni!

        Pidä sinä läski turpas kiinni! Niille on ihan sama paneeks ne suomalaista lehmää vai karvasta kaveriaan hanuriin! Ettäs tiedät!!


    • dream

      ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos...

      • LäHesNero

        vai heräsit ja päästit pikkupippelin housuista ulos ja panit kissaa..... olikos parempaa kuin runkkuhetket ???


    • faukkupala

      ja sit mää heräsin ja päästin kissan ulos...

    • fagerströmmi

      ja sit mää heräsin ja päästin kissan ulos...

    • fuckyou1234

      Vitun huora.

    • Vierasta

      Salapanot on tullut kai joskusikin fetissiksi, kotona saan 1-2 kertaa kuussa. Olen parikyppinen HALUKAS nainen ja menen aina kun on tilaisuus vieraan miehen mukaan. Yleensä vanhempia ukkoja kun vieras muna kiinnostaa, eikä jälkeenpäin huutele et on saanut nuorta pippiä. Laivalla tulee huppelissa olemaan monenkin miehen hytissä, välillä kahdenkin kanssa niiden kimppakivana molempiin reikiin.

      • Kiki19

        Mulle on sala jutut tullu fetissiksi, ainakun joku ehdottelee tai vanhempi ukko kourii perseestä niin rupee kostumaan ja menen. Laivalla en kehtaa kertoakkaan mitä tullut tehtyä !!


    • omala pärjää...!

      ja musta tuntuu......!! heh

    • tkuppi1

      Ihania naisia täällä. olisipa omakin nainen yhtä rietas. Ei haittaa vaikka panisi muiden kanssa, päin vastoin. Täältähän voisi saada kunnon swingers porukan kasaan jos vain olisi uskallusta.

    • Halu.uu

      OIN työpaikkani junlissa kun 30v vanhempi mies nai minua pöydällä, itse olin kai 18v. Sitten on mennyt kyydissä kotiin, haluu vaan pysähtyä välillä ja kun sillä on tilaauto niin panna edestä ja takaa pikana. Kun haluu että jään ylitöihin niin haluu montakertaa ja matkalla kotiini vielä autossa. Kun housut on spermassa ja kaverini kotona humalassa ettei kerkee pesulle ja haluu rakastella, siinä varmasti huomaa että pääsee toisen liukkaalle. Laskee kuitenkin omat spermat ja sit ei jutellä pariin päivään.

    • Urologin sana

      Valtetta, kreikkalaisilla on kaikilla tosipienet munat ja terskassakin kasvaa karvoja.

    • Zeuksen sauvaa

      Urologi ei taida oikein tietää mistä puhuu.

      Ne tuhannet ja tuhannet suomalaiset tyttöporukat joka vuosi kreikanlomillaan eivät valitse kohdetta pelkän ruuan ja musiikin perusteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3693
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1440
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1269
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1048
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      958
    Aihe