Kattokaa Tommin kuvaa kun se ponnistaa;Sanoja ei tarvita!
Miten pääsisin lähempään kontaktiin Evilän kanssa?!Eix se seurustele.
Mä oon ihan sekasi Tompasta.Kun katselen Tomppaa....!
Jotain maagista Evilässä
Hullu
4
1107
Vastaukset
- esztelle
En nyt mitenkään neuvo tarkoitushakuisesti roikkumaan Evilän kotiportilla, mutta kun Tampereella liikkuu, saattaahan niin käydä aivan sattumalta - törmäsin ihan kirjaimellisesti häneen...
- tuntui?
Voi vain kuvitella!!!
- esztelle
tuntui? kirjoitti:
Voi vain kuvitella!!!
Otsikko kertoo varmaan aika paljon, miltä tuntui...se oli ihanaa...
- faniforever
"maaginen" on ihan hyvä sana Tommista puhuttaessa, sitten on vielä "karismaattinen", "sympaattinen", "persoonallinen", "vetovoimainen",......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933822
USAn Vance oikeassa: ei ole turvallisuutta, jos pelätään erilaisia mielipiteitä. Euroopan muututtava
Yhdysvaltojen varapresidentti Vance moitti Münchenissä pitämässään puheessa Eurooppaa mm. sananvapauden rajoittamisesta4933559- 493427
Unissa ja ajatuksissa
olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta311852Miksi et katoa mielestäni
Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk151394- 1141123
Miten saisin kauniimman naaman?
Ei ole varaa kauneusleikkauksiin. Mulla on rumat kasvonpiirteet.271084Nimet näkyville
Laittakaa nimiä ja maakunta ketä kaipaatte! Arvuusleikkiä ja lapsellista! Nössöt.40934- 20931
Media ja "asiantuntijat" hyperventiloivat hätäpäissään ja ennen aikojaan Trumpin rauhanaloitteesta
Mediassa esiintyneet "asiantuntijat" ja toimittajat ovat olleet sekaisin kuin käkikellot kun Trump heidän mielestään muk71922